Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.6.2024 keskiviikko  (Luettu 117 kertaa)

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 755
  • Itä-Uusimaa
Vs: 12.6.2024 keskiviikko
« Vastaus #15 : 14.06.24 - klo:09:48 »

Sitä voi ihmetellä, ettei puidenkaadolle ole mitään lakeja. Pelkkiä suosituksia   [:-I]

Telkkisellä on soma kello  [:-)] Mä olen myös rannekellon käyttäjä. Aikaisemmin kello oli ranteessa nukkumaan menoon asti. Nykyään n. klo 18 laitan sen poies. Muutos johtuu varmaankin siitä, etten nykyään  enää  illalla yleensä mihinkään lähde  :-))

Niinpä  [:-I]

Onko Sinusta tullut koti-ihminen?

Oon ollut jo oikeestaan vuoskymmenet koti-immeinen. Mihinkään en lähde, jos ei ole pakko  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: 12.6.2024 keskiviikko
« Vastaus #16 : 14.06.24 - klo:13:01 »

Ollaan sitten ihan "samiksii". En tykkää minäkään mennä minnekään. Harmi, kun mies on sellainen "kyläluuta". Tykkäis aina mennä jonnekin, -minun kanssani  :-))
Kirjattu

TiinaS

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 556
Vs: 12.6.2024 keskiviikko
« Vastaus #17 : 14.06.24 - klo:15:25 »

Ennen nuorempana minullakin oli paljon kaikkia iltamenoja, mutta kun ikää tulee niin harvemmin tulee iltasin mihinkään lähdettyä. Onneksi ainakin täällä Mikkelissä on esim. teatterissa päivänäytöksiä, koska käyn mielummin sielläkin päivällä kuin illalla. Myös kampaaja-ajat yms. valitsen aina aamuun mielummin kuin edes iltapäivälle.
Mikkelissä on nyt viikonloppuna Karjalaiset kesäjuhlat ja sinnekin ollaan siskoni kanssa menossa huomenna heti aamusta kun ovet aukeaa klo 9.00. Eli sama meininki täälläkin  :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 716
  • Lahti
Vs: 12.6.2024 keskiviikko
« Vastaus #18 : 15.06.24 - klo:08:53 »

Minäkin olin ennen aina menossa tai tulossa. Konsertit, teatterit tuli lähes kaikki täällä käytyä katsomassa.

Nyt oli kuun lopussa willpergin ilmaiskonsertti ja puolustus voimien show bändin esitykset rannassa. Ennen olisin tukka putkella mennyt katsomaan/ kuuntelemaan. Vaan nyt ei jaksa. Terveys romahtanut. Hyvä kun jaksan labrat+muut käydä. 
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 594
Vs: 12.6.2024 keskiviikko
« Vastaus #19 : 15.06.24 - klo:15:22 »

Taidetaan kaikki rauhoittua kun ikää tulee.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.19 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.