Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 11.5.2022 Keskiviikko  (Luettu 164 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 11.5.2022 Keskiviikko
« Vastaus #15 : 11.05.22 - klo:11:56 »

http://ponttokamera.blogspot.com/
Onko tuo jotenkin jämähtänyt paikoilleen, kun en ole koko aamuna nähnyt kuin tyhjän pesän, -tai on siellä 6 munaa, mutta ei emoja  :-O
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #16 : 11.05.22 - klo:14:12 »

Kello on kyllä ajassa, mut jos kuva ei ole jämähtänyt, niin taitaa olla hyljätty pesä  [:-(]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 11.05.22 - klo:15:39 »

Kyllä siellä joku tintti kävi nukkumassa. 4:39 kuului joku kolaus ja tintti syöksyi salamana luukulle. 4:40 syttyi punainen valo, joka häipyi saman tien. 4:41 tintti lensi pois, enkä sen jälkeen ole nähnyt kuin sen sinitintin luukulla jossain vaiheessa.
Voiko noista munista tulla mitään, kun ei niitä kukaan lämmitä?
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 11.05.22 - klo:16:09 »

Minniltä ihana kuva ja hyvä muistutus viime kevään lämmöistä. Itseltä on muisti hukassa minkälainen kevät oli. Ja kiitos hammaslääk. tsempistä. Hyvin meni lohjennut hammas on nyt kunnossa. :-))

Minä olen pönttökameraa seurannut, en ole nähnyt ketään pesässä vähään aikaan. Onko jotain jo emoille tapahtunut vai kuuluuko asiaan.

Aina päätän etten rupea näitä pesintöjä sueraamaan kun joku katastrofi saattaa tapahtua, sitten tulee  [:-(] tippa silmään.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Aviala

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 11.05.22 - klo:18:08 »

Siellä ne munat taas yksinään ovat! Toivotaan parasta!

Tässä meidän huudeilla asuu ketturepolainen, aamulla tuli minua vastaan saalis suussa. Taidan arvata missä kettuherran pesä on. Mietinkin tässä että pitääkö nyt sinne änkeä kameransa kanssa vai antaa toisille rauha.

Huovinrinteen pyöräilyjaosto oli järjestänyt unelmien liikuntapäivän. Kateellisena vain katselin kuva, kun en koskaan pääse näihin mukaan. Siispä, reippaana päätin että minulla on unelmien liikuntapäivä keskiviikkoisin kello 14.00! En vielä tiedä mitä työnantaja sanoo, mutta näin nyt on  :-))
Tänään kävin kierroksen Kurjenrahkan kansallispuistossa, josta suunta Pöytyälle Aurajoen maisemareitille. Yllätyksenä tuli se, että meikä muijahan pysyy oletettua paremmin pystyssä maastossa. Kylmä hiki siinä valuu, mutta pystyssä pysyy.

Tänään taisikin olla Telkkisellä kaikenlaista kurjaa ohjelmaa, toivottavasti on jo kaikki ohi!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
« Viimeksi muokattu: 11.05.22 - klo:18:29 kirjoittanut Aviala »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #20 : 11.05.22 - klo:18:42 »

Hienoja kuvia  [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 11.05.22 - klo:20:02 »

Aina päätän etten rupea näitä pesintöjä sueraamaan kun joku katastrofi saattaa tapahtua, sitten tulee  [:-(] tippa silmään.
Samoin minä. Nytkin minulla oli sääksikamerat seurannassa. Ei ole enää. Tätä olen aina joskus katsellut, mutta mitähän on tapahtunut tässä pöntössä?
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 11.05.22 - klo:20:05 »

Tässä meidän huudeilla asuu ketturepolainen, aamulla tuli minua vastaan saalis suussa. Taidan arvata missä kettuherran pesä on. Mietinkin tässä että pitääkö nyt sinne änkeä kameransa kanssa vai antaa toisille rauha.
Minusta tuntuu että its en menisi.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 11.05.22 - klo:20:05 »

Hienoja kuvia  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 11.05.22 - klo:20:48 »

Nyt on tintti pesässä [:-)]

Onpa tosiaan hienot kuvat Aviala laittanut. Kiitos myötäelosta. Hammas kunnossa ja 160€ köyhempi olo. Pikku pala oli murtunut hampaasta.

Muut kurjuudet on edessäpäin [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #25 : 12.05.22 - klo:08:04 »

Avilalta kivat kuvat  [:-)]

Hieno juttu, jos tintit vielä pöntössä käyvät  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 12.05.22 - klo:08:10 »

Illalla onpa älliä :-)) otin kuvakaappauksen.

Hammas kunnossa, muut murheet edessäpäin [:-(] Aviala kiitti [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #27 : 12.05.22 - klo:08:16 »

[KIPPIS]

Kun vihdoin tajusin videoista painaa youtube lähetystä, niin nyt näen minäkin, puusilmä, tapahtumia  :-))
tähän asti oon vaan katsellut 10 sekunnin välein päivittyvää kuvaa, eikä siellä ole päiviin yhtään tinttiä näkynyt.
Kirjattu

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 12.05.22 - klo:11:40 »

Kiitos myötäelosta. Hammas kunnossa ja 160€ köyhempi olo. Pikku pala oli murtunut hampaasta.

Muut kurjuudet on edessäpäin [:-(]
[:30]

Kallista on hl:ssä käynti. Kurjuudesta pitää vielä noin paljon maksaa, mutta hyviä ovat olemassa, hammaslääkärit.

Niin, ja "Pera S:n inttiyö" oli pyrstötiainen, kuten sen Telkkinen tiesikin  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.063 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.