Voi ei! kirjoitin pitkät pätkät putkista, roskavariksista ja leikkimökistä, mutta kaikki hävisi jonnekkin.
Lyhyesti tällä kertaa, puntkiremontti on painajainen, oli se sitten kummin päin tahansa, asua sen keskellä tai muuttaa siksi aikaa muualle. Onneksi on kohta ohi!
Roskavariksia, niistä en ole ennen kuullutkaan! Mutta hetkeäkään en epäile. Itse syön vähän niin ja näin, roskavaristyyliin (en kuitenkaan pikaruokapaikoissa), niin olen ottanut foolihapon ja D-vitamiinilisän käyttöön. Tiedä näistä, mutta tuskin niistä haittaakaan on.
Kodinkoneet tulee huomenna, mikä on kaivattu asia!
Minttu karkasi ulos ja heti riitaa Justus-kissan kanssa. Aku-kissa päivystää nurkilla ja on kuulemma kulmakunnan kingi, ei väistä edes autoja. No eipä ole vielä Minttua kohdannut.. Näin Mintun äitinä pikkasen hävetti kun naapurit tuli kyselemään mikä täällä on hätänä, kun kissa huusi kuin syötävä.
Koska minulla on nykyään leikkimökki, päätin tehdä siitä pikkuhiljaa enemmän mökin kuin leikki-sellaisen. Saa nähdä mitä tulee, tuleeko mitään, mutta nyt siellä on vanhoista kaitaliinoista pitsiverhot, penkki ja matto. Alku sekin on.
Onneksi on jo torstai, viikonloppu odottelee kulman takana!