Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 7.7.2025 maanantai  (Luettu 79 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
7.7.2025 maanantai
« : eilen kello 07:17 »

Huomenta!

On se säätila taas ensimmäiseksi mainittava [:-)]
+13 lämmintä ja harmaa sekä kostea on aamu.

Kohta lähtö ultraan, huoah [:-I]

Mukavaa alkanutta uutta viikkoa kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 7.7.2025 maanantai
« Vastaus #1 : eilen kello 08:30 »

Huomenta  [:-)]

Somat kuvat  [:-)]

14 astetta, eikä sada. 19 mm lorotti eilen yhteensä. Huomenna meinaa lorottaa niin paljon, että pitänee uimarengas käydä ostamassa  [NUT] :-))

Telkkiselle halit ultraan  [:30] tai taitaa jo olla ohi  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : eilen kello 08:55 »

Ihania kuvia  [:-)]. Joko Minni kävit uimarengasostoksilla  :-))

Menikö Telkkisellä ultrareissu hyvin? Toivottavasti.  [:-)]

Harmaata on, mutta ei ole satamut vähään aikaan, koska parkkiksella on kuivia kohtia.

Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #3 : eilen kello 09:00 »

[:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

Säätiedot voi kopioida toisilta.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : eilen kello 09:04 »

Kiitos Minni ja Mesis [:-)]

On tämä muisti hyvä. Olin  klo 9 menossa ultraan, onneksi illalla tuli muistutusviesti aika on klo 11.
Kun näitä tutkimuksia on tulossa vino pino, pää on ihan pyörällä, vaikka muistutus lappuja on jokapuolella, kalenterissa, puhelimessa. Mutta tämä  päivän olin merkinnyt väärin [?]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : eilen kello 09:15 »

Tuon kyllä ymmärtää, että pikkuisen tulee muistivirheitä. Minä en muista mitään jos ei ole kalenterissa ylhäällä. Joskus jää sittenkin jonkun nimpparit onnittelematta ja joutuu laittamaan "myöhästyneet onnittelut" :-)). Minulla on myös lappuja vähän siellä sun täällä. Sanonkin itseäni lappu-Liisaksi  :-)).
Tsempit ultraan!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : eilen kello 09:17 »

Kiva huomata, etten ole ainut muistamaton [:-)]

On kyllä kurja lähteä olo oikein huono.

Mesis  [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : eilen kello 09:28 »

On kyllä kurja lähteä olo oikein huono.
Ikävä on lähteä kun muutenkin on kurja olo.  [:-(]
Jaksuja  [:30]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : eilen kello 09:40 »

Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #9 : eilen kello 10:00 »

Ismo on haaska   [:-DD] [:-DD]

Enpä jaksa lähteä uimarengasostoksille. Jossain yläkerran komerossa on joku vanha uimapatja, sen otan käyttöön, jollei hiiret ole tehny siihen pesää  :-)) :-))

Normaalisti ruskoliljat on kukkinnu jussin tienoilla. Nyt niitä on edelleen kukassa  :-O [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : eilen kello 10:27 »

Ismo on haaska   [:-DD] [:-DD]
Samaa mieltä  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : eilen kello 10:29 »

Kauniisti kukkii ruskolilja vielä vaikka juhannus oli ja meni.

Enpä jaksa lähteä uimarengasostoksille. Jossain yläkerran komerossa on joku vanha uimapatja, sen otan käyttöön, jollei hiiret ole tehny siihen pesää  :-)) :-))
[:5] [:-DD] [:5]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #12 : eilen kello 10:36 »

Juup. Huonon muistin tueksi tarvii kaikenlaista extraa.  [NUT]
Mä en ole ikinä ymmärtänyt niitä muistisääntö/muistipalatsijuttuja, mitkä pitäisi auttaa muistamaan asioita. Kun ei kuitenkaan muista niistä "palikoista/paikoista" mitään, niin ei ne voi myöskään auttaa.  [NUT] [NUT] [NUT]

Lappuja mulla on jonkin verran,mut ei ihan Lappu-Liisaksi asti  [:-DD] ja sitten mulla on vihko, johon kirjoitan paikan, mistä jokin esine löytyy  [:-I] [NUT]

Mulla löi totisesti tyhjää tässä viimeisen viikon aikana,Olin tilannut nettiakaupasta , ja paketin saapumisilmoitus tuli tiistaina 1.7. no aattelin, että samalla haen paketin, kun käyn kaupassa 2.7. No kaupassa kävin, mut paketin unohdin.No 4.7 on uusi reissu kaupunkiin päin, ja sitten samalla sen haen. muistinko? NO EN  [NUT] [:-/]
Eilen oli taas menoa kaupungin suuntaan, enkä muistanut hakea sitä saamarin pakettia. Kotona olin pari tuntia, kun säpöön tuli taas paketin hakuilmoitus . No sitten lähdin vaan ja ainoastaan hakemaan sitä pakettia  [:-I]
Olisi pitänyt laittaa vaikka hälyytys puhelimeen vartin välein, kaupassa käynnin aikana, niin sit olisi paketin muistannu hakea  :-))

Kirjattu

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : eilen kello 12:40 »

Tuo pakettijuttu on niiiiiin lohduttavaa lukea. Huomaan, etten ole yksin  :-)) :-))

Vaan mitä ovatkaan nuo "muistisääntö/muistipalatsijutut"? Niih, kerro lisää  [:-)]

Tää onkin hyvä:"mulla on vihko, johon kirjoitan paikan, mistä jokin esine löytyy". Minun pitää mennä vihkokaupoille  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #14 : eilen kello 12:55 »

Reissu tehty, olipa kerrassaan miellyttävä ultralääkäri+ hoitaja. Harvoin tällaista kohtelua olen saanut. Ei aiemminkaan kohtelu ole huonoa ollut, mutta kun se tällaista kun tänään jää kyllä hyvä mieli ja voi antaa hyvää palautetta siinä heti.

Tuo muisti juttu on näköjään aikas tuttua monelle. Huh, kun helpottaa ettei ole ihan ainoa jolla pää ei toimi kun ajatus.

Hyvä Minni kun nyt olet pakettisi saanut haettua [:72] eivät ehtineet palauttaa sitä.

Minulla on puhelimen kalenterikin muistuttamassa lappujen lisäksi, vaan ei aina toimi.

Itsekin olen muistitestejä tehnyt ja välillä hokannut ettei ihan hirveetä paniikkia ole. :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.104 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.