Sunnuntaiehtoota jokaiseen pönttöön. Minulla on ollut pieni hiljainen kausi meneillään. Olen käynyt lukemassa vaan viestit ja häipynyt vähin äänin. Joskus vaan on sellainen olotila että ei jaksa, ja silloin on parempi, kun on hiljaa vaan. Niinpä nyt jälkikäteen onnittelen kaikki merkkipäiväänsä viettäneet, ja kiitän lämpimästi ihanista joulukalenteriluukuista. Taitavia olette tekemään niitä yksi toisensa jälkeen.
Olen joskus täällä kertonut yhdestä perheestä, joka otti collien pennun viime kesänä. Sanoin silloin, että niillä on ollut parin vuoden (noin) sisällä kaksi koiraa, tämä oli kolmas. Nyt sekin lähtee eteenpäin. Toivottavasti nyt uskovat, että koira ei heille sovi. Hevosia heillä on ollut kymeniä ja taas kymmeniä. Jotenkin tuntuu niin kovin pahalta, kun ajattelee, että sekä koira, että hevonen ovat laumaeläimiä, ja ne kiintyvät täysillä siihen (ihmis)laumaansa. No, tämä on asia, jolle ei mahda mitään. Kumpa vaan pystyisi sulkemaan silmänsä ja olemaan ajattelematta koko asiaa.
Anteeks, kun tulin huolineni keskelle Lordi-keskustelua. Jatkakaa vaan siitä mihin jäitte.