Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 31.1.2024 keskiviikko  (Luettu 110 kertaa)

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 421
  • Itä-Uusimaa
31.1.2024 keskiviikko
« : 31.01.24 - klo:10:22 »

Päevää  [:-)]

Nollan hujakoilla, ja vettä satelee. Pliukkaus se senkus lisääntyy.

Ei ihan kuvaa tämä kuva todellisuutta  [NUT] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 432
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #1 : 31.01.24 - klo:10:23 »

 [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

Nollan tuntumassa ja ainakin aamulla liukasta...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 342
  • Lahti
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #2 : 31.01.24 - klo:10:28 »

Minni ilmestyi silläaikaa tänne kun avaain ketjua. Jarmo näkyi olevan yksin kun tulin pöntölle. No tammikuun  viimeisen  päivän voi avata kaks kertaa vai?? [?] [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 432
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #3 : 31.01.24 - klo:10:47 »

Voi kai, tai sitten siirtää oman viestin tänne ja muokkaa toisen ketjun otsikoksi vaikka Minni ehti ekaksi [:-DD] siinä olisi vierailla ihmeteltävää
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 421
  • Itä-Uusimaa
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #4 : 31.01.24 - klo:10:54 »

Minni ilmestyi silläaikaa tänne kun avaain ketjua. Jarmo näkyi olevan yksin kun tulin pöntölle. No tammikuun  viimeisen  päivän voi avata kaks kertaa vai?? [?] [:-)]

En ilmestynyt  :-)) kun aloin kirjoittaa päivänketjua , ainoastaan Jarmo oli paikalla ja neljä vierasta  :-))
Tammikuun viimeiseen päivään, ja kaikkiin muihinkin päiviin, voi avata vaikka 10 ketjua  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 342
  • Lahti
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #5 : 31.01.24 - klo:11:42 »

Sulle kävi samoin kun minulle. 5 vierasta oli ja Jarmo :-))

Elämään mahtuu vaikkasen mitä, että eipä mittään ongelmia tule :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 086
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #6 : 31.01.24 - klo:15:06 »

Ninniltä hauska kuva ketjun alkuun. Lasten ilmeistä näkee että kivaa on.

Arvatkaas kuinka minulle tänään kävi. Haimme maalta jokusen laatikon  tänne . Otin autosta mikrolaatikon. Painoikin minun käsissäni ainakin 100 kiloa  :-)). (Olen kuitenkin meistä kahdesta se terveempi osapuoli, siksi kannoin). Olin juuri lähtenyt autolta varastolle päin, kun jalka lipesi, ja sitten sitä mentiin. Onneksi oli se laatikko. Muuten olisin ollut rähmälläni maassa. Nyt olin laatikon päällä, eikä sattunut muualle kuin oikeaan peukaloon.  [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 342
  • Lahti
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #7 : 31.01.24 - klo:16:11 »

Ninniltä hauska kuva ketjun alkuun. Lasten ilmeistä näkee että kivaa on.

Arvatkaas kuinka minulle tänään kävi. Haimme maalta jokusen laatikon  tänne . Otin autosta mikrolaatikon. Painoikin minun käsissäni ainakin 100 kiloa  :-)). (Olen kuitenkin meistä kahdesta se terveempi osapuoli, siksi kannoin). Olin juuri lähtenyt autolta varastolle päin, kun jalka lipesi, ja sitten sitä mentiin. Onneksi oli se laatikko. Muuten olisin ollut rähmälläni maassa. Nyt olin laatikon päällä, eikä sattunut muualle kuin oikeaan peukaloon.  [:-DD]

Voi ei!!! Onneksi ei pahoja vammoja tullut. Eli oli onni onnettomuudessa  [:72] [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

TiinaS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 534
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #8 : 31.01.24 - klo:18:18 »

Muutama päivä sitten Repe oli kaatunut ladun päälle kun oli hiihtämään lähdössä. Oli ollut jotenkin jäinen se lähtöpaikka eikä kuulemma ollut ehtinyt tehdä mitään kun oli kaatunut kankulleen siihen hiihtoladun keskiosan päälle. Nyt hänellä on ihan hillitön mustelma kankun sivussa, semmoinen sinimusta ja ruislimpun kokoinen. Mustelma vielä jännästi valuu alaspäin niin, että alkaa jo ylettyä polveen asti. Mutta onneksi ei tullut murtumia.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 086
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #9 : 31.01.24 - klo:19:00 »

Voi kamala! Pikaista paranemista
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 086
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #10 : 31.01.24 - klo:19:02 »

Ninniltä hauska kuva ketjun alkuun. Lasten ilmeistä näkee että kivaa on.

Arvatkaas kuinka minulle tänään kävi. Haimme maalta jokusen laatikon  tänne . Otin autosta mikrolaatikon. Painoikin minun käsissäni ainakin 100 kiloa  :-)). (Olen kuitenkin meistä kahdesta se terveempi osapuoli, siksi kannoin). Olin juuri lähtenyt autolta varastolle päin, kun jalka lipesi, ja sitten sitä mentiin. Onneksi oli se laatikko. Muuten olisin ollut rähmälläni maassa. Nyt olin laatikon päällä, eikä sattunut muualle kuin oikeaan peukaloon.  [:-DD]

Voi ei!!! Onneksi ei pahoja vammoja tullut. Eli oli onni onnettomuudessa  [:72] [:72]
Onneksi ei tullut mitään murtumia. Peukalo heiluu kuten ennenkin. Vähän on turvoksissa. En tiedä mihin se osui  :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 432
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #11 : 31.01.24 - klo:19:25 »

Kiertelyt kierretty ja kotona.

Aamulla kaikki tien pinnat oli jäässä ja muutamia pieniä pätkiä piti taluttaa kun pito loppui. Poikittain pyörä oli muutamia kertoja ja tiellä istuin yhden kerran ei kummempia kolhuja.
Kotiin tullessa ja iltakierroksella ei juurikaan ollut liukasta vaan märkää.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 336
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #12 : 31.01.24 - klo:20:47 »

Iltaa!

Juu, liukasta oli aamulla, kolme kertaa oli auto poikittain Vuorenmaan ja Kankaanpään välisellä tiellä (Jarmo tietää) ja kerran penkassa, mutta onneksi lähti hetken ruovittelun jälkeen irti. Yhdestä risteyksestä meinasin saada rekan autoni kylkeen kun ei saanutkaan pysähtymään.   [:67]

Tänään vaan 9 tuntia töissä...
« Viimeksi muokattu: 31.01.24 - klo:21:19 kirjoittanut jaTa69 »
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 086
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #13 : 31.01.24 - klo:21:05 »

JaTalla ja Jarmolla on ollut liukkaat kelit  :-O
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 342
  • Lahti
Vs: 31.1.2024 keskiviikko
« Vastaus #14 : 01.02.24 - klo:09:00 »

Hyvää tuuria on ollut Jarmolla ja JaTalla, kun ei tullut pahoja vaurioita kummallekaan [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.43 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.