Unohdin kysyä, että katsoiko kukaan kun eilen oli 80-vuotias Aulikki Oksanen Puoli seitsemän ohjelmassa vieraana. Oli mun mielestä niin ihana tyyppi. Niin innostunut, eläväinen ja jutteli kaikesta mukavasti. Ja lausui ihanan runonkin.
Mun on niin uni
Meillä on tätä nykyä telkku melkein vallan miehen käytössä. Hän katselee paljon urheilua ja raveja, Itse en viitsi edes ohjelmia katsoa lehdestä, kun jää sitten harmittamaan jos joku ohjelma jää näkemättä. En siis tätäkään ole nähnyt
Joko on parempi olo?Hyvä ettei sulla siellä ole tuollaista lintuparvea. Lintuja on varmaan, mutta ehkä ei noin isoja.
Lainaus käyttäjältä: Mesis - 23.10.24 - klo:08:03Meillä on tätä nykyä telkku melkein vallan miehen käytössä. Hän katselee paljon urheilua ja raveja, Itse en viitsi edes ohjelmia katsoa lehdestä, kun jää sitten harmittamaan jos joku ohjelma jää näkemättä. En siis tätäkään ole nähnyt Mekin katsotaan Repen kanssa aika erilaisia ohjelmia ja siksi meillä on kaksi telkkaria. Katson myös aika usein läppärillä Ylen Areenasta jotain minua kiinnostavaa. Esim. just tämän Puoli seiskan näkee sieltä.
Lainaus käyttäjältä: Mesis - 23.10.24 - klo:13:40Joko on parempi olo?Hyvä ettei sulla siellä ole tuollaista lintuparvea. Lintuja on varmaan, mutta ehkä ei noin isoja.Kiitos kysymästä on olo parempi kuin eilen Tän pihan vähän isommat "pulut" häippäsi muutama viikko sitten etelänmaille. Siellä Puppeli/t nyt loikoilee auringossa Suunnilleen saman kokoluokan tirppoja jäi jäljelle harakat, varis ja närhet
On sulla sitten joka sortin lintuja . Mukava kun olo paranee Lainaus käyttäjältä: TiinaS - 23.10.24 - klo:14:11Lainaus käyttäjältä: Mesis - 23.10.24 - klo:08:03Meillä on tätä nykyä telkku melkein vallan miehen käytössä. Hän katselee paljon urheilua ja raveja, Itse en viitsi edes ohjelmia katsoa lehdestä, kun jää sitten harmittamaan jos joku ohjelma jää näkemättä. En siis tätäkään ole nähnyt Mekin katsotaan Repen kanssa aika erilaisia ohjelmia ja siksi meillä on kaksi telkkaria. Katson myös aika usein läppärillä Ylen Areenasta jotain minua kiinnostavaa. Esim. just tämän Puoli seiskan näkee sieltä.Tuon ohjelman aion vielä katsoa vaikka tuosta Telkkisen linkistä.Tiinalla on varmaan vähän isompi huoneisto kuin meillä. Tänne ei mahdu enää toista telkkua. Onneksi on tietsikka.