Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.10.2023 Perjantai  (Luettu 70 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 13.10.2023 Perjantai
« Vastaus #15 : 14.10.23 - klo:08:35 »

Hauska kissajuttu Jarmolta  :-))
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #16 : 14.10.23 - klo:09:41 »

Hienoja kuvia  [:-)] [:-)]

Voimien katoaminen on mullekkin tuttu juttu. Mulla syypää siihen on se syövänpirulainen, mikä laihdutti parikymmentä kiloa. Ja nimenomaan kilot lähti lihaksista, ja läskit jäi jäljelle  [NUT]
Nyt olen vuoden verran ollut lihotuskuurilla, ja kohta olen taas yhtä läski kuin aikaisemminkin, :-)) mutta lihaksia ei vaan ole tullut takaisin   [:-I]
Mitään painonosto harjoituksia en ole tehnytkään, vaan ihan tavishommia, joilla aikaisemminkin on lihaksia kertynyt jonkinverran, ainakin senverran, että on jaksanut hommat tehdä. [NUT]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 14.10.23 - klo:09:54 »

Kurjaa on kun voimat katoaa. Nykyään normaaliostoksinen kauppakassikin painaa puolet enemmän kuin ennen. Minulla voimien katoaminen johtuu vanhuudesta ja siitä, että elämä on nykyään niin "helppoa". Ei ole mitään mikä toisi voimia takaisin. Syöpä kyllä vie lihakset ja voimat. Sitä ei (onneksi) itselläni ole, mutta se, mitä on tullut lisää, on läski tuohon alavatsaan. Siinä on sellainen "pallo", että ei lähde millään pois  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.111 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.