Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 14.1.2025 tiistai  (Luettu 192 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
14.1.2025 tiistai
« : 14.01.25 - klo:08:51 »

Huomenta!

No nyt on sitten tiet liukkaita kun yöllä satoi vettä ja lumet suli kävelyteiltä ja liukasti ne.
Hyvin näkyi ikkunasta kun ulos katsoin se miten varovasti esim. koiranpissattajat liikkuivat liukkailla teillä.

Se olis hammaslääkäri reissu kohta edessä.

Tämmöinen ketjun aloitus tänään :-))

Kivaa päivää teille kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 14.1.2025 tiistai
« Vastaus #1 : 14.01.25 - klo:08:58 »

[:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

Vähäsen plussalla.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 14.01.25 - klo:09:23 »

Huomenta  [:-)]

Kiva kuva  [:-)]

Nollan hujakoilla ja kohta sataa vettä.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : 14.01.25 - klo:09:45 »

Söötti on kuva ja tekstikin hyvä.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #4 : 17.01.25 - klo:09:09 »

Tähän en ehtinytkään viestiä laittaa. Sitten kun katsoin tänne ei enää päässyt.
Mukavia kuvia. Ekä kuvan kissan jutuista tuli  mieleen, että se on ihan kuin meidän isäntä. Hänkin usein kyselee että mitä ruokaa tänään syödään.  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 17.01.25 - klo:16:08 »

Pitää ihan kehua meidän kunnallista hammashoitoa. Olin kyllä niin positiivisesti yllättynyt niin hoidosta kun kohtelusta. Hammaslääkärille kun kerroin että olen ekaa kertaa kunnallisessa ja syystä kun pitkäaikainen lääkäri ei enää jostain syystä ota vastaan hän sanoi jää tänne, että varaa aika tarkastukseen. Ja minä varasin. Oli kerrassaan empaattinen tyttö siinä varauksessa. Antoi hygienistille ajan ja vielä soitti seuraavana päivänä ja varmisti ajan minulle. Annoin puhelimessa hänelle kiitos palautteen ja hän tokaisi, olet itsekin miellyttävä asiakas [:-)] jaahas totesin :-)) nyt on ens kuussa hygienistille aika ja ihan tässä 200 m.päässä. Valitsi sopivan paikan minulle.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #6 : 17.01.25 - klo:17:08 »

[:-)] [:5]
Kirjattu

TiinaS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 19.01.25 - klo:17:47 »

Pitää ihan kehua meidän kunnallista hammashoitoa. Olin kyllä niin positiivisesti yllättynyt niin hoidosta kun kohtelusta. Hammaslääkärille kun kerroin että olen ekaa kertaa kunnallisessa ja syystä kun pitkäaikainen lääkäri ei enää jostain syystä ota vastaan hän sanoi jää tänne, että varaa aika tarkastukseen. Ja minä varasin. Oli kerrassaan empaattinen tyttö siinä varauksessa. Antoi hygienistille ajan ja vielä soitti seuraavana päivänä ja varmisti ajan minulle. Annoin puhelimessa hänelle kiitos palautteen ja hän tokaisi, olet itsekin miellyttävä asiakas [:-)] jaahas totesin :-)) nyt on ens kuussa hygienistille aika ja ihan tässä 200 m.päässä. Valitsi sopivan paikan minulle.

Hyvää on palvelu täällä Mikkelissäkin vaikka useasti sitä täälläkin moititaan. No, toki joillain voi olla huonoja kokemuksiakin.
Mulla lohkesi paljon paikatusta hampaasta pala, soitin maanantaina hammaslääkäriin ja sain torstaille peruutusajan. Se riitti hyvin mulle, koska hampaassa ei ollut särkyä. Hammaslääkäri ja hoitaja olivat molemmat ulkomaalaista syntyperää, mutta puhuivat hyvin suomea. Hammaslääkäri selitti jokaisen toimenpiteen ensin ja sitten vasta teki. Tykkäsin, koska pelkään jonkun verran ja se auttaa pelkoon kun tietää mitä tuleman pitää.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 19.01.25 - klo:21:03 »

Just tänään mietin ettei Tiinasta ole mitään kuulunut vähään aikaan. Oliko joku etiäinen [:-)]

Kiva kuulla, että Tiinallakin hyvä kokemus hammaslääkäristä [:-)]

Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.237 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.