Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 7.10.2021 Torstai  (Luettu 182 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
7.10.2021 Torstai
« : 07.10.21 - klo:08:24 »

Huomenta!

Mukavaa päivää  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 7.10.2021 Torstai
« Vastaus #1 : 07.10.21 - klo:08:38 »

Voi hurja mitenkä tämä päivä alkoi. Nousin ylös sängystä. Päässä tuntui kummalta. Menin vessaan. Milli makasi ovensuumatolla. Pysähdyin Millin eteen tarkoituksena laittaa vaatteet päälle, jotka olivat pesukoneen päällä. Samassa minua alkoi huimata, eli "kaataa". Otin askeleen taaksepäin. Tunsin jotain pehmeätä jalkani alla. Tajusin, että se oli kissa. Siirsin nopeasti jalkani sivuun ja kaaduin taaksepäin. Siellä oli pyykkiteline, johon tarrasin kiinni. Häntäluu osui siihen tukiosaan. Seinä oli vastassa, joten se ei antanut periksi. No, en kaatunut onneksi enempää. Milli säikähti sydänjuuriaan myöden ja juoksi pois niin että eteisen matto meni "vinksalleen". Löysin sen keittokomerosta, jossa se maukui. Se aivan selvästi pelkäsi minua. Olihan minulla aivan kummallinen käytös, johon se ei ollut tottunut. Pian se kuitenkin palautui ennalleen, eikä pelkää minua enää.
Minulla on vieläkin hiukan epämääräinen olo, joten mittasin verenpaineen. Se oli aika alhainen, 104/63. Pulssi 75. Minulla on normaalistikin alhainen verenpaine, mutta noin alhainen ei vielä ole ollut. Ehkä se siitä päivän mittaan kohoaa.
-Vaan olipahan aika erikoinen aamu. Huh-huh!  Nyt ymmärrän, miksi vanhuksia kaatuu kotonaan. Sille ei voi mitään kun rupeaa "viippaamaan" päästä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #2 : 07.10.21 - klo:08:41 »

ATP...

Nyt tarkkana vaan ja lääkäriin jos vähänkin epäilyttää.
Täälläkin huippaa helpolla jos nopeasti nousee ylös.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3 : 07.10.21 - klo:08:50 »

Ikävä kokemus ollut aamulla , Mesiksellä  [:-(] Hyvä että meni ohi, ja Millikin toipui  [:-)]
Lekurissa kantsii käydä, jos hutera ole jatkuu,  eikä ole ollut taipumusta asentohuimaukseen, tai juminiskojen aiheuttamaan huippaukseen.

Huomenia  [:-)]

9 astetta , puolPilvistä ja Tuuliaista

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4 : 07.10.21 - klo:09:05 »

Millille tietysti silitykset [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 07.10.21 - klo:09:06 »

ATP...

Nyt tarkkana vaan ja lääkäriin jos vähänkin epäilyttää.
Täälläkin huippaa helpolla jos nopeasti nousee ylös.
Joo, kannattaisi istua sängyn reunalla hetken ennen kuin lähtee liikkeelle.  [:-)]
Hyvää työpäivää!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 07.10.21 - klo:09:07 »

Millille tietysti silitykset [:10]
Milli kiittää  [:-)]. Se on saanut tänä aamuna runsain määrin silityksiä  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 07.10.21 - klo:09:10 »

Ikävä kokemus ollut aamulla , Mesiksellä  [:-(] Hyvä että meni ohi, ja Millikin toipui  [:-)]
Lekurissa kantsii käydä, jos hutera ole jatkuu,  eikä ole ollut taipumusta asentohuimaukseen, tai juminiskojen aiheuttamaan huippaukseen.
En ole aiemmin huomannut mitään vastaavaa  [:-)].
Juu Milli on entisellään, mutta kyllä pelkäsin, että se rupeaa pelkäämään minua.

Ihana kuva  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Arto

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 07.10.21 - klo:10:20 »

Huomenta

Ompa Mesiksellä ollut ikävä kokemus. Onneksi kenellekkään ei kauhean pahasti sattunut.

Mulla kävi nyt töissä silleen, että kun olin pysäkiltä lähdössä niin huomasin bussin takaa tulevan kauheasti savua. Kaksi muutakin bussia oli pysäkillä ja nekin kuskit tulivat katsomaan mikä on hätänä. Ei ollut sentään tulipalo. Jäähdytysnestettä vuoti oikein suihkuna moottorin päälle. Busdi parkkiin odottamaan huoltoa ja itse lähdin toisen bussin kyydissä kohti länsikeskustaa. Keskustassa piti vaihtaa toiseen bussiin, johon justiinsa ehtiin. Tauko alkoi vähän myöhässä, mutta onneksi on niin pitkä, että ehdin syödä ja istahtaa vähäksi aikaa
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #9 : 07.10.21 - klo:10:45 »

Aamupäivää pöntölle [:-)]

Onpas ollut monenlaisia tapahtumia sattunut aamutuimaan. Kyllä säikäyttää. Onneksi ei käynyt Millille mitään eikä Mesiksellekään. Itse kyllä kysyisin terkkarista onko syytä huoleen

Söpöinen kuva [:-)]

Parasta mahdollista päivää kaikille [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 07.10.21 - klo:12:19 »

Mulla kävi nyt töissä silleen, että kun olin pysäkiltä lähdössä niin huomasin bussin takaa tulevan kauheasti savua. Kaksi muutakin bussia oli pysäkillä ja nekin kuskit tulivat katsomaan mikä on hätänä. Ei ollut sentään tulipalo. Jäähdytysnestettä vuoti oikein suihkuna moottorin päälle. Busdi parkkiin odottamaan huoltoa ja itse lähdin toisen bussin kyydissä kohti länsikeskustaa. Keskustassa piti vaihtaa toiseen bussiin, johon justiinsa ehtiin. Tauko alkoi vähän myöhässä, mutta onneksi on niin pitkä, että ehdin syödä ja istahtaa vähäksi aikaa
Kurja juttu tuokin  [:-(]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 07.10.21 - klo:12:20 »

Oi miten ihana kuva Telkkiseltä. Sopisi vaikka tietsikalle taustakuvaksi näin syksyllä, -ja miksei muulloinkin.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #12 : 07.10.21 - klo:16:09 »

Minniltä suloinen tervehdyskuva. [:-)]

Tsempit Mesikselle tapahtumasta.  [:30]
Ja tosiaankin on sulla aika alhainen verenpaine, jos jatkossa samanlaista oloa, niin varmastikin olisi hyvä käydä tarkistuksessa.

Artollakin ikävä bussijuttu oli sattunut. :(

Telkkisen kuva on kyllä ihan hieno syksyisellä tunnelmalla. [:-)]

Täällä on ollut pilvinen päivä ja aamulla tihkusadetta ja nyt vesisadekuuroja.
Tosin, päivällä oli vain pilvistä, mutta tuuli on ollut aivan hurjaa puuskittain.
Mittarissa nyt +12,0 astetta.

Ulkoilemassa olen käynyt ja muuten päivän puuhia suorittaen.
Nyt alkaa olla nälkä ja justiin laittamaan syömistä.

Hyvää torstaita toivotaan teille kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 07.10.21 - klo:16:31 »

Tsempit Mesikselle tapahtumasta.  [:30]
Ja tosiaankin on sulla aika alhainen verenpaine, jos jatkossa samanlaista oloa, niin varmastikin olisi hyvä käydä tarkistuksessa.
<aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ihan ekaksi terkut Milliltä. Millikin tahtoi kirjoittaaaaaaaaaaaa   :-))

Sitten kiitti tsempeistä  [:-)]. Minulla on jo ihan hyvä olo. Ei huimaa enää, ja verenpainekin on jo normilukemissa. Pitää aamulla istuskella hetki sängyn reunalla ennen kuin lähtee minnekään.

Harmaa päivä on täälläkin ollut. Sähköjä on pidettävä päivälläkin.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #14 : 07.10.21 - klo:18:55 »

[:-)] [:-)]

Viimeiset 3 päivää yhteensä vähän alle 40km  [:42]  :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.25 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.