Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.10.2024 tiistai  (Luettu 89 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 833
  • Lahti
Vs: 22.10.2024 tiistai
« Vastaus #15 : eilen kello 08:40 »

Unohdin kysyä, että katsoiko kukaan kun eilen oli 80-vuotias Aulikki Oksanen Puoli seitsemän ohjelmassa vieraana. Oli mun mielestä niin ihana tyyppi. Niin innostunut, eläväinen ja jutteli kaikesta mukavasti. Ja lausui ihanan runonkin.

Katsoin haastattelun ja ihan samat aatokset Aulikki Oksasesta kun Tiinallakin on.

https://areena.yle.fi/1-66800141


https://areena.yle.fi/1-66455548
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:31 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 815
  • Itä-Uusimaa
Vs: 22.10.2024 tiistai
« Vastaus #16 : eilen kello 11:18 »

Mun on niin uni  [:56]

Kivasti sanottu  [:57]

Kiitos tervehtymistsempeistä  [:-)]

Pulut on entisen kotitalon asukkeja. Täällä puluja näkyy tosi harvoin . Mikä positiivisena asiana julkituotakoon  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 712
Vs: 22.10.2024 tiistai
« Vastaus #17 : eilen kello 13:40 »

Joko on parempi olo?

Hyvä ettei sulla siellä ole tuollaista lintuparvea. Lintuja on varmaan, mutta ehkä ei noin isoja.
Kirjattu

TiinaS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 589
Vs: 22.10.2024 tiistai
« Vastaus #18 : eilen kello 14:11 »

Meillä on tätä nykyä telkku melkein vallan miehen käytössä. Hän katselee paljon urheilua ja raveja, Itse en viitsi edes ohjelmia katsoa lehdestä, kun jää sitten harmittamaan jos joku ohjelma jää näkemättä. En siis tätäkään ole nähnyt  [:-(]

Mekin katsotaan Repen kanssa aika erilaisia ohjelmia ja siksi meillä on kaksi telkkaria. Katson myös aika usein läppärillä Ylen Areenasta jotain minua kiinnostavaa. Esim. just tämän Puoli seiskan näkee sieltä.
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 815
  • Itä-Uusimaa
Vs: 22.10.2024 tiistai
« Vastaus #19 : tänään kello 09:09 »

Joko on parempi olo?

Hyvä ettei sulla siellä ole tuollaista lintuparvea. Lintuja on varmaan, mutta ehkä ei noin isoja.

Kiitos kysymästä  [:-)] on olo parempi kuin eilen  [:-)]

Tän pihan vähän isommat "pulut" häippäsi muutama viikko sitten etelänmaille. Siellä Puppeli/t nyt loikoilee auringossa  :-)) :-))
Suunnilleen saman kokoluokan tirppoja jäi jäljelle harakat, varis ja närhet  [:-)] :-))
« Viimeksi muokattu: tänään kello 09:17 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 712
Vs: 22.10.2024 tiistai
« Vastaus #20 : tänään kello 10:53 »

On sulla sitten joka sortin lintuja  [:-)]. Mukava kun olo paranee  [:-)]

Meillä on tätä nykyä telkku melkein vallan miehen käytössä. Hän katselee paljon urheilua ja raveja, Itse en viitsi edes ohjelmia katsoa lehdestä, kun jää sitten harmittamaan jos joku ohjelma jää näkemättä. En siis tätäkään ole nähnyt  [:-(]

Mekin katsotaan Repen kanssa aika erilaisia ohjelmia ja siksi meillä on kaksi telkkaria. Katson myös aika usein läppärillä Ylen Areenasta jotain minua kiinnostavaa. Esim. just tämän Puoli seiskan näkee sieltä.
Tuon ohjelman aion vielä katsoa vaikka tuosta Telkkisen linkistä.
Tiinalla on varmaan vähän isompi huoneisto kuin meillä. Tänne ei mahdu enää toista telkkua. Onneksi on tietsikka. [:-)]

Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 712
Vs: 22.10.2024 tiistai
« Vastaus #21 : tänään kello 11:07 »

Joko on parempi olo?

Hyvä ettei sulla siellä ole tuollaista lintuparvea. Lintuja on varmaan, mutta ehkä ei noin isoja.

Kiitos kysymästä  [:-)] on olo parempi kuin eilen  [:-)]

Tän pihan vähän isommat "pulut" häippäsi muutama viikko sitten etelänmaille. Siellä Puppeli/t nyt loikoilee auringossa  :-)) :-))
Suunnilleen saman kokoluokan tirppoja jäi jäljelle harakat, varis ja närhet  [:-)] :-))
:-)) :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 833
  • Lahti
Vs: 22.10.2024 tiistai
« Vastaus #22 : tänään kello 11:32 »

Meillä ja 2 telkkaa, vaikka olemme samoista ohjelmista aika pitkälle kiinnostuneita [:-)]


Areenaa tulee katsottua jos telkasta ei mitään kiinnostavaa tule.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.328 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.