Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3.10.2022 Maanantai  (Luettu 127 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
3.10.2022 Maanantai
« : 03.10.22 - klo:08:52 »

Huomenta!

Hyvinkö olette nukkuneet? Itse nukuin kuin tukki  :-)).
Tietokone näyttää että olisi yksi aste lämpimän puolella. Kamala sumu näyttää olevan.

Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 3.10.2022 Maanantai
« Vastaus #1 : 03.10.22 - klo:08:56 »

[:-)]

ATP...

Nukuttua tuli jotenkin
Nelisen astetta oli aamulla
« Viimeksi muokattu: 03.10.22 - klo:09:08 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 03.10.22 - klo:09:18 »

Huomenta  [:-)]

suht hyvin nukuttu  [:-)]

Aamun 1 aste on lämmennyt ja pilvistä
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : 03.10.22 - klo:09:20 »

Huomenta!

No nyt voin kertoa, että minäkin olen muutaman tunnin saanut nukuttua. On ihan luxusta :-))

Lämmintä +5 ja sumua.

Rapun ikkunasta otin pihapuista kuvan [:-)]

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : 03.10.22 - klo:09:23 »

Hyvä kun Minni olet nukkunut suht hyvin [:72]
Varmasti sinulla ottaa oman aikansa kun voi sanoa toipuneensa operaatioista hyvin. Kuten itsellänikin.  Tänään ekan kerran oli helppo niellä aamupalaa. Siis kurkkukipu on helpottanut lähes kokonaan.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5 : 03.10.22 - klo:10:01 »

Kivat kuvat  [:-)]

Hyvä juttu että jonkin verran olet saannut nukuttua, ja toipuminen edistyy  [:-)]

Mä en voi kylläkään sanoa toipumisen edistyvän. Ihan samassa kunnossa olen, kun kotiutuessa.
Näitten haavojen kanssa, kyllä pärjään, mutta kehkokuume vie kaikki voimat  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 03.10.22 - klo:11:53 »

Minni kiitti myötäelosta [:-)]

Keuhkokuume vie kyllä todella huonoon kuntoon sairastuneen eli sinulla vielä haastavampaa kun tuli leikkauksen jälkeen jolloin toipuminen operaatiostakin on vaikeaa ja vielä keuhkokuumeen kanssa pitäisi jaksaa elää. Tehdä ruokaa ym. Olisiko aiheellista soittaa sairaalaan. Eikö sanottu, että ota herkästi yhteyttä jos olo on huono.

[:30] Minnille [:72]

Minulle näin sanottiin!
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 03.10.22 - klo:12:22 »

Mukava, että olette nukkuneet edes jonkin verran. Aina se pienikin uni on parempi kuin valvominen.

Hyvä kun Telkkisen kurkku on parantunut. Siitä se toipuminen alkaa  [:-)]

Minnilläkin muuten parempi olo, mutta keuhkokuume on vienyt voimat  [:-(]. Ota vaan iisisti, että voimat palautuvat.
Ei kait Sinulla enää kuumetta ole?
Oikein pikaista toipumista. Olen Telkkisen kanssa vähän samoilla linjoilla, että pitäisköhän kysellä sairaalasta,  kauanko tuo voimattomuus voi jatkua. Kai veriarvosi tutkittiin, ettei vaan veri ole mennyt huonoksi.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 03.10.22 - klo:12:22 »

Ihania kuvia. Kisut ja ruskanäkymä. [:-)] [:-)] [:-)]

Jarmolle jaksuja työpaikalle!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #9 : 03.10.22 - klo:19:07 »

Nyt kotona laiskottelemassa. Toivotaan Minnille apuja jos keuhkokuume vielä vaivaa kaikenmuun lisäksi.
Muistan silloin kauan sitten kun keuhkokuume tuli minulle ja vaikka muita vaivoja ei ollut niin silti olo aika kehno [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #10 : 03.10.22 - klo:21:40 »

[:60] [:-I]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #11 : 04.10.22 - klo:08:40 »

Minni kiitti myötäelosta [:-)]

Keuhkokuume vie kyllä todella huonoon kuntoon sairastuneen eli sinulla vielä haastavampaa kun tuli leikkauksen jälkeen jolloin toipuminen operaatiostakin on vaikeaa ja vielä keuhkokuumeen kanssa pitäisi jaksaa elää. Tehdä ruokaa ym. Olisiko aiheellista soittaa sairaalaan. Eikö sanottu, että ota herkästi yhteyttä jos olo on huono.

[:30] Minnille [:72]

Minulle näin sanottiin!

Mukava, että olette nukkuneet edes jonkin verran. Aina se pienikin uni on parempi kuin valvominen.

Hyvä kun Telkkisen kurkku on parantunut. Siitä se toipuminen alkaa  [:-)]

Minnilläkin muuten parempi olo, mutta keuhkokuume on vienyt voimat  [:-(]. Ota vaan iisisti, että voimat palautuvat.
Ei kait Sinulla enää kuumetta ole?
Oikein pikaista toipumista. Olen Telkkisen kanssa vähän samoilla linjoilla, että pitäisköhän kysellä sairaalasta,  kauanko tuo voimattomuus voi jatkua. Kai veriarvosi tutkittiin, ettei vaan veri ole mennyt huonoksi.

Mulla ei ollut kuumetta, kuin yhtenä päivänä, muina päivinä vähän lämpöä. Keuhkokuume selvisi senjälkeen kun olin valittanut rintakipua, ja otettiin keuhkoröngten.
Veriarvot on päin prinkkalaa. Kotiutumispäivänä hb oli 80 ( Naiset: 117–155 g/l ) siitä viis veisattiin. Vaikuttaa varmasti tähän vetelään oloon.
Mitään yhteyttä , ei edes leikkauksen jälkeistä tarkastusta , ole sinne sairaalaan. Ei todellakaan sanottu, että ota herkästi yhteyttä, vaan että ota yhteyttä omaan terveyskeskukseen, jos on jotain .
Se on tämä nykypäivän sairaanhoito suomessa, just sieltä mihin ei aurinko paista  [:-/]

Vielä on pari päivää antibioottikuuria jäljellä. Ens viikolla täytyy sitten yrittää saada arvauskeskukseen yhteyttä, jollei antibiootti ole purrut, ja olo alkanut paranemaan.
Kirjattu

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #12 : 04.10.22 - klo:09:08 »

Yrittäisin kyllä ottaa heti yhteyttä ettei tulisi lääkekuuriinkaan katkosta jos olo ei ole yhtään parantunut
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 04.10.22 - klo:09:44 »

Voi Minni  [:30] [:30].

Ei tuohon veriarvojen huonouteen taida antibiootit auttaa. Ennen annettiin rautatabletteja. Mitenkähän on nyt???
Ota nyt pian yhteyttä edes jonnekin, että saat itsesi kuntoon ja voimat palautuvat  [:30] [:30]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #14 : 06.10.22 - klo:08:38 »

Kiitos haleista  [:-)]

Kävin eilen sairaalassa. Veriarvoja tutkittiin ja annettiin nestetiputusta.
Huomenna labrassa hemoklobiini tarkistus, ja jos on edelleen madaltunnut, niin sitten vissiin veritankkaukseen  [:-I]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.269 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.