Iltapäivää Aurasta!
Uimahallit aukeavat täällä huomenna! On tämä kanssa; auki, kiinni, baarit kiinni, p*** auki, avi määrää ja tontut häärää. Pääasia kuitenkin, että uimahallit saatiin auki, mun puolesta kaikki muut voi laittaa kiinni. Talviuintipaikat kuitenkin täällä toimii vielä vuokrausperiaatteella, joten muina naisina vuokrasin meille kahden viikon päähän Marttilan korven eräreitistön saunan ja uimakuopan. Haiskahtaa vähän seikkailulle ja tästähän minä innostun
Täälläkin on jäiset tiet ja pakotin Arton laittamaan nastat kenkiin kauppareissun ajaksi. Ilman piikkikenkiä ei ulos tee mieli mennä. Muistetaan tämä jäätalvena. Tänään on kuitenkin vaihdettu nastat punaiseen paholaiseen eli kauppapyörään. Minttu ja minä oltiin työnjohtajina
Tämä onkin viimeisen kymmenen vuoden aikana pisin pätkä, ettei mikään pyörä ole liikkunut. Melkein kaksi kuukautta!
Telkkisen videot ja Minnin punikset toi mieleen vanhan pihan, siellä oli ties mitä vipeltäjää. Ehkä hauskin ilmistys oli viime vuoden peltopyyt. Täällä muutama mustis, tintit ja orava käy seikkailemassa. Kotikettu ja saukko ovat tosin uusia pihakavereita.
Saunat on saunottu ja seuraavaksi kokkikerho, tehdään Arton kanssa hampurilaisia. Ihan sämpylöistä asti
Katsotaan jos saadaan oikein kuva lopputuloksesta!
Arto voi sitten itse kertoa, miten joulukuuseesta tehtiin risukeittimeen sopiva puita.
Oikein mukavaa lauantaita kaikille, pysytään pystyssä ja voitetaan lotossa!