Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 15.4.2025 tiistai  (Luettu 1006 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
15.4.2025 tiistai
« : eilen kello 06:58 »

Huomenta

Aste lämmintä ja kirkasta.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 15.4.2025 tiistai
« Vastaus #1 : eilen kello 07:37 »

Huomenta!

Herttainen kuva [:-)]

Aurinko paistaa +6 lämmintä. Nyt nukuin klo 5 sepeli huhuili ikkunan alla olevan tuijan lähellä. Siihen heräsin [:-)]

Miten lie Jarmo nukkunut laavulla? [:-)]

Nyt olis optikko reissu edessä.

Kivaa päivää kaikille [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #2 : eilen kello 07:57 »

Aamua. On laavulla nukuttu mukavasti.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : eilen kello 08:07 »

Aamua. On laavulla nukuttu mukavasti.

Näin arvelinkin [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : eilen kello 08:38 »

Moi!

Nätit kuvat taas heti alkuun. Oletteko panneet merkille, että noilla söpöillä eläinhahmoilla on aina aika iso pää, mutta se sopii niille.

Kivaa päivää kaikille!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : eilen kello 12:49 »

Ehkä isot päät korostaa söpöyttä :-))

Nyt on pokat ostettu molemmille ja aurinkolasit vahvuuksilla. On se yhtä sovittamista ennenkuin mieleiset löytyy :-))

Tänään näin vasta ekat leskenlehdet ja nokkosperhosen sekä västikän [:-)]
« Viimeksi muokattu: eilen kello 12:55 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : eilen kello 19:00 »

Hyvä jos löytyi mieluisat pokat. Minä en ole näistä omistani tykännyt koko aikana, mutta itsepä valitsin.  :-))

Tiedättekö mikä on Millin mieluisin paikka. Oltiin kahvilla aamulla ja ihmettelin, että miksi Milli huutelee, mutta se selvisi kun mies meni sänkyyn  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : eilen kello 19:25 »

Uskon, että tykkään. Peittää hyvin silmäpussit :-))

No Milli haluaa kertoa missä viihtyy parhaiten ja siksi pitää huudella :-))

Voi, että kissan/koiran kaipuu on kova. Päivittäin katselen kodittomia kissoja hoitoloissa ja keskustelen itseni kanssa ja perustelen miksi jätän katseluasteelle.

Itku tuli tänään kun käytiin optikolla, jonkun kisu oli jäänyt auton alle [:´((] heitetty ehkä tien sivuun.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : eilen kello 22:15 »

Kissa saattaa jäädä auton alle kun sen päästää valvomatta ulos. Puhun nyt kokemuksesta, sillä minulla oli nuorena kissa, joka jäi auton alle. Silloin päätin, että jos minulla joskus on kissa, niin en koskaan päästä sitä ulos.  Hyvin Milli on sopeutunut sisällä oloon, vaikka edellisessä kodissa pääsi ulos. En kuitenkaan enää Millin jälkeen ota mitään kissaa enkä muutakaan eläintä. Yksi syy on se, että se saattaa elää kaummin kuin minä. Toinen syy on se, että ei se ihan aina ole niin mukavaa kuin viesteistä ja kuvista voi päätellä. Esim. aamulla heräsin puoli kuuden aikaan kun Milli kyökki karvapalloa - - -matolle. Sitä täytyi nousta siivoamaan. Ja kun eivät aamut muutenkaan ole kovin mukavia, niin ei ainakaan silloin, kun ensimmäinen homma on oksennuksen siivoaminen  [:-/]. Nyt karvanlähdön aikaan oksennusta on normaalia enemmän. Karvoja on myös joka paikassa. Että ei aina ole kivaa, mutta se on kumma, että lemmikille antaa niin paljon anteeksi ja siitä tykkää niiiiin paljon  [:36]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #9 : eilen kello 22:46 »

Millillä mukava pötköttelypaikka  [:-)]
Kuvassa lienee myös sukkamestarin aikaansaamisia [:-)] :-))

Juu, kyllä eläimissä on oma työnsä, mut kyllä ne on niin ihania, silloin kun eivät sotke ja piluile.  :-))

Tänään oli hieno aurinkoinen 18 asteinen päivä, mut mä en tykkää näistä lämmöistä, kun kaikki kukkii niin vauhdilla,  ettei mukaan ehdi  [NUT] kohta on jo vuoden paras aika ohitse, ja joutuu alkaa odottelemaan ens kevättä  :-))   Ötyjä
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : eilen kello 23:06 »

Onpa ihana kuva  [:34] [:10] [:10] [:34]

Juu olen minä nuo sukat joskus kutonut :-)) Katsoin kuvistani ja tein nuo v.2017.

Juu, kyllä eläimissä on oma työnsä, mut kyllä ne on niin ihania, silloin kun eivät sotke ja piluile.  :-))
Nimenomaan, silloi kun eivät sotke eivätkä piluile  :-)) :-))
(Olisin kyllä paljon vihaisempi, jos mies oksentaisi matolle aamulla kello puoli kuusi)  :-)) :-))
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:13 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #11 : tänään kello 08:20 »

(Olisin kyllä paljon vihaisempi, jos mies oksentaisi matolle aamulla kello puoli kuusi)  :-)) :-))

No aivan varmasti , ainakin jos olisi just tullut baarista kotio [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #12 : tänään kello 08:33 »

Herttainen parivaljakko on kuvassa. [:-)]

Juuri noiden syiden vuoksi loppuelämäni menee elämässä olleiden koirien kissojen muisteloissa.

Joka kerta kun näen ulkona vaeltavan kissan yksin iskee se ajatus ettei vaan jää auton alle ja ennenkaikkea meidän. Sitä en kestäisi [:´(]

Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : tänään kello 09:30 »

No aivan varmasti , ainakin jos olisi just tullut baarista kotio [:-DD] [:-DD] [:-DD]
[:-DD] [:-DD]. Mikä onni, että hän ei harrasta noita baarijuttuja   :-)). Minä luulen, että jos hän tulisi baarista ja oksentaisi matolle, hän olisi minun entinen mieheni  :-)) :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : tänään kello 09:35 »

Joka kerta kun näen ulkona vaeltavan kissan yksin iskee se ajatus ettei vaan jää auton alle ja ennenkaikkea meidän. Sitä en kestäisi [:´(]
Me olemme kaksi kertaa ajaneet kissan kuoliaaksi. Ne tulevat niin äkkiä eteen, että ei ehdi tehdä mitään. Kummallakin kerralla pysättiin katsomaan, että kissa oli varmasti kuollut.
Ihmettelen kyllä suuresti, että pikatien vieressä asuvat päästävät kissan yksinään ulos. :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.188 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.