Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: torstai, Joukon päivä 14.12  (Luettu 830 kertaa)

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
Vs: torstai, Joukon päivä 14.12
« Vastaus #45 : 14.12.06 - klo:17:32 »

Tämä on ensimmäinen vuosi kun olen ajoissa, kortit postissa ja lahjat hankittu  :-O

Ja nyt kaffetta ja Philiä   :-))
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 14.12.06 - klo:17:41 »

Käenpiika.  Mulle laitettiin vain tulpat korviin.  Sit sellaiset kuulokkeentapaiset ohimoille! [:-I]  Sitä vähän mietin, mut annoin ne siinä olla. :-))  Toisaalta hyvä, etten kuullut musaa.  Jos ois ollut oikein hyvää, oisin porannut, enkäois voinut kyyneleitä pyyhkiä. 
Joo, oli kuin kiviporalla ois porattu ja lekalla hakattu.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #47 : 14.12.06 - klo:18:55 »

Joo, Minnikö sen arvasi: numlock oli päällä  [:-/] Eli ei sen vakavampaa! Miten se muuten otetaan pois päältä? Vaaranahan on, että Pasi tahtoo lisätä mun siivouspäivien tehoa 299% ja laittaa numlockit MOLEMPIIN koneisiin päälle!  :-O

Pasikin juuri kotiutui mittakeikalta; oli saanut kaffetta ja kinkkuleipiäkin ja tuli oikein tyytyväisenä kotiin. Että kiitokset vaan!  [:-)] [:-)] [:-)] Jossain oli aikaisemmin päivällä jättänyt yhden sormen oven väliin ja se hiukan kiukuttelee!  [:-(]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: torstai, Joukon päivä 14.12/Kipeä sormi...
« Vastaus #48 : 14.12.06 - klo:19:00 »

Sormi kipeänä ei voikaan imuroida ja kenen sormi ei ole kipeä onkin imurointi vuorossa  .... [:-DDD]

mutta ennen imurointia muista tarjoilla ja avata Pasille vaikka olut pulloniin virkistää mieltä ja auttaa kipeään sormeen .... [:48]
« Viimeksi muokattu: 14.12.06 - klo:19:05 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Veke

• Vieras
« Vastaus #49 : 14.12.06 - klo:19:01 »

Ny saa alkaa joulu jo tulemaa. Taitaa sitteki olla ensimmäine joulu, ku saan oltua lähettämättä yhtää korttia!
Eipä silti, saattaa olla tulos ensimmäine joulu, ku en kans saa yhtää korttia!
On joskus tullu huseerattua ton joulun kaa sevverra, et olen nykysi yrittänny minimoida koko juhlan.
Mitää en aio jouluks tehdä.
Paitti sitte pyhinä ne pakolliset kuviot. Esteks menen kiusaa vanhaa isääni
ja sitte lapseni perheen vastuksiks, ninku olen joulunvietostani joltai saanu kuulla!   [:-I]
Onneks tää ei o ku kerran vuodes!   :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: torstai, Joukon päivä 14.12/Kipeä sormi...
« Vastaus #50 : 14.12.06 - klo:19:09 »

Sormi kipeänä ei voikaan imuroida ja kenen sormi ei ole kipeä onkin imurointi vuorossa  .... [:-DDD]

mutta ennen imurointia muista tarjoilla ja avata Pasille vaikka olut pulloniin virkistää mieltä ja auttaa kipeään sormeen .... [:48]

Jarmo, mä en edes muista, milloin PASILLA on ollut imurointi-vuoro... Ja nyt näyttää siltä, että MUN pitää lähteä tekemään sapuskaa, ja Pasi lepuuttaa kipeää sormeaan tv:n ääressä. (Suomi-Tsekki-lätkämatsi alkaa just!)   [:-DD]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #51 : 14.12.06 - klo:19:10 »

Paranemisia sormelle  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #52 : 14.12.06 - klo:19:18 »

Sade alkaa juuri ropista kattoon. Tuuleekin jo melko voimakkaasti. Saas nähdä, tuleeko "pönttökatkos". Tahtoo täällä maalla olla herkästi heiluvia puidenoksia sähkölinjojen lähellä. [:-DD]
Mukavaa illanjatkoa kera pönttöjen tai ilman. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 14.12.06 - klo:19:21 »

Minäkin jo varauduin sähkökatkokseen ottamalla ämpärillisen vettä varastoon (meillä tahtoo tulla vesikatkos samalla kun sähkökatkoskin). Illemmalla keitän termospullollisen kahvia, että saa edes jonkinlaiset aamukahvit ennen töihinlähtöä.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #54 : 14.12.06 - klo:20:45 »

Iltaa! Niin, kyllä iltapäivästä näytti siltä, kuin sanontakin kuuluu, että *on tyyntä kuin myrskyn edellä* !
Viime yönä.., ei kun varmaan varhain aamulla, oli jo miinus asteita -0,2 alin lukema ja päivällä +1,9 astetta.

Nyt täytyy kyllä sanoa, että jonnin verran pelottaa tuo myrskyn tulo [:4] , että kuinka hurjana tänne saapuupi.
Täällä on aivan sama juttu, jos sähköt menee, niin vesi siinä kanssa, joten on varauduttu vesiastioilla mahdolliseen sähkökatkokseen. Onneksi on puuhella, joten ruokaa ja kahvit saa keitettyä sitten. Kynttilöitä ja patteri-, akkulamppuja on myös olemassa.
Huh, huh, täytyy vain toivoa, että Suomessa selvitään, mutta kuitenkin vastaanhan on kaikki otettava, mitä annetaan.
Vähän aikaa vielä täällä olen.

Mukavaa Iltaa Kaikille! [:43]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #55 : 14.12.06 - klo:21:03 »

Ihanaa, mulla on huomenna pekkanen! Aion mennä jouluostoksille Ideaparkkiin. Tarkoitus on ostaa kaikki lahjat kerralla, saapas nähä kui ämmän käy. Yksin oli tarkoitus mennä, mutta vävykokelas kuulemma lyöttäytyy mukaan, kyllä se tulee helposti karistettua.

Kaiken ympärilläni olevan yltäkylläisyyden keskellä olen tänään saanut kummiperheen Etiopiasta, äiti, isä ja seitsemän lasta. Äiti ja neljä lapsista ovat juuri eräässä ruokintakeskuksessa kuntoutumassa (lihomassa), perheen kaksoset, viisivuotiaat tytöt painavat 6 kiloa. Sukulaiseni, joka on siellä töissä kertoi perheestä. Lupasin hankkia perheelle kaksi kanaa ja kukon, ovat muuten elämäni ekat ostamani siivekkäät ja perheen äidille ostin mekon. Tiedän että nyt perhe saa kuukausittain maitojauhetta ja muuta tarpeellista.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #56 : 14.12.06 - klo:21:07 »

Hyvä teko Iipalta  [:5]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 14.12.06 - klo:21:09 »

Ihanaa, mulla on huomenna pekkanen! Aion mennä jouluostoksille Ideaparkkiin. Tarkoitus on ostaa kaikki lahjat kerralla, saapas nähä kui ämmän käy. Yksin oli tarkoitus mennä, mutta vävykokelas kuulemma lyöttäytyy mukaan, kyllä se tulee helposti karistettua.

Taina-sisko oli käynyt Idea-parkissa sunnuntaina, mutta kaikissa paikoissa oli ollut niin hirveät kassajonot, että oli tullut halpa reissu!  :-))

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #58 : 14.12.06 - klo:21:43 »

Kaiken ympärilläni olevan yltäkylläisyyden keskellä olen tänään saanut kummiperheen Etiopiasta, äiti, isä ja seitsemän lasta. Äiti ja neljä lapsista ovat juuri eräässä ruokintakeskuksessa kuntoutumassa (lihomassa), perheen kaksoset, viisivuotiaat tytöt painavat 6 kiloa. Sukulaiseni, joka on siellä töissä kertoi perheestä. Lupasin hankkia perheelle kaksi kanaa ja kukon, ovat muuten elämäni ekat ostamani siivekkäät ja perheen äidille ostin mekon. Tiedän että nyt perhe saa kuukausittain maitojauhetta ja muuta tarpeellista.

Olisikohan sama idea kuin oli Pönttökeräyksessä? Keräsimme Kirkon Ulkomaanavun kautta rahaa, saimme jotakin, polkupyörän, vuohia, mekkoja, pulpetin - en nyt ulko muistakaan.

Mutta todella tarpeeseen menevät nuo lahjoitukset. Aiheesta tuli tänään mm. Kuningaskuluttajassa. Hieno lahjaidea! Annoimme myös veljelleni synttärilahjaksi tällaisen lahjan - hyvä mieli oli varmasti moninkertainen. Sekä lahjoittajalla, synttärilahjan saajalla että varsinaisen lahjan saajilla siellä jossain kaukana.
 [:-)]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #59 : 14.12.06 - klo:23:03 »

Joulukorttishow hoidettu ja huomenna postiin.

Hienoa Iipa  [:-)]

Nyt on syytä mennä nukkumaan, joten toivottelen hyvät yöt  [:6]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.241 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.