Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.3.2025 torstai  (Luettu 208 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
13.3.2025 torstai
« : 13.03.25 - klo:07:07 »

Huomenta!

Nyt on taas lunta maassa ikkunasta katsoen ehkä n.5 cm ja lisää sataa. -5 pakkasta.

Olis labraan lähtö ei huvittais yhtään, mutta mene ny kuitenkin  [:-I]

Hyvää torstai päivää kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 13.3.2025 torstai
« Vastaus #1 : 13.03.25 - klo:08:40 »

Huomenta  [:-)]

Soma kuva  [:-)]

-4 ja 5cm sitä on satanut  [:-/]

Tsempit labraan . Mulla oli viime viikolla labrat ja TT ,vaihteeksi lymfoomaan liittyen, ja tänään lekurin tapaaminen.

Keuhkokokeista löytyi ainakin sarkoidoosi. Huomenna soittaa keuhkolekuri 

Kaikesta huolimatta ...
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 13.03.25 - klo:09:01 »

Kivat kuvat taas.

Tsempit labraan Telkkiselle ja lekurin tapaamiseen Minnille. On kyllä kurjaa kun joka päivälle on jotain  [:-(]. Mutta toisaalta hyvä kun hoidetaan. Täytyi oikein googlettaa että mitä on sarkoidoosi. Hyvä tieto oli se, että tauti paranee itsestään.
Voimia teille, sekä muillekin sairastaville.

Me mennään tänään minun tyttäreni luokse. Haetaan vain kakku leipomosta. Ei ole mitään juhlia, mutta vien vain muuten, kun harvoin käydään. Velmulle ostan purutikkuja. Se tietää että minulta saa hyvää. Nuoleskelee huuliaan heti kun näkee minut  :-)).

Lunta ei ole satanut kuin hyvin pieni kerros. Pakkasta on noin 5 astetta.

Hyvää tätä päivää kaikille!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : 13.03.25 - klo:14:07 »

Kiitos labra tsempeistä. Tärkeintä koetta ei siellä nyt ollutkaan, että vähän harmittaa. Mutta ehkä joku päivä sekin otetaan.

Minniltä nätti kuva. Toivottavasti lääkärit molemmat antavat elämää helpottavia vastauksia [:30].

Mesikselle, taitaa jo olla kahvipöydässä kakkua herkuttelemassa, mukavaa visiittiä tyttären ja Velmun luona.  [:-)] koiran vastaanotto on kyllä ikinuistoista ja vilpitöntä. Herkut varmasti maistuu [:24]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4 : 13.03.25 - klo:15:59 »

[:30] Telkkiselle [:30] Minnille [:30] Muillekin [:30]

[:-)] [:-)] [:-)]
oli puhelin päivän kotona
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 13.03.25 - klo:16:32 »

Sairastaville jaksamista ja kaikille hyvää kevään odotusta/jatkoa, joko on kevät  [:-I]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 13.03.25 - klo:17:34 »

Kiitos [:-)] toivotan kaikille hyvää oloa ja eloa [:72]

Oliko Jarmo outo olotila kun puhelin oli kotona. Huomaa että pärjää ilman sitäkin [:-)]

On niin hyvä sarjis säätilasta [:-)]

Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #7 : 13.03.25 - klo:19:06 »

[:-)] [:-)] [:-)] Ei se omaan työpanokseen vaikuttanut käytännössä mitenkään vaikka oli päivän ilman ylimääräistä huvitusta.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 13.03.25 - klo:19:24 »

Kiva sarjakuva ja  peurakuva  [:-)] [:-)]

Juu, kakku oli tosi hyvää. Velmu on aina yhtä "velmu". Se nappasi purutikun kädestäni ennen kuin ehdin edes huomata.

Pelättiin, että on kamalat lumikelit ajella, mutta mitä vielä. Lunta ei satanut koko aikana ja osittain paistoi aurinko.

Tultiin Leineperin kautta takaisin ja kaksi joutsenta lensi tosi matalalla ja laskeutuivat veteen.

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #9 : 14.03.25 - klo:07:49 »

Kiva lukea, että Mesiksen vierailu tyttären luona meni hyvin. Velmu sai mitä osas odottaa :-))

Hyvä kuvakin joutsenien joutsenien veteen laskusta tuli kylkiäisenä :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #10 : 14.03.25 - klo:10:07 »

Kivat kuvat  [:-)]

Kiitos tsempeistä  [:-)]

Syöpälekurilla oli hyviä uutisia. Imusolmukkeissa ei näy kasvua kuin joissain hitusen, ja jotkin ovat hitusen pienentyneet  [:-)]

Keuhkolekuri ei ole vielä soittannu. Jollei sillä ole mitään huonompia uutisia, kuin viimeksi, mikä tietaisi taas lisää tutkimuksia, niin mulla ei olisi almanakassa loppukuuksi, eikä ens kuuksikaan mitään merkintää  :-O :-O :-)) Tosin viimeksi syksyllä, kun olin samanlaisessa tilanteessa, niin tulikin flimmerit ja keukokuumeet ja muut taudit  [NUT] ei kannata hehkuttaa yhtäänmitään  [NUT]  :-))

Täytyi oikein googlettaa että mitä on sarkoidoosi. Hyvä tieto oli se, että tauti paranee itsestään.

No sitä ei mun kohdalla tiedä, kun mulla on myös lymfooma, ja ne samoissa paikoissa lymyävät.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 14.03.25 - klo:10:15 »

Minnin hyville uutisille  [:5] [:5]

Toivotaan että Minnin kalenteri pysyykin tuollaisena, että ei sinne tule merkintöjä  [:-)]

Ei ole kyllä kivaa sairastaa ja käydä tutkimuksissa  [:-(]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #12 : 14.03.25 - klo:11:26 »

Toivottavasti jatkossakin Minni saat parempia uutisia kun on alkuun päästy.

On se kun ei uskalla yhtään hehkuttaa jos vähän on valoa tunnelissa. Saa pelätä että se kohta pimenee [:-I]

Minnille [:30]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #13 : 15.03.25 - klo:10:23 »

Kiitos tsempeistä  [:-)]

Lekuri soitti mut eivät olleet vielä pitäneet kokousta , missä ihmisten vaivoja ihmetellään. Viikon päästä soittaa joku uudestaan  [NUT] tämä olikin viides lekuri, jonka kanssa olen ollut tekemistä keuhkoihin liittyen. Et luultavasti ens viikolla on kuudes  [NUT] :-))
Kirjattu

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 15.03.25 - klo:11:08 »

Onpa sulla ollut lääkäreitä  :-O. Toivottavasti ottavat vakavasti jokaisen potilaan sairaudet, kuten Sinunkin
Kirjattu

Sivu luotiin 0.068 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.