Silloin kun ekan viestini lähetin, istuin arvauskeskuksen hamppilekurin odotushuoneessa. Ja nyt istun jo kotona.

No käynti oli vain muutaman minuutin homma. Silloin kun kaks viikkoa sitten kävin hamppilekurilla, samalla kerroin, että kielen alla on joitain pahkuroita ollut jo ainakin kuukauden.. Ne pahkurat on nyt kaikonnu, mutta tarkistuskäynti oli nyt kuiteskin. Jos ne ei olisi kadonneet, niin niitten poistoa olisi sitten suunniteltu
![Sekopää [NUT]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/15.gif)
Lekuri ei osannu sanoa että mitä ne varmuudella oli, mutta epäili sylkikiviä . Mä epäilin myös alunperinkin, kun niitä mulla aina välillä on. Mut aikaisemmin ovat olleet poski/leuanalus rauhasissa.
Huomenna olisi reumalekuri, ja tässä kuussa piti olla tähystys, labrapissikokeineen,Aikoja ei vaan ole näkynyt. mut kunhan ajat saapuu, ja tähystys olisi ohi, niin ei ole tiedossa mitään ennen marraskuuta. kop kop kop

Sitä ei nyt tosin vielä tiedä, että mitä reumalekuri on mun päänmenoksi suunnitellut. Sen näkköö sit huomenna