Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 25.5.2024 lauantai  (Luettu 84 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 315
  • Lahti
25.5.2024 lauantai
« : 25.05.24 - klo:07:38 »

Huomenta!

Taitaa tulla hellepäivä ja rankkoja sateita kera ukkosen on tänne ennustettu. Ukkosesta ei väliks eikä kyllä rankka sateistakaan. Normaali sade kyllä tekis luonnolle hyvää.

Mukavaa lauantai päivää toivottelen [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 417
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #1 : 25.05.24 - klo:07:47 »

 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua

12...13 ja  [:45]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 417
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #2 : 25.05.24 - klo:08:02 »

Ehkä vähitellen  [:42] [:59]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 411
  • Itä-Uusimaa
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #3 : 25.05.24 - klo:09:25 »

Aamupäevää  [:-)]

Soma kuva  [:-)]

23 astetta ja Molli on taivaalla. Ukkosta tänneki on povattu. Tulkoon sitten, kunhan tulisi myös vettä.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 315
  • Lahti
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #4 : 25.05.24 - klo:09:40 »

Kuin myös soman kuvan Minni on laittanut.

Käytiin aamukävelyllä jos se sade ja ukkonen vaikka tulee pelottelemaan päivällä. Siis ukkonen oikeammin.

Lehtokerttu, pajulintu, peippo ja leppälintu olivat äänessä. Myös sepelit.

Otin vaikka olen päättänyt, että yhtään luonnonkukkaa en kotiin tuo, niin poikkeuksen nyt tein.  [:-I]

Nähtiin niin söpö cairnterrieri, oli kun Vera. Ihan kaipaus kyynel tuli silmään. Muistoissa kulkee.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 825
  • ***Keiju***
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #5 : 25.05.24 - klo:11:20 »

Ihanat kuvat taasen. [:-)]

Tervehdys.
Nyt on pilvistä ja tyyneltä näyttää.
Mittarissa nyt 18,5 astetta. Tulee vielä lämmin päivä.

Telkkisen kielokuvasta tuli mieleen, että täällä vasta muutamia kukan nuppuja näkynyt.

Tästä taasen päivää eteenpäin.
Ulkoilua tietenkin myös ym.

Pellolla on ollut mennä päivinä aamuisin kurkia ruokailemassa, mutta tänään ei näkynyt.
Punavarpunen oli eilen äänessä pihapiirissä ja tänä aamuna.
Paljon jo luonnossa kaikki edistynyt näin kesään päin mennessä ja paljon vielä odotettavaa. [:-)]

Hyvää lauantaita toivotaan teille kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 057
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #6 : 25.05.24 - klo:11:33 »

Heippatirallaa!  :-))

Lämmintä piisaa. Ei oo satanut pisaraakaan. Eilen katsoin sadetutkaa ja siellä oli tosi komea pilvi kotiseutuni päällä. Olin iloinen, että ei tarvi täältä asti lähteä kastelemaan hautaa, mutta mitä vielä. Jotain hyvin pientä tihkua oli tullut  [:-(]. Pitihän minun tietää että pilvet väistävät sen paikan, -varsinkin näin keväällä.

Nättejä kuvia ja kivoja juttuja oli ketjussa. [:-)]

Tämä "herra" se naurattaa ihmisiä jutuillaan: "Kas Olli. E., moi!"

Kivaa päivää kaikille!

Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 315
  • Lahti
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #7 : 25.05.24 - klo:11:46 »

No kyllä se nimi heti aukes. Ei minun suosikki tyyppi [:-)]

Me kun laitettiin haudoille ne altakastelu altaat, helpottaa kukkien hoitoa. Vaikka matkaa ei ole paljon niin riittää kun käy silloin tällöin.
 
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 057
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #8 : 25.05.24 - klo:14:33 »

No kyllä se nimi heti aukes. Ei minun suosikki tyyppi [:-)]
Juu se olikin helppo. On minun mielestäni aika hauska. Minulla on vissiin vähän kieroon kasvanut huumorintaju  :-)). Tykkään Madame Mirvastakin ("juutuubi")  :-)) Siinä laitetaan selvänäkijöitä vähän halvalla  :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 057
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #9 : 25.05.24 - klo:14:35 »

Isännällä oli tänään into lähteä jonnekin kahville, joten kävimme Kiskokabinetissa.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 315
  • Lahti
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #10 : 25.05.24 - klo:16:16 »

Jos Mesis sinulla on "vähän kiero" huumorintaju. Minulla ei enää ole ollenkaan huumorintajua. Yritin eilen katsoa stand uppii telkasta. Ei naurattanut kenenkään jutut, että entinen huumoritajuinen on menettänyt senkin ilon elostaan [:-I]

Onpa erikoinen  kahvipaikka :-))

Radio kun on auki, koko ajan tai puolen tunnin välein joku toitottaa rankoista sateista ja ukkosista näille kulmille. Kumpaakaan ei ole tullut. Sade tosiaan tekis hyvää, ukkonen ei
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 417
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #11 : 25.05.24 - klo:16:18 »

Lavialta alkuiltaa. Laavuketjussa minulle kokonaan uusi laavu. Suodenjärvelle olisi jyrkkää metsärinnetta muutama sataa metriä, järvi ei näy laavulle
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 057
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #12 : 25.05.24 - klo:18:16 »

Sanon tähänkin ketjuun, että aika pitkällä käyt laavuilemassa. Sitten sanon vielä että murteet on hienoja. Jarmo sanoo LaviaLTA. Minulle tutumpi sanonta on LaviaSTA, mutta ihan kumpi vaan käy minulle  [:-)] [:5]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 417
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #13 : 25.05.24 - klo:18:24 »

Matkalla tänne Laviaan mm
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 057
Vs: 25.5.2024 lauantai
« Vastaus #14 : 25.05.24 - klo:18:29 »

Jos Mesis sinulla on "vähän kiero" huumorintaju. Minulla ei enää ole ollenkaan huumorintajua. Yritin eilen katsoa stand uppii telkasta. Ei naurattanut kenenkään jutut, että entinen huumoritajuinen on menettänyt senkin ilon elostaan [:-I]

Onpa erikoinen  kahvipaikka :-))
Juu ei tuo kuva ole kahvipaikka. Veturi on vaan siinä pihassa. Siellä näkyi olevan ovi auki ja joku pikkupoika sieltä tuli isän avustuksella  [:-)]

En telkasta katsele laisinkaan noita stand upp-ohjelmia. Ne eivät minua naurata. Pikemminkin ärsyttävät. Mietin, että paljonko yleisölle on mahdettu juottaa ilolientä kun hauskaa tuntuu olevan. Sen verran olen joskus katsonut, että tiedän minkälaisia ovat. Ismo Leikola on eri asia. Hänellä on jokuset videot tosi hauskoja, kuten tämä. Varsinkin loppu:   https://www.youtube.com/watch?v=jJFYfo9CRtk&list=WL&index=13&t=18s
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.236 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.