Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 5.3.2025 keskiviikko  (Luettu 331 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 5.3.2025 keskiviikko
« Vastaus #15 : 05.03.25 - klo:15:37 »

Oletko sitä palloa vai mikä sinulla onkaan, puristellut päivittäin. Eikö siihen sinun käteesi ole lääkärikään ottanut mitään kantaa? Pakkohan se huononkin käden kanssa pärjätä, mutta toivo paremmasta kuitenkin elää [:72]

Kyllä minullakin jää sormet koukkuun jos esim.puhrlinta pidän pitkään kädessä. Ja vino on kun mikä ja paljon paksumpi kun terve käsi. Onneksi en mikään täydellinen muutenkaan niin, ei nämä tällaiset ulkomuotovirheet haittaa.
Minulla on sellainen banaanin näköinen puristeltava lelu. Sitä olen puristellut ja kuminauhaa venuttanut, mutta ei ole mitään vaikutusta. Sormet ei mene kouoouun vaikka toisella kädellä auttaa, mutta saan tehtyä kyllä kaikkea mitä tarviikin. -Ja onhan käsi erilainen kuin ennen, kun tarvitsin miehen apua jopa vetoketjun kiinni laittamisessa. Nyt onnistuu jo.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 05.03.25 - klo:15:42 »

Tämän päivän satakunnankansassa oli jutti Suomalaisesta naisesta joka oli hiljaittain saanut uuden käden kannattaa lukea jos lehden näkee oli mielenkiintoinen
Täytyy lukea juttu. -Vaan en uskaltaisi antaa leikellä kättäni. Joskus käy kyllä mielessä, että jos olisin silloin (puoli vuotta sitten) antanut leikata, niin käsi olisi kunnossa nyt,
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 05.03.25 - klo:16:13 »

Eikö tässä käsijutussa siirretty kuolleelta uusi käsi tälle naiselle josta juttu on lehdessä?

Voi itku kun Mesis kätesi on vieläkin noin jäykkä. Muistan, että minulle käsikirurgi kellä kävin yksityisesti kun kipsi poistettiin, niin kämmenen jänteet kun oli kipsin sisällä toimettomat samoin sormien nivelet, että ne voi jäädä vaivaamaan, siksi suositteli fyssaria ja hän sai aikaan, että käsi  on nyt näinkin toimiva. Hyvä kun kuitenkin pärjäät kätesi kanssa kohtuu hyvin vaikka ongelmia on vielä ihan liian kanssa. [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 05.03.25 - klo:17:26 »

Huomaan, että siellä on paremmat lääkärit ja fyssarit. (Vai olenko niin vanha, ettei kädelläni enää niin suurta merkitystä ole).  Ainut mitä minun fyssarini on tehnyt, on se, että hän ottaa kummastakin kädestä kiinni ja käskee minun puristaa niin kovaa kuin jaksan. Sitten hän kirjoittaa paperille ohjeita, -tai tulostaa, että mitä minun pitää tehdä kotona. Ja minähän teen, mutta ei siitä tunnu oikein mitään hyötyä olevan. No, -katsellaan  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #19 : 05.03.25 - klo:17:33 »

Näin se oli toisen ihmisen käsi vaihtoi omistajaa, pitkä leikkaus tosiaan mutta kaikki meni hyvin.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 05.03.25 - klo:18:02 »

Näin se oli toisen ihmisen käsi vaihtoi omistajaa, pitkä leikkaus tosiaan mutta kaikki meni hyvin.
. Saman jutun juurilla ollaan.

Mesis Omasta pussista kun rahaa repii kyllä sillä pitää hoitoakin saada.
Yksityiset ei ihan ilmaisia ole mutta kyllä hoitokin on sitten kunnollista.

Aika ikävältä kuulostaa tuommoinen hoito. En usko että on ikäkysymys, mutta ammattitaito ei riitä hyvään hoitotyöhön [:-I]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #22 : 05.03.25 - klo:18:44 »

Onhan se vetoketjukin jo edistymistä, hitaasti mutta varmasti [:-)] [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #23 : 06.03.25 - klo:08:20 »

Kaikille paranemisia  [:-)]

Mun olo on suht samanlainen

Ehkä Mesiksen kädessä yritti tyynyä liikutella, elohiiri  :-O  [:-)] :-)) 
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 06.03.25 - klo:08:39 »

Onhan se vetoketjukin jo edistymistä, hitaasti mutta varmasti [:-)] [:-)]
Nimenomaan  [:-)]

Hauska muumilinkki  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 06.03.25 - klo:08:45 »

Ehkä Mesiksen kädessä yritti tyynyä liikutella, elohiiri  :-O  [:-)] :-))
Se se varmaankin oli, mutta oli se kumma tunne  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.