Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.7.2024 tiistai  (Luettu 110 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 722
  • Lahti
Vs: 2.7.2024 tiistai
« Vastaus #15 : 02.07.24 - klo:15:12 »

Itse ajattelen, että vaikka edessäpäin joku sanoo jotain myönteistä, mistä oikeesti tiedän mitä sanoo selän takana.  Eli en oikeesti mieti juuri mitään muiden ajatuksia.

Naapuri rapun pariskunnan kanssa juttelin pihassa yks päivä niitä näitä. Nainen sanoi, ollaan monesti mietitty minkä ikäinen olet. Sanoin miksi miettiä kun voi kysyä ihan suoraan jos kiinnostaa, että kysy nyt niin kerron. Hän vähän meni hämilleen.
No kysyi ja kerroin ikäni, molemmat, että et voi olla tuon ikäinen, näytät paljon nuoremmalta, että olet kyllä freesinä pysynyt ym...
Sanoin, että nyt on yksi aihe selvitetty mikä on vaivannut ehkä???? Ja jatkossakin voi suoraan kysyä saa varmasti oikeaa tietoa eli vastauksen.

Kotona mietin miten itse en ole kiinnostunut kenenkään/naapurien henk.kohtaisista asioista, ja että vielä kysyisin :-)) :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

TiinaS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 558
Vs: 2.7.2024 tiistai
« Vastaus #16 : 02.07.24 - klo:21:36 »

Mullekin tuli viime viikolla huijausviesti joka oli muka olevinaan Postista. Mulle oli oikeasti tulossa paketti ja siitä oli tullut oikea Postin viesti samana aamuna. Onneksi tajusin heti, että huijausta oli tuo myöhempi viesti.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 875
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 2.7.2024 tiistai
« Vastaus #17 : 02.07.24 - klo:21:55 »

tänään ei jaksanut [:14]

 [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 722
  • Lahti
Vs: 2.7.2024 tiistai
« Vastaus #18 : 03.07.24 - klo:07:47 »

Aina ei jaksa, eikä tarvitsekaan jaksaa.

Kyllä nämä nettihuijaukset ovat kovin yleisiä.
Minulle taisi olla toinen kerta kun tällainen tuli.

Fonectassa ei ole tietojani, jostain ne numerot kalastavat [?]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 760
  • Itä-Uusimaa
Vs: 2.7.2024 tiistai
« Vastaus #19 : 03.07.24 - klo:10:05 »

Mä en ole saannut vielä kertaakaan huijausyritysviestiä. Puhelimella mua on ehkä yritetty huiputtaa. Mut kun ei mihinkään tuntemattomaan numeroon vastaa, niin eipä tule huijatuksikaan. Ei kylläkään koskaan tiiä, et jos joskus johonkin huiputukseen kiireessä lankeaa  [:-I] Mulla on kuiteskin sellainen tapa, että puhelimella en kirjaudu just mihinkään. Et jos tulee esim. viesti, että olet saannut kirjeen/viestin omapostiin, tai suomi.fiihin, niin koneella menen sitten oikeitaosoitteita käyttämällä , katsomaan et mitäs sontaa sieltä taas tuli.  :-)) Ainut puhelimella tapahtuva kirjautuminen on Maisa -palveluun, ja sinne kirjaudun sormenjäljellä.
Puhelimella en käytä edes pankkipalvelua. Mulla oli silloin aikoinaan hetken käytössä OPn äppi, mut sen sitten lopetin, kun pankkiasiointi oli ihan liian helppoa   :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: 2.7.2024 tiistai
« Vastaus #20 : 03.07.24 - klo:11:44 »

Ehkei Mesiksen naapurit senkummemmin asiaa ajatelleet. Jatkoivat matkaa omia juttuja höpisten.

Miten sitä rupeaakin asioita päässään suurentelemaan. Kaikille sattuu ja ihan kaikkea [:-)]
Niin sattuu, mutta tuon kolmikon mielipide on nyt se, että minä olen muistisairas höperö, -eivätkä ihan väärässä olekaan  :-))

Tänään näin lenkillä saman kolmikon ja selvitin asian. Kivi putosi sydämeltä  [:-)]  -Huoh!
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: 2.7.2024 tiistai
« Vastaus #21 : 03.07.24 - klo:11:46 »

Lainaus meni "päin prinkkalaa"  :-))
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 760
  • Itä-Uusimaa
Vs: 2.7.2024 tiistai
« Vastaus #22 : 04.07.24 - klo:09:13 »





Tänään näin lenkillä saman kolmikon ja selvitin asian. Kivi putosi sydämeltä  [:-)]  -Huoh!


Hieno juttu  [:-)] nyt voit asian unohtaa  [:-)]



Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 722
  • Lahti
Vs: 2.7.2024 tiistai
« Vastaus #23 : 04.07.24 - klo:09:17 »

Nyt voit Mesis huokaista helpotuksesta [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 600
Vs: 2.7.2024 tiistai
« Vastaus #24 : 04.07.24 - klo:10:33 »

Unohdettu on  :-)) :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.286 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.