Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 21.12.Torstai  (Luettu 694 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 864
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #45 : 21.12.06 - klo:21:15 »

Täälläkin muuten huominen päivätöitä ja sitten loppuvuosi lomaaaaaaa  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #46 : 21.12.06 - klo:21:30 »

Jee Jarmo; kivaa vuoden viimeistä työpäivää sulle [:42]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #47 : 21.12.06 - klo:21:54 »

Hitsiläisen vitsiläinen - ei tässä mitään kiirettä pukkaa - muuten vaan....

Jotenkin rupesi tuntumaan siltä, että Mummi on tainnut syödä melkein kaikki mummitettavien piparit, piti paistaa vielä tänä iltana pari pellillistä lissää! [:-DD]

Ja mitäs nyt sitten tortut ja pullat - kaikki tulevat ajallaan ja kaikki ennättää Jouluun mennessä!

On se kummallista, tulossa kolmas joulu yksin ja yhtäkaikki huomaankin, että en olekaan enää yksin. On kaikenlaista laittamista ja touhuamista ja suunnittelemista ja sopimista ja Ihanaa Joulunodotusta!
Pönttölä on avannut uuden oven Elämässä! Eikä yksin minulle, vaan todella monelle muullekin pönttöläiselle! Näin olen huomannut, havainnut ja saanut kuulla. Pohjoiseenkin suuntaa pönttöporukkaa, matkalla viivähtävät "puolimatkan krouvissa" tapaamassa toisia pönttöläisiä...
Kuka olisi uskonut vielä pari vuotta sitten!
Uuttavuottakin ollaan ottamassa vastaan uusien pönttökavereiden kanssa - kummilapsia muistetaan varmasti puolella ja toisella - uusia pönttökummeja on tullut runsaasti!

Minä nyt tänä iltana kun pääni painan tyynyyn ja muutenkin kiitän tästä päivästä, muistan kaikkia pönttöläisiä ja kiitän tästä uudesta elämästä, joka on annettu!  [:6]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #48 : 21.12.06 - klo:22:20 »



On se kummallista, tulossa kolmas joulu yksin ja yhtäkaikki huomaankin, että en olekaan enää yksin. On kaikenlaista laittamista ja touhuamista ja suunnittelemista ja sopimista ja Ihanaa Joulunodotusta!
Pönttölä on avannut uuden oven Elämässä! Eikä yksin minulle, vaan todella monelle muullekin pönttöläiselle! Näin olen huomannut, havainnut ja saanut kuulla. Pohjoiseenkin suuntaa pönttöporukkaa, matkalla viivähtävät "puolimatkan krouvissa" tapaamassa toisia pönttöläisiä...
Kuka olisi uskonut vielä pari vuotta sitten!
Uuttavuottakin ollaan ottamassa vastaan uusien pönttökavereiden kanssa - kummilapsia muistetaan varmasti puolella ja toisella - uusia pönttökummeja on tullut runsaasti!

Minä nyt tänä iltana kun pääni painan tyynyyn ja muutenkin kiitän tästä päivästä, muistan kaikkia pönttöläisiä ja kiitän tästä uudesta elämästä, joka on annettu!  [:6]

Rouva Hömötiainen sen osasi kiteyttää.... Pönttöhenkeä!  [:-)]


Mä olen urakoinut tänään marjakeittojen kanssa ihan ylitöiksi; huomenna voinkin sitten pitää vapaapäivän  :-)) Tein mm uutuuskausikeittoa Vadelma-persikka+kuitu (sokeriton), jota pitäisi ensi viikolla löytyä kaupan hyllyltäkin... No, ei ainakaan mun uusi suosikkimaku  [:-I]

Nyt täytyy hetki hengähtää tässä pöntöllä ja miettiä sitten, miten aloitan 5 päivän vapaan viettämisen.... takkatulen ääressä, ehkä!  :-))

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 864
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #49 : 21.12.06 - klo:22:24 »

Kuinkahan pitkä loma täällä alkaa huomenna  [:-)]  taitaa aika monella pönttöläiselläkin olla lomaa joulun aikana. täytyy vaan toivoa että aika ei kävisi pitkäksi jos kaikki ovat joulun vietossa ja pönttölässä hiljaista  :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #50 : 21.12.06 - klo:22:25 »

Jarmo, mä ainakin lomailen niin, että tämä pönttökone koko ajan näköetäisyydellä.... Paitsi saunassa käydessä.  [:-DD]

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 713
  • Lahti
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #51 : 21.12.06 - klo:22:27 »

Kyllä se aurinko näköjään välillä tänne risukasaankin paistelee.Koirani on piristynyt lääkekuurin myötä aivan silmissä.Leikkii ja ruoka maistuu taas kuten ennen vanhaan.Olen siitä kovin onnellinen...ja omakin oloni on parempaan päin,että nyt iloitsen tänään kun siihen on aihetta...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #52 : 21.12.06 - klo:22:28 »

Rouva Hömötiainen kertoi juuri sen, mitä Pönttöfoorumi on saanut aikaan. Jokainenhan tunnemme sen sydämissämme.  Tämä on ollut uuden elämän alku monille meistä. Tapaamme toisiamme  ja hyvä yhteishenki on aina läsnä.
Kiitos ja hyvää yötä.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #53 : 21.12.06 - klo:22:31 »

Jarmo, elä hättäile.  Oonhan minäkin illalla yssiksein kotosalla, ja tietty - pöntöllä! :-)) :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #54 : 21.12.06 - klo:22:33 »

Elä Sinä Jarmo pelekää, huomenna töitä, sitten neljä vapaata, sitten taas kolome töitä ja sitten se vasta vapaa alakaakin!

Kyllä toivottavasti pönttöläiset ennättävät pöntölle joulunakin - ainakin Joulukalenteri on aivan must!
Mulla pukkaa hikeä pintaan sen aaton kalenterin kanssa! Kuvia on kehitelty, videoita viritelty, villahousuja virkkaeltu...
mutta parhaat naurut saadaan vasta aattona!

Nyt sitten vaan NukkuMattia kiusaamaan!
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #55 : 22.12.06 - klo:09:43 »

Jarmo, mä ainakin lomailen niin, että tämä pönttökone koko ajan näköetäisyydellä.... Paitsi saunassa käydessä.  [:-DD]

Ja voihan sitä vilvoitelutauolla piipahtaa koneen ääressä kurkkaamassa pöntölle.  :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 21.12.Torstai
« Vastaus #56 : 22.12.06 - klo:09:44 »

Jarmo, mä ainakin lomailen niin, että tämä pönttökone koko ajan näköetäisyydellä.... Paitsi saunassa käydessä.  [:-DD]

Ja voihan sitä vilvoitelutauolla piipahtaa koneen ääressä kurkkaamassa pöntölle.  :-))

Tiina, mistä sä tiesit, että mulla on tapana tehdä just niin?  :-O

 [;-)]
 

Sivu luotiin 0.227 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.