Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.4.2022 perjantai  (Luettu 88 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 766
  • Lahti
22.4.2022 perjantai
« : 22.04.22 - klo:06:06 »

Huomenta!

5 nousin ylös kun ei nukuttanut. Mitä siellä sängyssä pyörii. ???

Pari astetta on pakkasta. Kohtapuoliin lähtö verikokeisiin. Että näissä merkeissä päivää aloitellaan!

Mukavaa perjantaipäivää kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 912
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #1 : 22.04.22 - klo:06:09 »

 [:-)] [:-)] [:-)]

Lähdössä töihin [:42] [:59]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 645
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #2 : 22.04.22 - klo:08:15 »

Huomenta!

Kaunis aamu tänäänkin.

Telkkiselle tsempit verikokeelle. Kuvalle  [:5]   
Verikoe ei taida olla monellekaan mikään jännä juttu, mutta minulle, piikkikammoiselle se on. Minulta kun ei meinaa verta saada. Joku hoitsu sanoi joskus, että minulla suonet pakenee ja niitä koitetaan sitten kaivaa sieltä  [NUT].

Minäkin heräsin puoli viideltä kun Milli raapi hiekkalaatikollaan. Kävin siivoamassa pissit pois ja menin takaisin nukkumaan ja nukuin puoli seitsemään asti.

Jarmolle ja muillekin työtä tekeville hyvää työpäivää ja kaikille muuten vaan mukavaa päivää!
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 779
  • Itä-Uusimaa
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #3 : 22.04.22 - klo:08:17 »

Huomenta  [:-)]

Kivat kuvat  [:-)]

Aamun -2 lämpiää, ja Mollikka on taivaalla.

Viimeiset neljä päivää on päivisin ollut 14 -15 astetta, mikä on tiennyt lumelle kyytiä.
Piha pääosin lumeton. Kasat jäljellä. Lumimittari kohta kaatuu. Ainoastaan talon eteläpuolella
on vielä talvi.

Siitäkin huolimatta...
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 645
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #4 : 22.04.22 - klo:08:23 »

Samaa mieltä, että kahvi on vitamiini  :-)) [:5]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 766
  • Lahti
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #5 : 22.04.22 - klo:11:25 »

Vitamiinia joopa :-)) hinta nousee koko ajan, mutta kyllä se pari kuppia päivässä on juotava!

Verik.käyty. Sama ongelma on minullakin että suonet pakenee, mutta aina on homma hoitunut.

Viime vuonna kun olin 12 viikkoa tiputuksessa niin se vasta leikkiä oli kun kanyyleita ei kämmenen päälle meinattu saada millään. Hoitajat melkein itkivät kun joutuivat suonesta toiseen yrittämään. Viimein lääkäri tuli avuksi.
Yksi hoitaja sanoi että ei enää pysty hommaa tekemään kun hänestä tuntui että kärsimys oli minulle niin kovaa. En onneksi kammoa näitä juttuja, ainakaan vielä?
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

EskoMörkö

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 660
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #6 : 22.04.22 - klo:17:51 »

Melkoisen ryydyttävän puuduttavan työviikon päälle oli kyllä niin paikallaan lähteä suoraan töiden jälkeen maaseudulle Nikoni kainalossa ja aloittaa perhoskausi. Ei ulkoillessa paljon työ- tai muut harrastuskiireet juurikaan paina  :-)) [8-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 912
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #7 : 22.04.22 - klo:19:02 »

Varkaantien laavulla huittisissa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 645
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #8 : 22.04.22 - klo:20:24 »

Verik.käyty. Sama ongelma on minullakin että suonet pakenee, mutta aina on homma hoitunut.
Minulla ei aina. Kerran jouduin lähtemään tyhjin toimin toiseen paikkaan verikokeelle kun ensin "ronkkivat" molemmat käsivarret. Minä istuin ja makasin ja roikotin kättä ja tein jos jonkinlaiset kommervenkit, mutta ei kun ei. Toisessa paikaassa onnistui heti.

Onneksi Sinulle ei ole tullut kammoa.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 645
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #9 : 22.04.22 - klo:20:25 »

Varkaantien laavulla huittisissa
Turvallista laavuilua!  [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 855
  • ***Keiju***
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #10 : 22.04.22 - klo:20:31 »

Ihania kuvia ja hyvä oli lukea jutut. [:-)]

Iltaa.
Täällä on ollut ensin aurinkoista ja ip sitten pilvisempää, mutta nyt taasen kirkas taivas.
Mittarissa nyt +5,5 astetta.

Nyt väsyttää ja just huilaamaan.

Hyvää iltaa toivotaan kaikille!    [8-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 779
  • Itä-Uusimaa
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #11 : 23.04.22 - klo:07:59 »



Verik.käyty. Sama ongelma on minullakin että suonet pakenee, mutta aina on homma hoitunut.

Viime vuonna kun olin 12 viikkoa tiputuksessa niin se vasta leikkiä oli kun kanyyleita ei kämmenen päälle meinattu saada millään. Hoitajat melkein itkivät kun joutuivat suonesta toiseen yrittämään. Viimein lääkäri tuli avuksi.
Yksi hoitaja sanoi että ei enää pysty hommaa tekemään kun hänestä tuntui että kärsimys oli minulle niin kovaa. En onneksi kammoa näitä juttuja, ainakaan vielä?

Kuinkas sulle ei laitettu laskimoporttia ?
Parhaiten mun kohdalla on kanyylin laitto sujunut röngtenhoitajalta.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 766
  • Lahti
Vs: 22.4.2022 perjantai
« Vastaus #12 : 23.04.22 - klo:10:14 »

Ehkä erilaiset hoidot ovat syynä, että kanyylit piti joka kerta kämmenen suoniin laittaa. Kerta viikkoon kun tipassa kävin.
Kyllä hoidot saatiin annettua onneksi, nyt taitaa tulla uudet reissut eteen, itsestä ainakin siltä tuntuu.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.239 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.