Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tarvitsisin neuvoa  (Luettu 603 kertaa)

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Tarvitsisin neuvoa
« : 19.12.06 - klo:15:05 »

Kysymys olisi tietotekninen. Minulle tuli tieto uudesta internet explorer 7 päivityksestä. Yritin asentaa sen ja sainkin asennettua. Mutta seurauksena oli, että kotisivu hävisi enkä saanut sitä uudestaan aukaistua. Sitten en löytänyt mistään esim. tiedosto-, muokkaa-, näytä-, työkalut- painikkeita.
Onko jollekin tullut sama ilmoitus uusista päivityksistä ? Olisi kiva, jos joku viitsisi neuvoa , kun en ymmärrä.
Poistin tuon asennuksen ja nyt se odottaa tuossa etuoikealla.
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #1 : 19.12.06 - klo:15:24 »

Palkit saa esille siitä rattaannäköisestä tuossa ylhäällä, siitä avautuu ikkuna, jossa on kaikenlaista säätöä. Ruksaamalla valikkopalkki kohdan, tiedosto-muokkaa ym rivi tulee kohdalleen. Sieltä voi muokata myös muita ikkunan asetuksia. Ja lopuksi kannattaa lukita työkalurivi ruksaamalla.
Ja se kotisivu ainakin mulla sillä tavalla, että valitset työkalut> internetasetukset> yleiset> kirjoitat kotisivusi osoitteen sille kuuluvaan kohtaan. Itselläni  IE 7 toimii hyvin.
« Viimeksi muokattu: 19.12.06 - klo:15:31 kirjoittanut mir »
Kirjattu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #2 : 19.12.06 - klo:16:03 »

Kiitos, mir , neuvosta. Yritän uudelleen. Olen ymmärtänyt, että turvallisuussyistä päivitykset kannatta pitää viimeisimmän mukaan yllä. Kiitos.
Kirjattu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #3 : 19.12.06 - klo:16:32 »

Olen taas kerran asentanut ja poistanut asennuken. En löytänyt mitään rataskuvaa enkä valikkopalkkia. Tuon työkalun lukitsemisen löysin ja se oli lukittuna.
Tämä on taas niitä asioita ,joihin tarvitsen rautalangan. Kaikki pitää minun oppia kantapään kautta ja astumalla rautalankaan. Olisiko kellään sitä rautalankaa....
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #4 : 19.12.06 - klo:16:46 »

Se ratas on työkalujen merkki ja löytyy ainakin minulta oikealta ylhäältä. Työkalut-sanan oikealla puolella olevaa pientä kolmiota klikkaamalla avautuu erilaisia vaihtoehtoja joista löytyy myös valikkopalkki.
Kirjattu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #5 : 19.12.06 - klo:17:09 »

Kiitos , Hilu, koetan myöhemmin ja kerron, miten kävi.
Kirjattu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #6 : 19.12.06 - klo:17:52 »

No, niin sain ne työkalut , yms.  Mutta kotisivu ei tule esiin. On vain sininen sivu eikä muuta. Haluamaani kotisivua en saa sillä menetelmällä, millä olen sen ennen asettanut.  UUSI RAUTALANKA !
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #7 : 19.12.06 - klo:17:55 »

Etköhän saa kotisivun määritettyä internet-asetuksien kautta eli ohjauspaneeli--> ja sieltä internet-asetukset.
Pitäisi saada muutenkin suoraan. No mulla on AvantBrowser selaimena joten IE on unohtunut.
« Viimeksi muokattu: 19.12.06 - klo:17:58 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #8 : 19.12.06 - klo:17:57 »

Josko näin - menet sille sivulle jonka haluat kotisivuksesi, sen jälkeen klikkaat sieltä työkalut kolmiosta oikealta ja valitset internet-asetukset. Avautuvassa ikkunassa klikkaat kotisivukohdassa "käytä nykyistä sivua" ja sen jälkeen OK.
Kirjattu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #9 : 19.12.06 - klo:18:33 »

Hilu, nyt jokin muu mättää. Monta kertaa jo olen yrittänyt tuota " käytä nyk. sivua" ja sitä toistakin vaihtoehtoa, mutta aina tulee vain sininen sivu eikä muuta. Toki saan suosikeista haluamani sivun, mutta se pitää aina eriksen klikata sieltä.  - Nyt teen varmasti jotain väärin tai en osaa tehdä sitä, mitä pitää. Kiitos auttamisen halusta. Voi, minua pönttöä. Siirryn tästä taas hetkeksi projektini kimppuun.
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #10 : 19.12.06 - klo:18:41 »

Ikka, painoitko lopuksi OK
Kirjattu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #11 : 19.12.06 - klo:18:49 »

Painoin joka yrityksen jälkeen. Ei onnistu.
Kirjattu

Sinisorsa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 004
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #12 : 19.12.06 - klo:19:11 »

Mene ensin sinne haluamallesi kotisivulle. Sitten klikkaa talokuvakkeen(kotisivu)-- on oikealla,ylhäällä-- viereistä pikkunuolta hiiren ykköspainikkeella  ja valitse " lisää tai muuta kotisivua" ja valitse sitten avautuvasta valikosta eka vaihtoehto.

Jos ei toimi, niin poista ja imuroi netistä uudelleen koko ohjelma ja asenna sitten se.
« Viimeksi muokattu: 19.12.06 - klo:19:13 kirjoittanut Sinisorsa »
Kirjattu

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #13 : 19.12.06 - klo:19:23 »

Kokeilin laittaa kotisivukseni tyhjän sivun kokeillakseni miltä se näyttää, mutta kone mokoma epäilee aina selaimen kaappausta ja estää sen.  [:-I]
Onko tyhjä sivu pelkkä sininen?

Saatko Ikka mitään sivua näkymään kotisivunasi?
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Tarvitsisin neuvoa
« Vastaus #14 : 19.12.06 - klo:19:31 »

Voisko joku suojausasetus estää sen kotisivun muuttamisen?
Minulla kotisivu tuli automaattisesti, eli pysyi samana kun vaihdoin IE 7.
Mulla alkoi taas tämä linja tänne tökkimään, eli en oikein pääse tänne.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.173 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.