Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 21.1.2025 tiistai  (Luettu 377 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
21.1.2025 tiistai
« : 21.01.25 - klo:07:54 »

Huomenta!

Uusi aamu ja -8 pakkasta. Näin säätilat vaihtelee kuten olotilatkin. Yö meni ihmetellessä maailman menoa. Olishan sitä voinut nukkuakin.

Klo 8 soitan hammaslääkäriin, saa nähdä kuinka käy.

Hyvää päivää kaikille toivotan  [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 21.1.2025 tiistai
« Vastaus #1 : 21.01.25 - klo:08:24 »

Sain ajan hammaslääkäriin huomiseksi [:-)] saa nähdä saavatko nyt sen kuntoon ja tuleeko tupla maksu.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #2 : 21.01.25 - klo:08:47 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:5]

ATP...

-5...-6 Oli aamulla.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3 : 21.01.25 - klo:09:20 »

Huomenta

Toivottavasti tulee hammas nyt kuntoon
Soma kuva  [:-)]

-7 ja pilvistä
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 21.01.25 - klo:09:41 »

Söpöset kuvat taas,

Toivotaan, että Telkkisen hammas tulee nyt kuntoon, eikä mielestäni kuulu maksaa tuplamaksua, koska oli ilmeisesti huonosti paikattu.

Mitenkä Minni nykyään jakselee? Joko henki kulkee?
(Kirjoitin ensin Milli, mutta korjasin sen Minniksi) :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #5 : 21.01.25 - klo:15:11 »

Yks tai kaks Milliä lunta satanut...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 21.01.25 - klo:16:28 »

:-))  Täällä  lumen huomaa parkkipaikan asvaltilta kun tuuli sitä liikuttelee.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #7 : 21.01.25 - klo:19:23 »

Nyt kotona. Lumisade jatkuu hiljalleen ehkä 3...5 senttiä tullut lunta jään päälle, aika liukas keli tänään iltapäivällä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #8 : 21.01.25 - klo:21:44 »

[:60]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #9 : 25.01.25 - klo:09:19 »

Keskiviikkona hammas korjattiin uudestaan. Kysyin tuleeko tupla maksu, lääkäri hymähti me tehdään työ muut laskuttaa. Että katsotaan minkälaisen laskun saan. Ehkä on pinempi kuin yksityisellä kuitenkin  [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #10 : 25.01.25 - klo:09:59 »

Mitä turhia korjailemaan  :-))

Ei se henki jaksa kulkea, kun hemoklobiini on niin alhainen. 97 eikä asiaa auta joulukuussa saamani verenohennuslääke  [:-I] olen yrittänny syödä hyvin, ja ottannu lisärautaa purkista, mut ei arvot parane. Täytyisi vissiin lähteä kiertelemään noita huoltoasemia, jos jostain löytyisi kassi täynnä epoo tai hemohessiä  :-))

olen viime viikkoina ollut monet kerrat sairaalassa, sekä päivystyksessä että tutkimuksissa, mutta kukaan ei näe tai ymmärrä kokonaiskuvaa. Mulla on esim. monet labra-arvot aivan pielessä, mutta ketään ei kiinnosta asiaa selvitellä.
No eilen keuhkoja tutkittiin oikein urakalla. oli puhallus hommeleita ja tt-kuvausta. maanantaina on oikein lääkärin tapaaminen sairaalassa  :-O :-O :-O :-O
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #11 : 25.01.25 - klo:10:01 »

Keskiviikkona hammas korjattiin uudestaan. Kysyin tuleeko tupla maksu, lääkäri hymähti me tehdään työ muut laskuttaa. Että katsotaan minkälaisen laskun saan. Ehkä on pinempi kuin yksityisellä kuitenkin  [:-)]

ei voi tulla tuplamaksua, jos on paikkaajan vika
Kirjattu

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 25.01.25 - klo:11:13 »

Mitä turhia korjailemaan  :-))

Ei se henki jaksa kulkea, kun hemoklobiini on niin alhainen. 97 eikä asiaa auta joulukuussa saamani verenohennuslääke  [:-I] olen yrittänny syödä hyvin, ja ottannu lisärautaa purkista, mut ei arvot parane. Täytyisi vissiin lähteä kiertelemään noita huoltoasemia, jos jostain löytyisi kassi täynnä epoo tai hemohessiä  :-))

olen viime viikkoina ollut monet kerrat sairaalassa, sekä päivystyksessä että tutkimuksissa, mutta kukaan ei näe tai ymmärrä kokonaiskuvaa. Mulla on esim. monet labra-arvot aivan pielessä, mutta ketään ei kiinnosta asiaa selvitellä.
No eilen keuhkoja tutkittiin oikein urakalla. oli puhallus hommeleita ja tt-kuvausta. maanantaina on oikein lääkärin tapaaminen sairaalassa  :-O :-O :-O :-O
Lyö oikein nyrkkiä pöytään ja sano, että "mun on saatava selvää mikä mua oikein vaivaa". Ehkä vähän säikähtävät ja tutkivat paremmin.
Vaan on sulla ollut aikamoista elämää  :-O. Toivon hartaasti, että selvittävät syyn ja saat sellaiset lääkkeet, jotka parantavat Sinut.
« Viimeksi muokattu: 25.01.25 - klo:15:01 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 25.01.25 - klo:14:56 »

ei voi tulla tuplamaksua, jos on paikkaajan vika
Samaa mieltä  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #14 : 25.01.25 - klo:15:14 »

No katsotaan tuleeko yksi vai kaksi laskua [?]
Maksan sitten mitä tuleman pitää.

Voi tuota Minnin tilannetta, ihan surullinen olo tulee kun ei apua saa ja sellaisia tutkimuksia, että joku syy löytyisi oireiluihin ja mieluusti apua eli lääkitystä jos ei muuta vaihtoehtoa ei ole [:30]

Jotenkin osaan omalla kohdalla samaistua, Minnin oloon. Kotona kärvistelen vaikka olotila on ihan surkea. Tosin jos ei jaksa enääääää kärsiä onhan se yritettävä apua saada. Elämä koettelee itse ketäkin [:-(]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.112 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.