Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 10.12.  (Luettu 1179 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Sunnuntai 10.12.
« Vastaus #30 : 10.12.06 - klo:14:43 »

Täälläkin eilinen siivous kesken.... KÄÄK!  [:-/]
Mutta hiljaa hyvä tulee, vai mitä?

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #31 : 10.12.06 - klo:14:44 »

Niin tuleeki ja jos oikein hiljaa tekee, ei tuu mittään, KÄÄK!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #32 : 10.12.06 - klo:15:09 »

Täällä piparit paistettu ja täällä tuoksuu nyt JOULULTA  [:34] [:37] [:34] Ja aika monta piparia tuli popsittua paistamisen lomassa  [:73]

On tällä pönttölällä ihmeellinen vaikutus.Olen lukenut monen pönttöläisen siivous-ym. kotihommien olevan kesken,mutta jostain kumman syystä ne meinaavat jäädä tämän pönttöilyn varjoon  :-)) [:-DD] :-))

Mistähän tämä tälläinen voikaan johtua?Kas,siinäpäs sitä onkin miettimistä  :-)) [:-I] :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #33 : 10.12.06 - klo:15:11 »

Täällä ei ole siivoushommat kesken  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #34 : 10.12.06 - klo:15:14 »

Niitä ei siis siellä Säkylässä olla ehditty vielä aloittamaankaan?
Kirjattu

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #35 : 10.12.06 - klo:15:27 »

Iltapäivää Idästä!

Rauhallista ja laiskaa Toista Adventtia on täällä vietetty. Rauhallista on ollut myös lintujen ruokinnalla, vain tali-, sini- ja hömötinttejä on jonkin verran näkynyt.

Tänään on ollut sateissa välipäivä, mutta aurinko ei kuitenkaan suostunut näyttäytymään, mutta kuitenkin hieman valoisampaa on onnksi ollut. Asteet ovat pyörineet +4 ja +8 välillä.

Olen vähän vähemmän pönttöillyt ja siksiköhän sain jo viime viikolla siivottua ja onneksi, kun eilen pistäytyi sitten vieraita.

Taatelikakkua olen joskus vuosia sitten kokeillut tehdä, ja se ei oikein onnistunut, mutta nyt täytyy kyllä kokeilla uudelleen tuon joulukalenteriluukun ohjeen innoittamana.  [:-)]

Hyvää illan jatkoa kaikille, lähdenkin itse tästä vielä muutamaksi tunniksi töihin.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #36 : 10.12.06 - klo:15:28 »

Juu, ei ole kesken kun on kokonaan aloittamatta  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Veke

• Vieras
« Vastaus #37 : 10.12.06 - klo:15:33 »

Hyvä Jarmo. Ei o siivous kesken tääläkä. Eikä jääkkän kesken, ku ei alotetakka. 
Elää vaa vähä siivommi, ni mitä siivoomist sillo on.?   :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #38 : 10.12.06 - klo:15:36 »

Täyttä asiaa Vekeltä  [:5]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #39 : 10.12.06 - klo:15:51 »

Nyt taidan mennä pienille päivätorkuille  [:56] [:56] eilisen illan ja yön valvominen alkaa nyt vaatimaan päivänokosia  [:55]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #40 : 10.12.06 - klo:15:54 »

Tusen tack, Jaska!  [:-)]Mä jätän kaikki leipomiset ens viikkoon, sillä mun ei tartte tehdä kuin pipareita. Me ei välitetä tortuista ja pullakin pitää olla ilman rusinoita yms. Mutta ihanaa on valmistautua jouluun, ovi- ja kaurakransseja tulee tehtyä. Vain lumi puuttuu! [:-)]
Kirjattu

Veke

• Vieras
« Vastaus #41 : 10.12.06 - klo:16:40 »

Mut hei, kai te kaikki olette ny varannu liput Euroviisuihi, ne on jo loppuunmyyty.
Tän jälkee ei auta, ku mustapörssi! Mikä maksaaki sitte maltaita!   
Uutisista kuulin.  [:-DD]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #42 : 10.12.06 - klo:16:51 »

Never, ever ! :-))
Kirjattu

Veke

• Vieras
« Vastaus #43 : 10.12.06 - klo:17:05 »

No hitsi, miähä olen käsittänny, et tääl on porukat nin Lordia, nin lordia ettäh!
Mitässe sellanen melskaamine oli niiten Euroviisujen aikaa?   Hallelujah!   :-O
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 10.12.06 - klo:17:06 »

Sunnuntaiehtoota jokaiseen pönttöön. Minulla on ollut pieni hiljainen kausi meneillään. Olen käynyt lukemassa vaan viestit ja häipynyt vähin äänin. Joskus vaan on sellainen olotila että ei jaksa, ja silloin on parempi, kun on hiljaa vaan. Niinpä nyt jälkikäteen onnittelen kaikki merkkipäiväänsä viettäneet, ja kiitän lämpimästi ihanista joulukalenteriluukuista. Taitavia olette tekemään niitä yksi toisensa jälkeen.
Olen joskus täällä kertonut yhdestä perheestä, joka otti collien pennun viime kesänä. Sanoin silloin, että niillä on ollut parin vuoden (noin) sisällä kaksi koiraa, tämä oli kolmas. Nyt sekin lähtee eteenpäin. Toivottavasti nyt uskovat, että koira ei heille sovi. Hevosia heillä on ollut kymeniä ja taas kymmeniä. Jotenkin tuntuu niin kovin pahalta, kun ajattelee, että sekä koira, että hevonen ovat laumaeläimiä, ja ne kiintyvät täysillä siihen (ihmis)laumaansa. No, tämä on asia, jolle ei mahda mitään. Kumpa vaan pystyisi sulkemaan silmänsä ja olemaan ajattelematta koko asiaa.

Anteeks, kun tulin huolineni keskelle Lordi-keskustelua. Jatkakaa vaan siitä mihin jäitte.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.063 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.