Minni kiitti myötäelosta
Keuhkokuume vie kyllä todella huonoon kuntoon sairastuneen eli sinulla vielä haastavampaa kun tuli leikkauksen jälkeen jolloin toipuminen operaatiostakin on vaikeaa ja vielä keuhkokuumeen kanssa pitäisi jaksaa elää. Tehdä ruokaa ym. Olisiko aiheellista soittaa sairaalaan. Eikö sanottu, että ota herkästi yhteyttä jos olo on huono.
Minnille
Minulle näin sanottiin!
Mukava, että olette nukkuneet edes jonkin verran. Aina se pienikin uni on parempi kuin valvominen.
Hyvä kun Telkkisen kurkku on parantunut. Siitä se toipuminen alkaa
Minnilläkin muuten parempi olo, mutta keuhkokuume on vienyt voimat . Ota vaan iisisti, että voimat palautuvat.
Ei kait Sinulla enää kuumetta ole?
Oikein pikaista toipumista. Olen Telkkisen kanssa vähän samoilla linjoilla, että pitäisköhän kysellä sairaalasta, kauanko tuo voimattomuus voi jatkua. Kai veriarvosi tutkittiin, ettei vaan veri ole mennyt huonoksi.
Mulla ei ollut kuumetta, kuin yhtenä päivänä, muina päivinä vähän lämpöä. Keuhkokuume selvisi senjälkeen kun olin valittanut rintakipua, ja otettiin keuhkoröngten.
Veriarvot on päin prinkkalaa. Kotiutumispäivänä hb oli 80 ( Naiset: 117–155 g/l ) siitä viis veisattiin. Vaikuttaa varmasti tähän vetelään oloon.
Mitään yhteyttä , ei edes leikkauksen jälkeistä tarkastusta , ole sinne sairaalaan. Ei todellakaan sanottu, että ota herkästi yhteyttä, vaan että ota yhteyttä omaan terveyskeskukseen, jos on jotain .
Se on tämä nykypäivän sairaanhoito suomessa, just sieltä mihin ei aurinko paista
Vielä on pari päivää antibioottikuuria jäljellä. Ens viikolla täytyy sitten yrittää saada arvauskeskukseen yhteyttä, jollei antibiootti ole purrut, ja olo alkanut paranemaan.