Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valokuitu  (Luettu 318 kertaa)

Kaitsu.

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
  • Periaatteessa olen yöeläin
    • Pönttökamera
Valokuitu
« : 14.02.25 - klo:17:36 »

Pönttölän yhteys vaihtui ja toimii nyt valokuidun päässä. Mielelläni kuulisin palautetta siitä, toimiiko foorumi nyt paremmin/nopeammin kuin aiemmin.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Valokuitu
« Vastaus #1 : 14.02.25 - klo:17:48 »

Hetken aikaa olikin katkoksissa kun lähdin iltakierrokselle. Oma kone täällä tökkii ja hidastelee välillä aika pahasti.
Off Topiccina tähän: Hyvää ystävänpäivää kaikille pääpönttölään [:48] [:51] [:48] [:51] [:48] [:51]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 14.02.25 - klo:17:56 »

Jarmoa peesaan ja toivotan HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ ja kiitän foorumin toiminnan ylläpidosta :-)) [:72]

Nyt kun kirjauduin sisään tuli kyllä ajatus, että se tapahtui nopeammin kuin aiemmin. Ei se hidas ennenkään ole ollut mutta tällainen huomio tuli nyt.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #3 : 14.02.25 - klo:19:04 »

Sivut tuntuu aukeavan nyt aika nopeasti. Ehkä nopeammin kuin ennen tai sitten sitä vaan luulee kun tietää että valokuitu on mukana.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : 14.02.25 - klo:19:26 »

Kyllä minulla aukeaa nopeammin ei tarvitse yhtään odottaa kun on kirjautunut.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 14.02.25 - klo:20:29 »

Minä pönttöilen pöytäkoneella (en kännykällä), ja minulla on koko ajan toiminut hyvin. En siis huomannut mitään eroa entiseen, kun ei ole aiemminkaan ollut nopeudessa mitään valittamista.
Palasin vielä kiittelemään Kaitsua kun pitää pönttöä pystyssä. Kiitos!  -Ja hyvää ystävänpäivää! (Vielä ehtii toivotella)
« Viimeksi muokattu: 14.02.25 - klo:20:49 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 15.02.25 - klo:07:33 »

Nyt kesti kauan ennenkuin pääsin tänne kirjautumaan puhelimella. Että tiedoksi!
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #7 : 15.02.25 - klo:10:32 »

Ehkä hitusen nopeemmin avautuu sivut. Paha sanoa, kun ovat nopeesti auenneet muutenkin. Silloin kun netti toimii.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 15.02.25 - klo:11:51 »

Minulla välillä pyöritti ja pyöritti ennenkuin pönton sivut aukesi kuten teki tänäänkin. Kirjauduin eikä mitään tapahtunut. Pistin sivun kiinni ja hetken päästä koetin uudestaan olinkin kirjautuneena täällä.
Nyt ihan heti aukesi sivu :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.303 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.