Mitenkä Minni nykyään jakselee? Joko henki kulkee?(Kirjoitin ensin Milli, mutta korjasin sen Minniksi)
Keskiviikkona hammas korjattiin uudestaan. Kysyin tuleeko tupla maksu, lääkäri hymähti me tehdään työ muut laskuttaa. Että katsotaan minkälaisen laskun saan. Ehkä on pinempi kuin yksityisellä kuitenkin
Lainaus käyttäjältä: Mesis - 21.01.25 - klo:09:41Mitenkä Minni nykyään jakselee? Joko henki kulkee?(Kirjoitin ensin Milli, mutta korjasin sen Minniksi) Mitä turhia korjailemaan Ei se henki jaksa kulkea, kun hemoklobiini on niin alhainen. 97 eikä asiaa auta joulukuussa saamani verenohennuslääke olen yrittänny syödä hyvin, ja ottannu lisärautaa purkista, mut ei arvot parane. Täytyisi vissiin lähteä kiertelemään noita huoltoasemia, jos jostain löytyisi kassi täynnä epoo tai hemohessiä olen viime viikkoina ollut monet kerrat sairaalassa, sekä päivystyksessä että tutkimuksissa, mutta kukaan ei näe tai ymmärrä kokonaiskuvaa. Mulla on esim. monet labra-arvot aivan pielessä, mutta ketään ei kiinnosta asiaa selvitellä.No eilen keuhkoja tutkittiin oikein urakalla. oli puhallus hommeleita ja tt-kuvausta. maanantaina on oikein lääkärin tapaaminen sairaalassa
Lainaus käyttäjältä: telkkinen - 25.01.25 - klo:09:19Keskiviikkona hammas korjattiin uudestaan. Kysyin tuleeko tupla maksu, lääkäri hymähti me tehdään työ muut laskuttaa. Että katsotaan minkälaisen laskun saan. Ehkä on pinempi kuin yksityisellä kuitenkin ei voi tulla tuplamaksua, jos on paikkaajan vika