Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.5.2025 maanantai  (Luettu 157 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 26.5.2025 maanantai
« Vastaus #15 : 27.05.25 - klo:15:06 »

Kyllä Sinulla ja Telkkisellä on vaivoja vaikka muille jakaa.  :-O.
Mitenkä noiden vaivojen kanssa jaksaa elää, vai tyytyykö vain kohtaloonsa ja miettii että "minun osani on tällainen".
Helpompaa oloa toivottelen  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 27.05.25 - klo:15:17 »

Toivottavasti piikistä on apua ja labratkin paremmat mitä ovat olleet niin uusi lääkitys jos tulee siitä olis apua
 [:30]

Mesis sinullekin kiitokset myötäelosta.

Kyllä minulla alkaa voimavarat olla ihan finaalissa. Ei auta ajatus, että monilla on vielä pahemmin asiat. Oliskin yksi ja kaksi vaivaa mutta kun on paljon. Jotain troppia oloon kun olis olemassa mistä sais apua niin sekin helpottais mutta itsensä kanssa on elettävä näin kun pystyy [:-(]

Kiitollinen olo tulee kun vielä pieniä lenkkejä jaksaa ulkona tehdä. Ajatukset muualla on kun vaivoissa [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #17 : 28.05.25 - klo:09:06 »

Luettuani lääkkeen haittavaikutukset, tulin siihen lopputulokseen, että en ala sitä käyttämään, ainakaan vielä.
Se on solumyrkky, jolla on solumyrkyn haittavaikutukset. mm. veriarvojen lasku on hyvin yleinen .
Just kun edes hemoklobiini on kivunnut normaalin alarajalle ,talven keuhkojuttujen jälkeen, niin taas se romahtais . no tankjuu [NUT] [:-I]

Kyllä Sinulla ja Telkkisellä on vaivoja vaikka muille jakaa.  :-O.
Mitenkä noiden vaivojen kanssa jaksaa elää, vai tyytyykö vain kohtaloonsa ja miettii että "minun osani on tällainen".
Helpompaa oloa toivottelen  [:-)]

Kiitti.  [:-)]

mä mihinkään ole tyytymässä  :-)) riittäisi kyllä yksi vaiva. Pelkästään tämä sidekudossairaus on niin monimuotoisesti kaikkea peetä aiheuttava, sisäelimiin, niveliin ihoon..Sit vielä kaks syöpää plus muuta sontaa.
Mutta en tyydy olooni. Nämäkin vaivat saattaa joku päivä kaikota. Hävisihän kilpirauhasen liikatoimintakin, ja verenpainetautikin  [:-)] toivottavasti myös pysyvät poissa kop kop  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 28.05.25 - klo:09:19 »

Melkein voin Minnin tekstiin samaistua. Oliskin yksi vaiva mutta pari syöpää minullakin on taitaa kolmannesta kohta tulla uusi diagnoosi. Soitin aamulla terkkariin, ultratutkimus vatsa/suolisto. Sitten siihen ihanaan koloniskopiaan pääsen [?] eli joudun. Kyllä on vitsit vähissä. Paino tippuu jne..

Että Minni osaan jotenkin kuvitella sinun elosi kulkua eteenpäin.  [:-I]

Jaksuja ja voimia  [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 28.05.25 - klo:09:30 »

Vooi kurjuus teitä  [:1] [:1] [:30] [:30]. Kuinkahan moni valittaa kun "sattuu pikkusormen päästä"? Lukisivatpa teidän vaivojanne ennen kuin valittavat. Teille kahdelle toivon pikaista paranemista ja parempaa oloa  [:30] [:30].
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 28.05.25 - klo:09:37 »

Mesis  [:34].

Kuinkahan monen vaivoja kuuntelenkaan puhumatta omistani mitään.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 28.05.25 - klo:10:03 »

Uskon sen, mutta jos kertoisit omista vaivoistasi, niin ehkä huomaisivat, kuinka vähäpätöisiä muiden vaivat on.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 28.05.25 - klo:14:44 »

Uskon sen, mutta jos kertoisit omista vaivoistasi, niin ehkä huomaisivat, kuinka vähäpätöisiä muiden vaivat on.

Olen jollekin maininnut omasta olostani, tulee lista kummeista ja kummien kaimojen sairauksista. Et se siitä.  Ystävät kyllä kuuntelee ja tukevat :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 28.05.25 - klo:15:24 »

Näin se varmaan on.  [:-(]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #24 : eilen kello 09:24 »

Telkkiselle  [:1] [:30] tuleviin tutkimuksiin

Ilmoitin eilen lekurille, että en meinaa solumyrkkyjä nyt alkaa popsimaan.Sanoi, että katsotaan uudemman
kerran sitten syksymmällä.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : eilen kello 09:32 »

Minun mielestäni teit oikean ratkaisun. Noin ainakin itse olisin tehnyt.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : eilen kello 19:33 »

Kiitos Minni [:-)]

Monista tropeista olen minäkin kieltäytynyt sivareiden takia. Eli Minnin ratkaisu on oikea.

Varasin Terveystaloon yksityilääkärille ajan. Vai joko johonkin ketjuun sen kirjoitin.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.673 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.