Hyvää Palmusunnuntaita!
Täällä ei vielä noitia ole käynyt. Oltiin tänä vuonna varauduttu noitiin erityisen hyvin, minä olin jo tilannut tuplanoitumiset, varsinkin sen nuoreksi ja terveeksi kohdan. Saa nähdä jos sieltä vielä joku matti myöhäinen tulee.
Jata:lla saman näköistä kuin täällä. Tuli niin ruma sana huudettua kesken aamulenkin, lunta tuli vaakasuorassa ja paremmissa kohdissa sitä oli nilkkoihin asti. Mikä juttu tämäkin, oikeestikko täällä on vielä juhannuksena lunta. Aamulla päätin, että jos vappuna on lunta, menen niin hiihtämään!
Autotragedia on oma lukunsa ja tämän viikonlopun jälkeen tiedän taas enemmän kuin haluaisin tietää autoista, korjaamoista, vakuutuksista, sijaisautoista ja hinauksesta. Mitä enemmän asiaa selvitti, sitä suuremmaksi huijaukseksi koko moottoriavoneuvojen ympärille juonittu verkosto paljastui. Täälläkin päällekkäisiä vakuutuksia, tyhjiä lupauksia ja ties mitä. Lauantaina olin jo itse lähdössä autokauppaan ja uuden auton ostoon. Näin jälkeen päin vähän naurattaa, minähän en autoista mitään tiedä, ja voi sitä myyjä rukkaa joka silloin kohdalle olisi sattunut.
Tänään paineiden laskemiseksi käytiin vanhoilla kulmilla "Hirvikallioilla" tekemään kevät bongausta. Hirviä odotin, mutta kurkia, punatulkkupariskunta ja tintti nähtiin. Lunta oli jossain kohtia todella paljon ja melkein tuli meikä muijalle sydänvaivoja kun samaan hengenvetoon ajattelin työmaata ja auton kohtaloa