Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.10.2022 Keskiviikko  (Luettu 66 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
12.10.2022 Keskiviikko
« : 12.10.22 - klo:08:30 »

Huomenta!

Pakkasyö takana. Nyt +3 lämmintä ja aurinkokin näyttäytyy [:-)]

Mukavaa päivää kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 12.10.2022 Keskiviikko
« Vastaus #1 : 12.10.22 - klo:08:40 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:10]

ATP...

+6 oli aamulla
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 12.10.22 - klo:11:57 »

Päivää

Sairaalassa olen. Tällä kertaa suolitukoksen takia. Iltapäivän aikana selviää, että onko auennut vai joutuuko leikkauspöydälle.

Kiitos tsempeistä ja haleista

Mukavaa keksiviikkoa

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #3 : 12.10.22 - klo:13:27 »

[:30] [:30] Ei osaa taaskaan oikein mitään kirjoittaa, toivotaan nopeaa kuntoon tulemista.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 12.10.22 - klo:15:59 »

Kiva aloituskuva  [:-)]

Sairaalassa olen. Tällä kertaa suolitukoksen takia. Iltapäivän aikana selviää, että onko auennut vai joutuuko leikkauspöydälle.
No voi sentään, sellainenkin vaiva vielä. Toivotaan, että tukos avautuu ilman leikkausta. Jaksuja  [:30]

Kyllä minunkin tautini vaan koronaksi osoittautui. Tehtiin kumpikin testit. Miehen korona on jo pois menossa, mutta minulla on oikein kunnolla päällä. Hirveän voimaton ja väsynyt olo on, eikä ruoka maita yhtään.
Otan rauhan merkeissä.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 12.10.22 - klo:16:19 »

Kyllä Minni sinulla nyt on vaivoja toinen toisensa perään. Nyt kiittimet ristiin, että saat apua tukokseen eikä tarvitsisi taas leikkauspöydälle joutua. Mutta jos ei muu auta niin sitten uskotaan, että apu tulee sitä kautta [:30] Jotain lohdullista haluaisin kirjoittaa, ei vaan ole sanoja.  [:34] Olet onneksi nyt hoidossa [:72] [:72]

Mesikselle koronataudin sairastamiseen voimia, lepoa, nestettä ja toivotaan että tauti ei ihan sänkyyn kaada [:30]

Käytiin ajelulla [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 12.10.22 - klo:17:20 »

Onpa kaunis kuva. Kyllä syksy on kaunista aikaa.

Kiitos toivotuksesta  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #7 : 12.10.22 - klo:20:35 »

Onneksi Minni pääsis sairaalaan siellä kuitenkin hoito on parasta mahdollista, ei tarvitse kotona miettiä mitä pitäisi tehdä.
Odotellaan kovasti toipumisia ja paluuta pönttölään kotikoneelta.
Muistan vielä silloin yli 10v sitten kun oli vaan keuhkokuume ja muutama päivä täytyi olla sairaalassa eikä saanut omaa huonetta, ei muuten sillä olisi väliä ollut mutta huone kaveri silloin yski ja köhisi koko ajan eikä sitten itse saanut nukuttua oikein kunnolla.

Paranemisia ja terveenäpysymisiä kaikille.
täällä ehkä vähitellen  [:60]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 13.10.22 - klo:10:56 »

Ei se sairaalassaolo mitään lepoa ole, varsinkin jos saa huonetoveriksi sellaisen  kuin Jarmokin sai.
Minniä minäkin kaipailen pönttöilemään kotoa käsin, mutta omien voimien mukaan tietenkin.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.152 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.