Suhmuraista iltapäivää Aurasta!
OIkein hienot sukat Mesis on tehnyt! Jossain joulumyyjäisissähän noita voisi myydä, kirrputorilla tuntuu ettei saa edes lankojen hintaa takaisin, työstä puhumattakaan!
Täällä Urpo ja Turpo lähtivät suunnistamaan. Itse olisin ottanut sen lyhyimmän (lastenradan), mutta Arto halusi pidemmän. Aika hukassa oltiin välillä, mutta jotenkin selvittiin pois sieltä risukosta. Siinä mielessä meni hyvin, koska se minun pikajuoksu sinkoilu puuttui kokonaan. Näin pysyttiin siinä A4 kartallakin

Seuraavaksi mentiinkin uimaan, jossa minulle tuli sitten jo huono olo ja meni uiminen enemmän saunomisen puolella. Mutta on niin mukavaa kun ovat nuo uimahallit vihdoin auki. Ja suunnistaakin saa. Ehkä ensi lauantaina taas uudelleen!
Huomiseksi mietittiin Kultalähdettä Salossa. Siellä on harjumaastoa ja pieni luontopolku. Katsotaan, vai viekö sitten pyöräilyhimot mennessään.
Olisi Salossa tiedossa myös kirpputorikierros, sain vihdoin levysoittimen ja nyt tarvitsisi kerätä kuunneltavaa ja kuulemman Salossa on hyvät valikoimat LP-levyjä.
Tällaista täällä, Minttu voi hyvin ja on tullut ihan sylikissaksi. Hän saa nyt luvan olla hetken kotikissana, katsotaan sitten ensi kesänä tuo ulkoilu uudestaan. Naapurin Aku nimittäin mourusi tuossa pihalla ja jestas se on iso poika. Eikä se Justuskaan mikään hontelo ole. Onneksi Pikku Minttu on sen verran sähäkkä neiti, ettei kuulemma häntä pelota nämä naapuriston isottelijat

Seuraavaksi ruokaa ja lepäilyä.
Oikein mukavaa lauantai-iltaa kaikille ja Jarmolle mukavaa syksyistä laavuyötä. Melko lämpimältä tuo keli tuntuu.