Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.5.2025 maanantai  (Luettu 158 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
26.5.2025 maanantai
« : 26.05.25 - klo:07:37 »

Huomenta!

Aurinkoinen on aamu ja nyt just +10 lämmintä.

Taas olis labraan lähtö, uuvuttaa jo koko tämä touhu.

Voikaatten hyvin ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 26.5.2025 maanantai
« Vastaus #1 : 26.05.25 - klo:07:51 »

Moro

Kiva kuva  [:-)]

Yöllä oli vain 2 astetta, nyt jo lämmintä ja mollikkaista.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 26.05.25 - klo:08:19 »

Kielo tuoksuu tänne asti :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #3 : 26.05.25 - klo:08:21 »

[:-)] [:-)] [:-)]

ATP...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #4 : 26.05.25 - klo:08:52 »

Silloin kun ekan viestini lähetin, istuin arvauskeskuksen hamppilekurin odotushuoneessa. Ja nyt istun jo kotona.  :-))
No käynti oli vain muutaman minuutin homma. Silloin kun  kaks viikkoa sitten kävin hamppilekurilla, samalla kerroin, että kielen alla on joitain pahkuroita ollut jo ainakin kuukauden.. Ne pahkurat on nyt kaikonnu, mutta tarkistuskäynti oli nyt kuiteskin. Jos ne ei olisi kadonneet, niin niitten poistoa olisi sitten suunniteltu  [NUT] Lekuri ei osannu sanoa että mitä ne varmuudella oli, mutta epäili sylkikiviä . Mä epäilin myös alunperinkin, kun niitä mulla aina välillä on. Mut aikaisemmin ovat olleet poski/leuanalus rauhasissa.

Huomenna olisi reumalekuri, ja tässä kuussa piti olla tähystys, labrapissikokeineen,Aikoja ei vaan ole näkynyt. mut kunhan ajat saapuu, ja tähystys olisi ohi, niin ei ole tiedossa mitään ennen marraskuuta. kop kop kop  :-))
Sitä ei nyt tosin vielä tiedä, että mitä reumalekuri on mun päänmenoksi suunnitellut. Sen näkköö sit huomenna
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 26.05.25 - klo:11:08 »

Onpa mukavat kuvat taas. Tsempit kokeisiin menijöille  [:5]. Toivotaan hyviä tuloksia.

Minnille sen verran, että miten ne sylkikivet Sinua ovat vaivanneet? Minulta poistettiin joskus vuosia sitten sylkikivi. Minua se vaivasi siten että kun söin tai join jotain, niin tuli kova karvastelu alaleuan oikealle puolelle. Se karvasteli  ihan korvan alapuolelle asti. Kun kivi poistettiin, ei ole ollut mitään vaivaa, eikä uusia ole tullut.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 26.05.25 - klo:11:14 »

Huomenna olisi reumalekuri, ja tässä kuussa piti olla tähystys, labrapissikokeineen,Aikoja ei vaan ole näkynyt. mut kunhan ajat saapuu, ja tähystys olisi ohi, niin ei ole tiedossa mitään ennen marraskuuta. kop kop kop  :-))
Sitä ei nyt tosin vielä tiedä, että mitä reumalekuri on mun päänmenoksi suunnitellut. Sen näkköö sit huomenna
Toivotaan, ettei reumalekurilla ole mitään suunnitelmia, että saat olla marraskuuhun asti rentona ilman huolia lekurille tai kokeisiin menosta.
Kyllä on sullakin jos vaikka mitä  [:-(]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #7 : 26.05.25 - klo:11:20 »

No en mä ihan saa, kun se tähystys tulee tässä jokatapauksessa  :-)) tähystys on urologin hommia. Munuaisaltaan syövän kontrolleja

poski/leuanalusrauhaset on kipeät just niinkuin kerroit, että sullakin on ollut. Nämä kielisylkirauhaset ei ole olleet kipeät . Mulla on kaikenmaailman harvinaisia sairauksia.  Nämä kielenalusjutut menee myös niihin harvinaisiin juttuihin.  [NUT] :-))
Kirjattu

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 26.05.25 - klo:13:20 »

Joku päivä kirjoitin, että en haluaisi olla Telkkisen saappaissa, mutta en kyllä haluaisi olla Sinunkaan saappaissasi. Toivon niin sydämestäni että te tulisitte terveiksi ja loppuisivat nuo iänikuiset labra/lääkärikäynnit.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #9 : 26.05.25 - klo:14:20 »

Kiitos Mesis :-)). Taitaa omalla kohdalla kohta olla vitsit vähissä. Paino tippuu koko ajan ja syytä etsitään. Myös tähän huonovointisuuteen.
Sylkirauhas juttu on minullekin tuttua. Että helpompi olis kertoa missä ei ongelmaa ole.

Labroja ootellessa menee tämä viikko.

Minnille paljon tsemppiä omien ongelmien kanssa eloon [:30] [:30]

Miten lie Mesiksen käsi. [:-I] Joko puikot yhtään pysyy käsissä vai onko ne enempi talviset askareet.

Labrareissulla tehtiin pikku kävelylenkki :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 26.05.25 - klo:16:02 »

Hienot kuvat olet napsinut.

Käsi toimii hyvänä apukätenä. Ei se koskaan kuntoon tule ilman leikkausta, mutta pärjään näin tosi hyvin.

Ai niin, kysyit joko puikot pysyvät käsissä. Ihme juttu, kun en oikein pysty kutomaan, mutta virkkaamaan kyllä  :-O
« Viimeksi muokattu: 26.05.25 - klo:19:05 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #11 : 26.05.25 - klo:19:19 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)]
Hienot kuvat

kotona taas
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #12 : 26.05.25 - klo:21:56 »

[:60]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 27.05.25 - klo:10:12 »

Hienot kuvat olet napsinut.

Käsi toimii hyvänä apukätenä. Ei se koskaan kuntoon tule ilman leikkausta, mutta pärjään näin tosi hyvin.

Ai niin, kysyit joko puikot pysyvät käsissä. Ihme juttu, kun en oikein pysty kutomaan, mutta virkkaamaan kyllä  :-O

Kuvien kommentista kiitokset :-))

Kyllä se käsi taitaa lopun ajan muistuttaa ettei toini kuten ennen.  Omakin on tosi heikko. Eilen oli viittä vaille ettei lasinen oliiviöljy pullo tippunut kädestäni. En meinaa muistaa, että käytä oikeeta kättä. Vasen eli murtunut on tosi hervoton.

Pärjään, kuten Mesis sinäkin näin totesit.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #14 : 27.05.25 - klo:12:40 »

Kivat kuvat  [:-)] [:-)]

Kiitos toivotuksista  [:-)]

Telkkiselle ja kaikille muillekkin vaivaisille  [:30] [:30] [:30] [:30]

Reumalekurin käynti on ohi. Sain taasen piikin sorminiveleen, ja labroja pitää vielä tarkistaa uudemman kerran, ja jos ovat ok, niin uuden lääkkeen kokeilu alkaa.
Kirjattu

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.386 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.