Ihanan raikas kukkakuva Minniltä.
Nyt on kiire ohi.
Ensin aamulla oli miehellä lääkäri. Menin mukaan kun oli pieni kauppareissu sen jälkeen. Mietin, että eihän tuo nyt voi kauaa kestää. Hän ei ollutkaan päässyt ajallaan sisälle. Viipyi ainakin 45 minuuttia, Tuntui pikkuisen pitkältä ajalta istua autossa ja odottaa. Kun hän vihdoin tuli, kysyin josko hän kävisi syömässä jossain, ettei minun tarvitsisi kiireellä laittaa mitään. Hän innostui heti ajatuksesta ja menimme Kiikkaan, missä kävimme kerran aiemmin. (Ensin kävimme kuitenkin katsastuskonttorilla.) No, ravintola oli sulkenut ovensa asiakkaiden vähyyden takia. Siispä päätin ostaa kaupasta jonkun valmisruoan hänelle. Kun kerran olimme jo niin lähellä leipomoa, niin päätimme käydä katsomassa olisiko tilaamani kakut jo valmiit. Eivät olleet, kun olin ne kahdeksitoista tilannut ja kello oli yhdentoista paikkeilla. Siispä välillä kotiin syömään. Sitten kello olikin jo 12 ja kävimme hakemassa kakut. Kun pääsin kotiin, laittoi tytär viestiä, että ovat nyt tulossa meille. Sain tuliaisiksi kananmunia, kun he ovat ottaneet kanoja, Heillä on nyt 5 kanaa ja kaksi kukkoa. Komean kanatarhankin tekivät. Siinä sitten kahviteltiin ja syötiin kakkua. (Ei ole mitään juhlaa. Ihan muuten vaan kakuteltiin). Kun he lähtivät ja mies lähti raveihin, niin nyt on minulla omaa aikaa ja näin tehokkaasti sen käytän