Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.7.2025 sunnuntai  (Luettu 84 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 6.7.2025 sunnuntai
« Vastaus #15 : tänään kello 08:51 »

Ihania kuvia. Kovasti märältä näyttää ilma. Heräsin jo puoli kuudelta ja nousin ylös. Olen hakenut pesukoneen ohjekirjaa, mutta ei oo siellä missä pitäis olla, eli siellä missä on kaikki ohjekirjat. [?]  Ei oo meidän kone rikki, mutta miehen tyttö tahtoisi sen toisen koneen mikä meillä oli sillloin kun asuimme Porissa. Sen ohjekirjaa en löydä mistään, enkä edes muista koneen merkkiäkään.

missäs se pesukone on ? ehkäpä ohjekirja on teipattu pussissa koneen kanteen tai kylkeen. Vai onko se kone jo miehesi tyttärellä. Jos näin, niin sittenhän koneen merkki on tiedossa, ja ohjeet voi imuroida netistä  [:-)] :-))
Kone vietiin jo eilen illalla miehen tytölle ja siellä oli rummun sisällä omia ohjeitani. Kone oli joku ulkolainen ja kaikki oli kirjoitettu englanniksi, mutta miehen tyttö osaa ne kyllä suomentaa. Ohjekirjaa ei löytynyt vieläkään, että sen saa varmaan netistä niin kuin sanoit. Pitääpä kysellä joko hän on koittanut sitä käynnistää  [:-)]

okke  [:-)] :-)) toivottavasti pelittää  [:-)] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : tänään kello 09:09 »

Jäi se ainakin ihan kuntoon kun minä viimeksi käytin sitä  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : tänään kello 09:13 »

Ihan varmasti on toimiva kone [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : tänään kello 09:19 »

Niin luulen, eikä se ollut vanha. Kauankos me asuimme Porissa? Ehkä pari vuotta. Se kone ostettiin sinne.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.186 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.