Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.5.2025 tiistai  (Luettu 106 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 13.5.2025 tiistai
« Vastaus #15 : 14.05.25 - klo:17:34 »

Kyllä se hienolta näyttää [:72]. Ihan sama näky on minun ikkunastani :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #16 : 15.05.25 - klo:09:01 »

Hienot on vaahterankukat [:-)]

Tulokset (sidekudostauti) olivat tapansa mukaan päin prinkkalaa. 
Voi kurjuus  [:-(]. Onko sulla lääkkeitä tuohon ja jos, niin auttavatko ne?

Mulla oli käytössä Oxiklorin, sen käyttö loppui, kun se aiheutti lihasheikkoutta. Puol vuotta sitä kerkesin viime vuonna syödä, mutta en kyllä mitään muutosta missään huomannut.  [:-I] että oli mulle turha lääke.

Lääkkeistä tuli mieneeni, että n. vuosi sitten mulla oli lääkityksenä, verenpainelääke, kolesterolilääke, just tämä oxiklorin, ja kilpparilääke, ja sit erillaisia "vitamiineja" ilman reseptiä.
Tänä päivänä syön edelleen "vitamiineja" ilman reseptiä, allergiaan joskus histamiinin, ja kolesterolilääkkeen, ja uutena tuli vuodenvaihteessa verenohennuslääke. Mut en enää verenpainelääkettä, enkä kilpparilääkettä, et ne taudit katosivat jonnekkin matkan varrelle KOP KOP KOP  [:-)] :-))
« Viimeksi muokattu: 15.05.25 - klo:09:12 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 15.05.25 - klo:09:12 »

Voi että. Luulisi että nykymaailman aikaan löytyisi toimivat lääkkeet joka tautiin.

Ai Minniltä olikin tullut uutta jatkoa viestiin sillä välin kun omaani kirjoitin.
Hyvä kun joku lääke on tehonnut  [:5] [:-)]
« Viimeksi muokattu: 15.05.25 - klo:09:16 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #18 : 15.05.25 - klo:09:18 »

Voi että. Luulisi että nykymaailman aikaan löytyisi toimivat lääkkeet joka tautiin.

Ei noihin sidekudossairauksiin oikein ole. Kortisooni saattaa sopia jollekkin, ja jotkut saa apua oxiklorinista, sitten löytyy kyllä tujumpia lääkkeitä , solumyrkkyjä.  [:-I] mut niitä en ihan herkästi ottaisi , enkä nyt  myöskään saisi, kun ne on mun kohdalla säästetty siihen, jos lymfooma alkaa villiintymään.  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 15.05.25 - klo:09:23 »

On kyllä Sinulla melkoisen hankalaa tuo elämä  [:1]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #20 : 15.05.25 - klo:09:24 »

Ai Minniltä olikin tullut uutta jatkoa viestiin sillä välin kun omaani kirjoitin.
Hyvä kun joku lääke on tehonnut  [:5] [:-)]

No ei oikeestaan. :-)) Mulla ei ole enää verenpainetautia, mutta se ei ole lääkityksen ansiota. Mulla ei ole enää kilpirauhasenliikatoimintaa, mikä ei myöskään ole lääkkeistä, johtuva asia. Lääkkeet ovat vaan silloin kun ne on ollu käytössä, tasapainoittaneet tilannetta.
Molemmat sairaudet ovat vaan häipyneet  :-)) KOP KOP KOP  :-))
Kirjattu

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #21 : 15.05.25 - klo:09:26 »

On kyllä Sinulla melkoisen hankalaa tuo elämä  [:1]

[:34]

On se välillä, mutta nyt on kuiteskin kaksi sairautta poissa, ja vain yksi tullut tilalle  :-))
Kirjattu

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 15.05.25 - klo:09:42 »

Hienoa kun 2 on pois ja VAIN 1 tullut lisää  :-)). Mutta on se kurjaa. Varmaan jatkuvaa kokeissa ja lääkärissä käyntiä  [:-(].
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #23 : 15.05.25 - klo:11:07 »

No sitähän se on
Kirjattu

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 15.05.25 - klo:11:47 »

Ei kyllä tarvis jos itse sais päättää yhtään sairautta olla kellään. Näitä kun ei itse voi päättää [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.188 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.