Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 12.6.2021  (Luettu 218 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lauantai 12.6.2021
« Vastaus #15 : 13.06.21 - klo:09:25 »

Näköjään sitä ei olekaan poistettu. Nyt kun muistaisin mistä sen kuulin. Joltain tuttavalta mutta keneltä?
Itse en asu Satakunnassa, vaan Pirkanmaalla ja käytän aina maskia, vaikka se on tosi kuuma helteellä ja höyrystää rillejä talvella. Hyvä kun oikaisit väärän tiedon.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 13.06.21 - klo:09:35 »

Maskista vielä sen verran, että katselin eilistä jalkapallomatsia. Oli siellä yleisöä  :-O. Jossain lehdessä oli kuva yleisöstä. Lähestulkoon kaikki kuvassa näkyvät olivat ilman maskia. No, näkyi parilla olevan. Toisella oli suun edessä (nenä paljaana) ja toisella roikkui suun alapuolella. Eivät ihmiset paljon pelkää koronaa, vaikka se saattaa olla niin kamala tauti, että vie teholle.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 13.06.21 - klo:09:49 »

Maskit on täällä käytössä aika hyvin ihmisillä. Itsekin käytän aina kun kaupoilla käyn. Olen hyvin infektio altis sanoi lääkäri joten liikun vain kun on pakko kodin ulkopuolella. Tai vapaaehtoinen pakko.

Euroviisu- ja jalkapallo yleisö kyllä oli suurin osa maskeitta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 13.06.21 - klo:13:41 »

Kaupassa käydessäni olen huomioinut, että maskin käyttö on vähentynyt. Yhteen aikaan niitä oli lähes kaikilla. Nyt on monta ihmistä ilman maskia.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.157 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.