Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 31.1.2025 - Perjantai  (Luettu 254 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
31.1.2025 - Perjantai
« : 31.01.25 - klo:07:32 »

Aamua pöntöt. Tuli tehty ja kohta tee valmista juotavaksi.
Asteen verran pakkasella. Eilinen lumisade jäi 1....2 Milliin. Osittain maa kurainen jossain vähän valkoista.

« Viimeksi muokattu: 31.01.25 - klo:07:36 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 31.1.2025 - Perjantai
« Vastaus #1 : 31.01.25 - klo:07:43 »

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 31.01.25 - klo:07:49 »

Huomenta!

Onpas kivoilla kuvilla Jarmo ketjun aloittanut [:-)]

Lunta täällä tullut sentti, ei "Milli" pakkasta -2.

Ja taas olis ruoanhaku reissulle lähtö. Kerta viikkoon se tulee tehtyä ja välillä pari muutakin kertaa, aina joku tahtoo jäädä ostamatta vaikka lapulle on kaikki kirjoitettu [:-I]

Kivaa päivää kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3 : 31.01.25 - klo:08:25 »

Huomenta  [:-)]

Kivat kuvat  [:-)]

2 astetta ja pilvistä.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : 31.01.25 - klo:08:41 »

Pikku kisulle [:-)]

Toivoa vielä on [:-)] ja ystäviä, myös rahaa ja rakkautta :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 31.01.25 - klo:09:00 »

Kylläpä olikin paljon kivoja kuvia  [:-)]

En tiedä paljonko on lunta tullut. Onko Milli vai sentti  :-)). Maa on kuitenkin valkoinen. Sen huomasi jo yöllä kun heräsi. Oli niin valoisaa.

Kivaa päivää kaikille  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #6 : 31.01.25 - klo:10:07 »

Jos vaikka sauna-lehti ja kauppakäynnille  [:42] [:59]
tosi hiljaista ollut aamulla ruokinnalla
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 31.01.25 - klo:10:30 »

Reissu tehty ja silläaikaa oli taas tullut hammaslääkäri lasku. Eka ole se 94.90 € ja nyt tuli vähän yli 80€. Että ihan hämmästyin kun aina kaikki sanoo että kunnallinen on halpaa. Tällä rahalla uskon että ex lääkärini olisi jo kerralla laittanut hampaani kuntoon. Kysyin niin on ihan oikein veloitettu.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 31.01.25 - klo:16:05 »

Minä olen kyllä sitä mieltä että ei ole oikein velotettu, kun toinen paikkaus oli sen tähden, että edellinen paikka oli huonosti kiinnitetty. Kamalaa rahan kiskomista. Ehkä ottaisin yhteyttä johonkin potilasasiamieheen ja kysyisin, että kannattaako maksaa toisten töppäilyjä?
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #9 : 31.01.25 - klo:17:40 »

Lahti on lahti. Kaikki toimenpiteet on lueteltu laskutettu joten en usko että mihinkään yhteydenotto tilannetta muuttaa. Ja oma olo on niin surku ettei tällaistakaan asiaa jaksa kyselemään. Olis ihan terveydellisiä asioita kysyttävänä labroihin lähetteitä vaan niitäkin siirrän ja siirrän. Elämä on vähän niin ja näin.
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #10 : 31.01.25 - klo:17:46 »

Kuulin tänään vanhusten eloon liittyvän uutuus tangon. Sanat niin totta monen kohdalla [:-I]

https://m.youtube.com/watch?v=x3u7aDJ1yEY
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 31.01.25 - klo:19:31 »

Lahti on lahti. Kaikki toimenpiteet on lueteltu laskutettu joten en usko että mihinkään yhteydenotto tilannetta muuttaa. Ja oma olo on niin surku ettei tällaistakaan asiaa jaksa kyselemään. Olis ihan terveydellisiä asioita kysyttävänä labroihin lähetteitä vaan niitäkin siirrän ja siirrän. Elämä on vähän niin ja näin.
Ymmärrän tosi hyvin.  [:30]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 31.01.25 - klo:19:38 »

Kuulin tänään vanhusten eloon liittyvän uutuus tangon. Sanat niin totta monen kohdalla [:-I]

https://m.youtube.com/watch?v=x3u7aDJ1yEY
Kuuntelin myös tuon tangon, ja varmaan onkin totta monen vanhuksen kohdalla.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 01.02.25 - klo:18:57 »

Kyllä tässä meidän talossa varmaan liki 90 vanhus. Ketään muuta ei käy kun kodinhoito muutaman kerran päivässä. Naapurit näin kertoo. Itse asun eri rapussa. Surullista  [:-(]
Kirjattu
Arvo Ylppö

TiinaS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 01.02.25 - klo:20:09 »

Kyllä tässä meidän talossa varmaan liki 90 vanhus. Ketään muuta ei käy kun kodinhoito muutaman kerran päivässä. Naapurit näin kertoo. Itse asun eri rapussa. Surullista  [:-(]

Katsoin telkkarista yhtä ohjelmaa ja siinä näytettiin kuinka vanhuksella oli lääkkeetkin semmoisessa boxissa mikä automaattisesti työnsi lääkkeet kipossa ulos ja se myös puhui. Sanoi, että nyt on aika ottaa lääkkeet. Samoin kotihoito otti yhteyttä tietokoneruudun kautta, kyselivät miten menee. Ihan kauheaa jos ei yhtään aitoa ihmiskontaktia päivässä ole. Niin surullista tää nykymeno.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.086 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.