Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.4.2025 sunnuntai  (Luettu 1473 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 6.4.2025 sunnuntai
« Vastaus #15 : 07.04.25 - klo:08:37 »

Hellyyttävä video [:-)]
Niin on  [:-)]. Kyllä koira ja kissa tulevat hyvin toimeen keskenään, kunhan pienestä pitäen ovat yhdessä. Minulla oli joskus nuoruudessa koira ja kissa. Olivat tosi hyvät ystävykset. Kerran kävi niin, että koira näki kissan jossain kauempana. Lähti kuin salama ajamaan sitä pois, mutta kun pääsi lähelle, huomasikin että se oli oma kissa ja kääntyi turhautuneena takaisin.  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 07.04.25 - klo:16:15 »

No tässä tekstissä se on hyvä todiste, että kissat ja koirat voivat tulla hyvin keskenään toimeen.

Igorkin viikonloppuna sai koiravieraan jolle parilla aikaisemmalla kerran pörhisteli ja sähisi. Nyt olivat kun ei ikinä olis mitään ongelmia ollutkaan. Hallakiira nuoli Igorin nenää ja nyt olivat kun parhaat kaverukset :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #17 : 07.04.25 - klo:16:24 »

Voi kun olisi kuva [:10] [:24] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 07.04.25 - klo:16:39 »

Igorkin viikonloppuna sai koiravieraan jolle parilla aikaisemmalla kerran pörhisteli ja sähisi. Nyt olivat kun ei ikinä olis mitään ongelmia ollutkaan. Hallakiira nuoli Igorin nenää ja nyt olivat kun parhaat kaverukset :-))
Hyvinpä tulivat toimeen, vaikka noin vähän aikaa olivat saaneet tutustua. Luulen, ettei keikkien kissojen/koirien kanssa sujuisi yhtä hyvin.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 07.04.25 - klo:17:33 »

Hallakoira on tottunut olemaan kissojen kanssa joten kait osaa kissakieltä [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 07.04.25 - klo:21:42 »

Varmaankin siitä johtuu, - - -kissakieltä  :-)). Hyvin sanottu  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #21 : 08.04.25 - klo:06:57 »

Hellyyttävä video [:-)]
Niin on  [:-)]. Kyllä koira ja kissa tulevat hyvin toimeen keskenään, kunhan pienestä pitäen ovat yhdessä. Minulla oli joskus nuoruudessa koira ja kissa. Olivat tosi hyvät ystävykset. Kerran kävi niin, että koira näki kissan jossain kauempana. Lähti kuin salama ajamaan sitä pois, mutta kun pääsi lähelle, huomasikin että se oli oma kissa ja kääntyi turhautuneena takaisin.  :-))

[:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.052 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.