Hyvä Suomi! Niskasen sisarukset ja Krista taitaa laittaa tilastot kuntoon
Vähän aloinkin jo kyllästyä tähän Norjan naisten voittohumuun. Varsinkin kaikkien huulirasvojen jälkeen.
Jarmo taisi löytää kuvan minusta
Ei kai, mutta kivoja kuvia!
Nämä revontulet. Tämä on kyllä sellainen itseä piinaava asia. Viime yöstäkin sain tietää aamulla, niitä oli täälläkin suunnalla ollut. Ja koskaan en itse pääse näkemään, kun ei juuri tule yli yhdeksää valveilla oltua. Harmittaa tällainen. Ennusteen mukaan voisi taas tulevan yönä näkyä. Pitää harkita herätyskelloa. Mutta hieno kuva Jata:lta!
Työviikosta taitaa olla parempi mainitsematta mitään, mutta mun potkukelkka tuli! kyllä sen kanssa kympin lenkin heittää, jos ei paljon enemmänkin. Mukava peli, ainakin tänä jäätalvena. Tosin tuli turkulaisen talvi mieleen siitä, kun seuraavana aamuna kun olin kelkan saanut, oli hiekoitustraktori käynyt. Ei oikeasti varmaan ikuna ole näin paljon ollut sepeliä Auran teillä!
Justuksen äidin kanssa sovittiin, että Justuksesta tulee tällainen kolhoosikissa. Kello kahdeksan on kotiintuloaika, eli jos jää Justus yökylään, ilmoitetaan sitten erikseen. Aika kiva! Arto nyt on varmaan tyhjentänyt jo puoli Prismaa kissanruuista tässä vaiheessa
Minttu on ottanut Justuksen hyvin. Molemmat meni päiväunille välipalan jälkeen sulassa sovussa. Tätä menoa meillä on kaikki Auran kissan täällä asumassa..
Tänään lopettelin työt ajoissa ja lähdin hiihtämään. Aika jäisiä latuja mun makuun. Juttelin siinä yhden rouvan kanssa, joka ihasteli kun luistaa ja aurinko paistaa! Meikä oli naama ihan valkoisena vieressä.
Jarmo muuten, hankikanto on juurikin näillä näppäimillä. Varmasti olet jo itsekkin huomannut.
Se on viikonloppu seuraavaksi, mukavaa sellaista!