Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.9.2024 keskiviikko  (Luettu 77 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 658
  • Lahti
4.9.2024 keskiviikko
« : 04.09.24 - klo:07:46 »

Huomenta!

Ihan mietin olenko oikeassa päivässä, olen ehkä?
Kova sumu on täällä, varmaan muuallakin.

Pitää aamulla ulkoilla jos päivästä tulee helteinen [ [:-)]

Mukavaa päivää kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 799
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #1 : 04.09.24 - klo:08:13 »

 [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

Sumua oli täälläkin
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 523
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #2 : 04.09.24 - klo:08:30 »

Onpa kerrassaan ihana kuva  [:-)]. Juu oikea päivä on. Toivoisin, että olisi jo huominen, niin olisi hammaslääkärireissu takana päin. Se on nimittäin tänään  [:67].

Sumuista on täälläkin. Ei näy vastarannan taloa ollenkaan.
Mutta mukavaa ja lämmintä päivää teille kaikille!
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 706
  • Itä-Uusimaa
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #3 : 04.09.24 - klo:10:35 »

Aamupäivää  [:-)]

Soma kuva  [:-)]

22 astetta ja aurinkoista.

Mesikselle tsemppaukset hamppilekuriin  [:-)] Mä kävin viime perjantaina hammashoitajalla ja ens kuussa taasen jatkuu hampuloitten paikkaaminen.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 658
  • Lahti
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #4 : 04.09.24 - klo:11:26 »

Kuin myös soma kuva :-))

Tsempit Mesikselle hammaslääkäri reissuun, ehkä jo käynytkin olet. [:-)]

Minni on jo reissun tehnytkin [:-)]

Itsellä sama edessä, taisin jo mainitakin että hammalääkärini hävisi kuin tuhka tuuleen. Nyt olis uuden etsintä, joka ottaa huomioon minun vaivani. On vaikeaa olla siinä kovalla hoitopedillä ja vielä pää alaspäin. Monen vuoden takainen lääkäri oli varustautunut kaikilla pehmikkeillä että oloni oli hyvä. No ehkä jonkun soittelemalla löydän.

 
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 523
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #5 : 04.09.24 - klo:13:48 »

Kiitti tsempeistä  [:-)] [:-)]. Varmaankin auttoivat kun ei sattunut yhtään. Hammas oli vähän piukassa. Palasina lähti -kuulemma. Nyt ei tarvi mennä kuin hammashoitajalle marraskuussa.
Tsemppiä Minnille hampilääkäriin ja Telkkiselle siihen, että löytää hyvän hammaslääkärin.

Sanoinkin jo aamulla että oli kova sumu. Minulle tulee sumukuvista aina mieleen, kun lapsena kuunneltiin radiosta Basker-Villen (mitenkähän mahdetaan kirjoittaa?) koiraa, kun se ulvoi sumuisilla nummilla. Muuta en siitä muistakaam kuin tuon sumun ja koiran.


Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 523
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #6 : 04.09.24 - klo:13:50 »

Kiva kuva Minniltä ja hieno maisema Telkkiseltä.  [KIPPIS]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 658
  • Lahti
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #7 : 04.09.24 - klo:19:31 »

Hyvä kun Mesiksen hammaslääkäri reissu meni hyvin [:72]

Sumu kuva ja Baskerville sopivat hyvin yhteen [:-)]muistan itsekin samaa kuunnellut.

Tänään näin kun tultiin kotiin Veran tutun koirakaveri ja tietty omistajan. Hän ilahtui kun näki minut, luuli että ollaan muutettu pois. Sanoin Vera kuoli 4 v.sitten ja muuten just tänään on kuolinpäivä. Nainen purskahti itkuun ja sitten tuli minultakin itku. Siinä muisteltiin menneitä yhteisiä lenkkejä ym. Samaan porukkaan tuli yksi mies uuden koiransa kanssa. Oli vuosi sitten koiransa menettänyt. Tippa tuli hänellekin silmään. Mutta tuli itselleni niin hyvä mieli kun kumpikin sanoi että oli todella ilo nähdä minua pitkästä aikaa ja mies vielä sanoi kun lähdin kotiin että ei ole toista niin hyvää kuuntelijaa tilalleni löytänyt, hän kun sairasti paljon niin kertoi taudeistaan minulle. Minä kuuntelin ja myötäelin.

Paras päivä pitkästä aikaa :-)) koirat yhdistää.

Veran muistolle vielä sattui tällainen päivä [:34] [:34]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 799
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #8 : 04.09.24 - klo:19:34 »

 [:-)] [:-)] [:-)] [:24]

Kotona töiden ja kiertelyn jälkeen ja iltatee juuri kupissa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 523
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #9 : 04.09.24 - klo:19:51 »

Tänään näin kun tultiin kotiin Veran tutun koirakaveri ja tietty omistajan. Hän ilahtui kun näki minut, luuli että ollaan muutettu pois. Sanoin Vera kuoli 4 v.sitten ja muuten just tänään on kuolinpäivä. Nainen purskahti itkuun ja sitten tuli minultakin itku. Siinä muisteltiin menneitä yhteisiä lenkkejä ym. Samaan porukkaan tuli yksi mies uuden koiransa kanssa. Oli vuosi sitten koiransa menettänyt. Tippa tuli hänellekin silmään. Mutta tuli itselleni niin hyvä mieli kun kumpikin sanoi että oli todella ilo nähdä minua pitkästä aikaa ja mies vielä sanoi kun lähdin kotiin että ei ole toista niin hyvää kuuntelijaa tilalleni löytänyt, hän kun sairasti paljon niin kertoi taudeistaan minulle. Minä kuuntelin ja myötäelin.

Paras päivä pitkästä aikaa :-)) koirat yhdistää.
Pitää paikkansa, koirat yhdistää.

Olipa hieno TOSIkertomus Veran muistopäivänä  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 658
  • Lahti
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #10 : 04.09.24 - klo:20:02 »

Kiitos Jarmo ja Mesis [:-)]
Tunteet on ollut kovin pinnassa tänään. :-)) ja ihana tunne kun saa hyvää palautetta. Samaa kyllä voin sanoa palautteen antajista. Lempeitä koiraihmisiä [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 658
  • Lahti
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #11 : 04.09.24 - klo:20:05 »

Tässä nais ihmisen Mustikoira ja Vera :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 799
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #12 : 04.09.24 - klo:21:03 »

 [:-)] [:-)] [:-)] [:24] Nopeasti on neljä vuotta mennyt

 [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 658
  • Lahti
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #13 : 05.09.24 - klo:08:02 »

On todella mennyt ja ikävä on iso edelleen. Joku pala puuttuu elämästä ja iso sellainen [:24]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 523
Vs: 4.9.2024 keskiviikko
« Vastaus #14 : 05.09.24 - klo:08:25 »

Hieno kuva koirista kivellä  [:72] [:34] [:34]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.229 sekunnissa. 30 kyselyä tietokannasta.