Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Arvaatko?  (Luettu 591 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Arvaatko?
« Vastaus #30 : 22.12.06 - klo:23:11 »

Nyt vielä kokeilen...olisko se kiinanpalatsikoira....kerro jo onko pieni vai iso rotu...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Menninkäinen

• Vieras
« Vastaus #31 : 22.12.06 - klo:23:23 »

Pieni pieni pieeeni olen... Vieläkin.  [:-)]

Olen kova likka suukottelemaan. Tässä suukottelen isäntääni:

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #32 : 22.12.06 - klo:23:30 »

Tasan tarkkaan tiedän rodun,mutta nyt lyö kyllä tyhjää oikein kunnolla...kyllä sun on nyt ihan PAKKO kertoa mikä rotu on kyseessä.....muuten menee yöunet...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 22.12.06 - klo:23:32 »

Hieno koiruli, rodusta en tiedä, mutta tuota lähettäjän nimen alla olevaa kirjekuorta klikkaamalla näkyy sähköpostiosoite... Anteeksi, minä ilonpilaaja [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 22.12.06 - klo:23:42 »

Niin näkyy,mutta se ei auta rodun tunnistukseen..vielä yksi veikkaus ja sitten luovutan...tämä tuli mieleen shih tzu....ja nyt piste...
Kirjattu
Arvo Ylppö

Menninkäinen

• Vieras
« Vastaus #35 : 22.12.06 - klo:23:43 »

Telkkinen!
Kyllä se rotu ennen pitkää esille tulee. Emäntäni on täällä minusta useinkin puhunut... Ei rodusta, mutta minusta muuten. [:-)]

Ja Marleena!
Miksi ihmeessä minä en näe mitään kuorta missään? Miksi en itse näe mitään tietoja? [:-I]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #36 : 22.12.06 - klo:23:46 »

Ja Marleena!
Miksi ihmeessä minä en näe mitään kuorta missään? Miksi en itse näe mitään tietoja? [:-I]

Siksi sinä itse et näe niitä tietoja, kun et ole kirjautuneena, kirjautuneet jäsenet näkee sen kirjekuoren.  [:-I] [:-)]
Kirjattu

Menninkäinen

• Vieras
« Vastaus #37 : 23.12.06 - klo:00:21 »

Jahas, Risto, noinko se menee...?  [:-I]

No, Telkkinenhän siellä rotuni suhteen oikeaan osui, mutta kenenköhän koira olen?
Ja minkä ikäinen missäkin kuvassa siis?

Tässä vielä kuva ajalta, kun meillä oli kultainen noutajakin syntyessäni, ja hän olikin paras kaverini - emäntäni ja isäntäni jälkeen. Ja erään ihastuttavan lhasa apson jälkeen... Lhasa apso taas oli emäntäni tyttären koira, joka hänkin nyt asuu jo koirien taivaassa. Ikävöin häntä vieläkin. Tuolla tyttärellä muuten nykyisin on Tiibetin terrieri... Jotta lähekkäin kulkevat rodut. Ja kiinanpalatsikoiriakin kuulemma ennen minua on suvulla paljonkin ollut, ja rodusta viidenteen... aina myös sakemanneja!  [:-)]

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 23.12.06 - klo:08:10 »

Raotetaan sen verran että koira on toispuolen jokkee :-)) asuvan koiruus
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #39 : 23.12.06 - klo:10:48 »

:-)) kirjekuoresta näkyy  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #40 : 23.12.06 - klo:10:55 »

Niin näkyy kirjekuoresta,kuka on kirjoittaja  [:-)] :-)) [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #41 : 23.12.06 - klo:11:47 »

Minäen huomannut tuota kirjekuori juttua ennen kuin nyt  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Menninkäinen

• Vieras
« Vastaus #42 : 23.12.06 - klo:13:19 »

Miksiköhän itse muuten en ole siinä koskaan mitään nähnyt, vaikka kirjautuneenakin kirjoittelisin? Ja osoitteen ei muistaakseni nykyisin pitäisi näkyäkään...

Marle! Ehei, emme asu tois pual jokke, vaan täl pual jokke!  :-))

Telkkinen siis arvasi - tai tiesi - rotuni, shih tzu olen.  [:-)]
Tiitiäiseksi minua sanottiin jo ennen kuin pienen pienenä palleroisena perheeseen tulin.  [:-)]

Ensimmäistä kuvaa lukuunottamatta olen noissa kuvissa noin puolivuotias, mutta vielä puolitoistavuotiaanakin olin mielelläni itsekin leluna lelujen joukossa  :-))

Kirjattu

Menninkäinen

• Vieras
« Vastaus #43 : 23.12.06 - klo:13:31 »

Emäntäni yrittää kai joutua touhuilemaan joulua täällä kotona, joten hosuu nyt hiukan tämän ketjun kanssa...

Niin... "Virallisesti" minun kuuluisi olla näin hienon näköinen, mutta harvoin olen; minusta kun on hauskaa pesun ja kampaamisen jälkeen mennä "kylkimyyryä" pitkin lattioita ja sohvia...  :-))

Pahuksen aurinkokin, kun tuppaa käymään silmiini...  [:-)]
Kirjattu

Menninkäinen

• Vieras
« Vastaus #44 : 23.12.06 - klo:13:42 »

Tämän ketjun olisi voinut laittaa tuonnekin lemmikkipuolelle, mutta arvausleikistähän tässä myös piti olla kysymys... Olisipa vain sitten tainnut olla paljon vaikeampaa arvailla, jos jotkut eivät tuota osoitetta olisi nähneet...

Tämän näköinen olen tyypillisimmilläni...  [:-I]
Tässä ihmettelen laatikkojen ja tavaroitten paljoutta erään muuttomme yhteydessä...

Kirjattu

Sivu luotiin 0.288 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.