Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 21.1.2025 tiistai  (Luettu 378 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 21.1.2025 tiistai
« Vastaus #15 : 25.01.25 - klo:17:04 »

Hammashoidosta minäkin olen sitä mieltä että ei pitäisi tulla laskua jos paikka irtoaa parissa päivässä.

Eikä Minnin tilannekaan ole yhtään mukavampi, kurjaa jos tulee yksi vika niin tuntuu että silloin iskee toinen ongelma helpommin ja sitten kolmas ja tietääkö sitten kukaan lääkärikään enää miten mitkäkin lääkkeet vaikuttavat toisiinsa, parenemisia paljon kun muutakaan ei voi sanoa tai kirjoittaa.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #16 : 26.01.25 - klo:09:13 »

Kiitos tsempeistä  [:-)]

Ei auta nyrkin pöytään lyöminen. Lekuri vaan vaihtuu ja joutuu sille samat asiat taas selvittää  [NUT] [NUT]

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 26.01.25 - klo:09:26 »

No voi kurjuus  [:-(]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 26.01.25 - klo:10:50 »

Toivoa sopii että kohdalle sattuu kuunteleva ja sen myötä tutkimuksiin laittava lääkäri. Sekin jo ehkä vähän helpottaisi oloa.

Itsekin kyllä sellainen olisi kyllä hyvä löytää. Toisaalta en jaksa edes lääkäriin lähteä. Olo on ihan vetämätön!
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #19 : 26.01.25 - klo:11:16 »

Telkkiselle  [:30]

Toi sairaala on sellainen paikka, että siellä aivan varmasti hoidetaan akuutit jutut erinomaisesti, mutta jatkot on sitten meiningillä, " ei kuulu meidän osastolle"  [:-I]
mulla oli tossa marraskuunloppusta eteenpäin keuhkoputkentulehdus, kaksi keuhkokuumetta, flimmeri, jokin lihasheikkoussairaus ,pahoja kipuja rintakehän ympäri, kortisooliarvot aivan pilvissä, kuin myös lasko ja crp.

No flimmeri on vissiin hoidettu, [:-I] verenohennuslääkkeellä. Mistä se  tuli ja miksi, jäi pimentoon.Sydämmessä ei ole ollut mitään häikkää aikaisemmin. Miksi mulla on pulssi 85-100, kun se vielä joulukuun alussa oli 65. Johtuuko verenohennuslääkkeestä vai mistä  [:-I]

ja keuhkotutkimuksia on tehty, muuta ei sitten varmaan tutkitakkaan.
Et kyllä se monisairailla on niin, että pitäisi olla paksu lompakko, ja käyttää yksityisiä palveluja, niin saattaa jopa saada oikeaa hoitoa  [:-I] tai sitten ei  [NUT] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 26.01.25 - klo:11:43 »

Voi että, kun Minnillä on kans vaivaa vaivan päälle, enkä voi muuta kuin toivotella pikaista toipumista  [:30].

Parempaa oloa myös muille sairastaville  [:30]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 26.01.25 - klo:11:54 »

Lekuri vaan vaihtuu ja joutuu sille samat asiat taas selvittää  [NUT] [NUT]
Tuo asia minua ihmetyttää. Jos kerran on yhdelle asiansa puhunut, ja ne on kaikki koneella, niin miksi kyselevät turhia. Lukisivat koneelta. Silloin kun olin käteni kanssa lääkärissä, niin jouduin ainakin neljä kertaa kertomaan miten minulle on käynyt. Tuli ihan sellainen olo, että pitävät minua muistisairaana ja höppänänä  :-O
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 26.01.25 - klo:14:40 »

Tuttua on mitä Minni ja Mesis kerrotte, että saa koko ajan samat jutut selittää aina uudelle lääkärille. Kannasta kyllä näkis kaiken jos lukisivat. Hammaslääkäri oli kyllä kaiken lukenut kun diagnoosi toisensa perään oli minun käynnin oheen kirjattu miksi??? En ymmärrä.

Me olemme tulostaneet parit kanta tiedot missä näkyy kaikki ja ne kulkee mukanani kun menen lääkäriin. Sanon ole hyvä ja lue tästä.
15 min jos on aikaa niin ainakin ehtii lukea ja kirjata ne vanhat tiedot uuden käynnin oheen. :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 27.01.25 - klo:08:11 »

Ei ole tullut mieleenkään että vois tulostaa ja näyttää lääkärille. Hyvä idea.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 27.01.25 - klo:10:05 »

Tuli mieleen tuosta Minnin kirjoituksesta, että pitäis olla paksu lompakko ja käyttää yksityisiä lääkäreitä. Yksi tuttu tekee näin, mutta samalle lääkärille kun ei saa aikaa vaihtaa uuteen. Jos kymmellä yksityisellä on käynyt, kaikki antaa eri diagnoosin ja uusia labroja. Rahaa todella palaa ja apua ei vaan tule hänen sairauksiinsa. Välillä olen ihan kysymysmerkkinä, että onko tosiaan näin, että raha kelpaa ja hoidot on mitä on. Joku lääkäri oli sanonut että miksi käyt näin usein lääkärissä???? Niinpä, ihan vaan huvikseni kun on liikaa rahaa!!!

Apua ei juurikaan ole tähän päivään mennessä tullut. Sairas kuitenkin on [:-I]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #25 : 28.01.25 - klo:12:05 »

Nyt täytyy sanoa, että kyllä oli eilen huipputehokas erikoistuva nuori lääkäri.kävi viimeiset tulokset läpi, kyseli kaikenlaista ja määräsi lisää kokeita. Sanoen, että täytyyhän meidän saada selville, että mikä ihme sua vaivaa. Ja sitten oli kirjoittanut käynnista 6 A4, verran infoa käynnistäni, mikä näkyy Maisassa . Mahtavaa  [:-)]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #26 : 28.01.25 - klo:12:23 »

[:5] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 28.01.25 - klo:14:32 »

Nyt täytyy sanoa, että kyllä oli eilen huipputehokas erikoistuva nuori lääkäri.kävi viimeiset tulokset läpi, kyseli kaikenlaista ja määräsi lisää kokeita. Sanoen, että täytyyhän meidän saada selville, että mikä ihme sua vaivaa. Ja sitten oli kirjoittanut käynnista 6 A4, verran infoa käynnistäni, mikä näkyy Maisassa . Mahtavaa  [:-)]
TOSI hienoa!  [:5]. Jospa nyt selviäisi mikä Sinulla on, kun vähän kaikki on pielessä.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 28.01.25 - klo:14:40 »

Näistä erikoistuvista on minullakin hyviä kokemuksia.

Onpa hyvä kun Minni kohdallesi tällainen sattui. Ja nyt peukut  [:72] [:72] pystyyn että syy löytyy ja saat apua [:30]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.166 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.