Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 23.10.2024 keskiviikko  (Luettu 80 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
23.10.2024 keskiviikko
« : 23.10.24 - klo:08:43 »

Huomenta!

Lämmintä on edelleen +11 näyttää mittari.

Yö on taas takana ja samanlainen kun on jo vuosia ollut. Päätä särkee joka aamu kun ei saa nukuttua. Eikä olo ole muutenkaan paras mahdollinen  [:-(]

Mutta teille kaikille toivotan hyvää päivää [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 23.10.2024 keskiviikko
« Vastaus #1 : 23.10.24 - klo:08:49 »

[:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

Täälläkin kympin verran lämmintä.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 23.10.24 - klo:11:13 »

Päivää  [:-)]

Kiva kuva  [:-)]

Asteita 10 ja Tuuliaista
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 23.10.24 - klo:13:49 »

Kivat kuvat taas  [:-)].
Tuuli lennättää vaahteranlehtiä ees-taas pitkin parkkipaikkaa. Aurinkokin pilkistää jostain pilven raosta.

Mukavaa päivää kaikille!  -ja parempaa oloa!
Kirjattu

TiinaS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 23.10.24 - klo:14:20 »

Tääläkin flunssa vaivaa edelleen, lähinnä yskää ja nuhaa. Aamuisin olo on ihan tukossa, mutta sitten kun saa röörit auki niin päivä menee jotenkuten. Mitään ylimääräistä ei kyllä jaksa tehdä. Tänään sain kuitenkin pestyä pesutuvassa pyykit. Ja kirjastossa oli pakko käydä kun piti hakea yksi varattu kirja ja palauttaa toinen.

Olen yrittänyt olla yhteydessä Eloisaan, joka on siis tää meidän sote alue, mutta vielä en ole onnistunut. Jätin kyllä automaattiin pyynnön, että soittavat takaisin. Mulla on nimittäin käytössä tabletti diabetekseen ja yritin käydä niitä apteekista ostamassa, niin ei löydy koko Mikkelistä ja tukussakaan ei ole kuin vasta joskus joulukuussa. Pitäisi joku muu lääke saada korvaamaan, mutta siihen tarttisin reseptin. Lääkettä mulla ei oo enää kuin 8 päiväksi.

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 23.10.24 - klo:14:41 »

Onpa soma kuva  [:-)]

Toivottavasti Tiina ja Minni pääsette eroon äkkiä flunssista [:72]. Eikä taudit pahenisi!

On kyllä kurjaksi mennyt yhteyden otot terkkareihin. Täällä digiklinikka kuulemma toimii hyvin. Itsellä ei kokemusta.

Onko Tiina Metformin lääke mitä käytät..sekö loppu apteekeista?? Joku vastaava pitäisi kyllä tilalle saada mistä lääkkeestä sitten on kyse.

Minulla lääkekaapissa kyseistä lääkettä jota en voi käyttää. Vatsa ei kestä [:-(]

Yksinäinen uivelo kalasteli järvellä. Jotenkin aina säälittävä olo tulee kun ehkä on jäänyt parvesta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

TiinaS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 23.10.24 - klo:15:41 »

On kyllä kurjaksi mennyt yhteyden otot terkkareihin. Täällä digiklinikka kuulemma toimii hyvin. Itsellä ei kokemusta.

Onko Tiina Metformin lääke mitä käytät..sekö loppu apteekeista?? Joku vastaava pitäisi kyllä tilalle saada mistä lääkkeestä sitten on kyse.

Yksinäinen uivelo kalasteli järvellä. Jotenkin aina säälittävä olo tulee kun ehkä on jäänyt parvesta.

Mulla oli aiemmin Metformin Actavis, mutta kesällä se vaihdettiin uuteen jonka pitäisi olla parempi ja on jotenkin pitkävaikutteisempi. Sen nimi on Metformin Medical Valley, ja sitä ei nyt saa mistään.

Uivelosta tuli mieleen kun Haluatko miljonääriksi ohjelmassa vasta kysyttiin mikä on uivelo, niin kilpailija ei tiennyt. En muista kaikkia annettuja vaihtoehtoja, mutta kilpailija valitsi vaihtoehdon kala. Mutta näinhän se on, jos tietää niin tietää ja yleensä siitä aiheesta tuetää mistä on kiinnostunut. Itse en tiedä urheilusta tai ulkomaisesta musiikista juurikaan mitään.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 23.10.24 - klo:17:50 »

Toivottavasti Tiinan lääketoimitus onnistuu eli  saat ne ennen kun 8 päivää on mennyt.

Katsoin itsekin sen Haluatko Miljoonääriksi ja tuli olo voivoi kun et sano uivelo. Kala ja oliko perhonen, kasvi. En muista ihan tarkkaan.

No uivelon kuitenkin näin. Mandariinisorsa olis eilenkin ollut polttimolla Tiina tietää. Mutta näkemättä jäi ja jää.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #8 : 23.10.24 - klo:18:15 »

[:-)] [:-)] [:-)] paranemisia ja lääkkeiden löytymisiä kaikille tarvitseville
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #9 : 23.10.24 - klo:21:37 »

[:60]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #10 : 24.10.24 - klo:08:09 »

Täällä on yhteydet terkkariin parantunnu huomattavasti senjälkeen kun digiklinikka perustettiin. Ei enää tarvi odottaa takaisinpuhelua, mikä ei välttämättä koskaan edes tule  [NUT] Nyt vaan tsätissä asioita selvitellään  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #11 : 24.10.24 - klo:08:12 »

Näin se digi täälläkin toimii. Itsekin kokeilen sitä kun ens kuun alussa on verikokeet, niin niiden tulokset kysyn digiklinikalta. Vaikka käyn yksityiselläkin koe tulokset kysymässä.

Mutta terkkari on ensisijaisesti minun hoitopaikka nyt.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #12 : 24.10.24 - klo:09:15 »

Täällä on kestänyt n. 2min-25 min. siihen, kun on pitänyt tunnistautua ja keskustelu voi alkaa. Iltapäivällä pääsee melkein heti juttusille  [:-)]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 24.10.24 - klo:11:12 »

Tuo soittaminen on kyllä niin syvältä. "Jos haluat sitä palvelua niin paina 1, jos jotain toista, eli takaisinsoittopyynnön, paina 2"  [:-//]. En saanut takaisinsoittoa, mutta tekstiviestin sain.
Kirjattu

TiinaS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 24.10.24 - klo:16:26 »

Mun lääkeasia on nyt kunnossa. Tänään soittivat takaisin ja saan nyt toisen lääkkeen siksi aikaa kun tuota mulle määrättyä taas tulee apteekkeihin. Reseptistä tulee kuulemma tekstiviesti kun se on tehty. Ei pitäisi kestää kuin pari päivää.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.234 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.