Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PÖNTTÖLÄISTEN JOULULAHJATOIVELISTA  (Luettu 386 kertaa)

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
PÖNTTÖLÄISTEN JOULULAHJATOIVELISTA
« : 14.12.06 - klo:18:09 »

Aloitanpa ketjun meidän pönttöläisten joululahjatoiveille Jos vaikka joulupukki tai joulupukin apulaiset lukisivat tätä ketjua,niin silloin heidän ei tarvitsisi miettiä päätään puhki lahjoista mitä me toivomme tänä jouluna.

Tässäpä minun lahjatoiveeni:joku hyvä kirja,pörrösukat ja rahallisesti kalleimpana olisi saada lahjaksi digiboxi.
Mutta kallein,paras ja rakkain lahjani on se kun saan lähisukulaiseni ja rakkaat lapsenlapseni luokseni jouluksi,mikään tavaralahja ei ole niin arvokas ja rakas.

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: PÖNTTÖLÄISTEN JOULULAHJATOIVELISTA
« Vastaus #1 : 14.12.06 - klo:18:23 »

Tänä vuonna en ota riskiä, että saisin ylisuuren flanelli-pyjaman. niinpä ostin juuri itselleni Prismasta pelkät pyjaman housut (käytän yleensä hihattoman paidan kanssa, eli se pitkähihainen jakku tarpeeton) ja ne housut roikkuu nyt näyttävästi tuossa viereisellä tuolilla!  [:-DD]

Uutta kylpytakkia odotin jo viime jouluksi, mutta Keravan Prismasta oli "ristomattiratiat" loppuneet just joulun alla.  [:-(]

Itseasiassa mä en tarvi oikeastaan mitään.

Yhtenä vuonna ex-mies kyseli mun lahjatoiveita. Vinkkasin, että katsoo kylppäristä, mitkä purkit ja pullot tulossa tyhjäksi. Niinpä sitten sain mm kaksi tuubia mikä-mikä-merkkistä hammastahnaa  [:-DD]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #2 : 14.12.06 - klo:18:27 »

oikeat lottonumerot olisi aika kiva juttu  :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 14.12.06 - klo:19:22 »

Jarmo  :-))  :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #4 : 14.12.06 - klo:19:29 »

Kiikarit, saisin katsella eteisen ikkunasta mitä tuolla pihalla touhutaan  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 14.12.06 - klo:19:35 »

Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM tai Canon EF 100-400mm F4.5 - 5.6L USM IS  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 14.12.06 - klo:23:01 »

Minäkään en toivo lahjoja mitään vaikka niitä tuntuu yks sun toinen (pukki) kyselevän,siis mitä haluun..aina kuitenkin olen jotain saanut ja ilahtunutkin olen saamistani...jokatapauksessa,halusin tai en.
No jos jotain pitää kuitenkin mainita,niin kyllä se perinteinen hajuvesi on mitä taatusti tulee....kyllä pukki sen tietää...
Itse annoin tänään lahjan ystäväni pojalle jota eivät omat vanhemmat mitenkään noteeraa...fiksu poika ja hyvin menestynyt,joka kaipaa kuitenkin aikuista ja "äitiä"...siis lupauduin keinoäidiksi eli olla hänen tukenaan kuuntelijana ja neuvonantajana..näillä avuilla/taidoilla mitä minulla on..se on minun lahja hänelle eli taas kun annan,niin paljon myös saan....
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #7 : 14.12.06 - klo:23:06 »

Vähän samanlaisia ajatuksia kuin Jarmolla  [:-DD]

...mutta oikeesti en minäkään tartte mitään...terveys kun säilyisi edes tällä tasolla, niin siinä olis lahjaa tarpeeksi
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 14.12.06 - klo:23:12 »

Mitäs työ niillä oikeilla lottonumeroilla.....kaikkihan nämä julkut (rahaa tulee ovista ja ikkunoista)sanoo,ettei raha ihmistä onnelliseksi tee... :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 15.12.06 - klo:13:13 »

Minulle pukki soitti jokusen viikko sitten ja kysyi notta mikä kamera minulla olikaa.... siitäpä tuli mieleen että olen joskus puhunut kaukolaukaisimesta.... sitäköhän pukki tarkoitti  [:-DD]

Parasta on että saan pitkästä aikaa perheen kasaan edes hetkeksi. Se on tosi harvinaista nykyään. Ei kovin montaa kertaa tapahdu vuoden aikana.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 15.12.06 - klo:13:44 »

Tyytyisin ihan suklaaseen, kun pukki on pitkin vuotta muistanut mua.  Liika on aina liiaa. [:-)]
Niin, onhan tuolla kaapissa odottamassa etukäteis päketti ja pöydällä ihana monikukkainen joulutähti punaisessa kipossa.
Ihan hyvä mieli on tällei. :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 15.12.06 - klo:13:54 »

Sitä mielenrauhaa ja niitä mielenaurinkoisia... Ei myö muuta... [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Välskäri

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 15.12.06 - klo:14:18 »

Jos edes joskus näkis sen pukin aattona.
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #13 : 15.12.06 - klo:23:37 »

En minäkään tarvitse mitään, niin sitä terveyttä tietysti, ja, miksei, lottovoitto à la Jarmo.. :-))
Lämmintä mieltä, paljon musiikkia, hyasintteja ja punaisia kynttilöitä! :-))

[:-DD]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #14 : 15.12.06 - klo:23:49 »

Vai on Välskärillä sama juttu kuin minullakin. Minäkään en näe sitä pukkia enää ollenkaan, toiset sanovat vaan, että pukki kävi jo, kun minä tulen huoneeseen.  [:-(] [:-I] [:-)] :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.348 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.