Aurinkoista iltapäivää Aurasta!
Täällä vuosilomat vietetty, Arto aloittanut uudessa, nähtävästi mukavassa, työssä Aurassa ja minä olen toista päivää työttömänä. Aika outo olo, olla menemättä näin maanantaina töihin, mutta uudet kuviot pitävät minut kiireisenä, joten saattaa jäädä tämä tila hyvinkin lyhyeksi, ainakin toivotaan niin. Edellisen työpaikan kun jätin taakseni, katosi väsymyksen tunne ja muut vaivat samoin tein. Hyvä niin, ei siis mistään vakavammasta ollutkaan kyse.
Nyt sitten kun tätä vapaa-aikaa on roppakaupaulla, tekisi mieli tehdä vaikka ja mitä. Autolla ajamisen opettelun olen jo aloittanut (kortti löytyy, mutta sillä nyt ei kauaksi pötkitä), leikkimökki pitäisi suoristaa ja maalata ja työhuone tapetoida. Tänään kuitenkin tyydyin vain pihatöihin ja pieneen pyörälenkkiin kameran kanssa. Alkuviikolla kun näin ensimmäistä kertaa Ritariperhosen ja nyt olisi oiva saada saada tämä dokumentoitua. Mutta ei, taisi jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi. Sen sijaan tämän oranssin näin, pelkään että joku niistä monista hopeatäplistä, jotka vain tunnistaa siiven alalapuolelta!
Pihassa tällä hetkellä kukkii pioni, karviaspuska viihtyy paikassaan, perunat alkavat kohta kukkimaan ja kesäkukat taivuttelet varsiaan. Jännitystä tuo vesimeloni, onnistuiko pölytys ja selviääkö ilman kasvihuonetta? Tällaista jännistysnäytelmää täällä, työnjohtaja itse nukahti kesken kastelun

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille!