Minttuko se siellä laatikossa on

Ja hienosti Mesis sai Tilhet kuvaan!
Täällä ei ainakaan toistaiseksi 20 cm lunta, vaikka sitä tännekkin luvattiin. Varmuudeksi kuitenkin kysyin aamulla Artolta onko ne sukset kaukana, jos niitä vielä tarvitaan. Suhmuraista tihkua, niukin naukin plussan puolella, mutta se on siinä ja siinä koska vetää jäähän tiet. Huominen sen sitten näyttää.
Jarmo olikin jo käynyt pyörän, yhden niistä, huollattamassa. Samoja ajatuksia minulla, nyt on hyvää aikaa laittaa kesää ajatellen kaikki remelit kuntoon. Minulle voikin tulla vähän pidempi loma, mikä on oikein toivottu. Ei tässä muuten hengissä pysy! Pyörien lisäksi olen pikkuhiljaa varustautunut kameraa ajatellen. Uusi teleobjektiivi (ei kuitenkaan sellainen harmaan monta tonnia maksava) tulikin jo Canonilta ja nyt tässä katselen kiinteä polttovälistä vähän pienenpää linssiä. Eli kun lämpötila nousee yli 15 asteen, se on sitten soronoo vaan ja meikäläisestä ei näy kuin takakumi

Minni on käynyt mielessä tässä päivien aikana, paljon paljon hyviä vointeja Minnilään! Ja mukavaa viikonalkua kaikille!