Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.7.2025 - Lauantai  (Luettu 104 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 12.7.2025 - Lauantai
« Vastaus #15 : tänään kello 09:06 »

Paljon kivoja kuvia  [:-)] [:-)]

Mesiksellä on ollut näytelmän katselua, ikkunasta  :-))

Mä olen siitä outo olio, että en katsele kissavideoita   [NUT] [:-I] :-O :-))
en ainakaan tarkoituksella, niitä netistä etsi. Jos eteen osuu, niin sitä saatan katsella  :-)) saatan olla katselemattakin  :-))
koiravideoitakaan en tarkoituksella etsi  :-)) ja jotta outous senkus lisääntyisi, en ole jaksoakaan ikinä katsonut Salatuista elämistä  :-)) [:-DD] enkä temppareista, enkä big brothereista  [NUT] :-)) enkä enkä enkä..... :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : tänään kello 09:40 »

Minäkin olen pikkuisen outo, kun en enää katso salkkareita, enkä kaunareita ym. Johtuu kyllä paljolti siitä, että mies valtaa telkun, jos (kun) sieltä tulee urheilua josta en taas itse tykkää yhtään.

Eilen tuli tangomarkkinat. Niitä kuuntelin (kävimme saunassa välillä). Tänään tulisi uusintana, mutta oli niin karmeita "tangoja", että ei tarvi niitäkään katsoa enää koskaan. Myönnän, että olen vanhanaikainen, ja kaipaan niita vanhoja, kunnon tangoja, enkä mitään nykyaikaisia "musiikkiesityksiä" hirveine sovituksineen. Tämä on minun mielipiteeni.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : tänään kello 09:41 »

Mesiksellä on ollut näytelmän katselua, ikkunasta  :-))
Juu, sitä oli kiva katsella  :-)) :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : tänään kello 09:44 »

Mies on kuunnellut kännykästä tulevasta ukkosesta, että kuulemma rytisee oikein kunnolla  :-O.
Ei rytissyt yhtään, eli tänne ei tullut ukkosta eikä sadetta.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : tänään kello 17:58 »

Täältä pöntöltä minäkin näitä kissavideoita katselen tai jos joku niitä lähettää Whatsappiin tai sähkäriin. Itse en niitä etsi, koiravideoita vielä vähemmän katselen. Sydämeen tulee niin iso kaipuu etten pysty [:-(]

Telkasta en sarjoja katsele, musiikkia, nekin valiten ja keskustelu ohjelmat katselen ja sellaisia luonto ohjelmia missä ei toiset syö toisiaan on mieluisia.

Tango kilpailun katsoin ja samoin kun Mesis ajattelin että tangot tangoina ilman kaikenlaisia kiemuroita. Jos uudistaa pitää eikö siksi ole se uuden musiikin kilpailu? sinne vaan kaikkea mitä keksii musiikiksi kutsua :-))

Jäikin Mesiksin kertomus kolmesta naisesta jotenkin lukematta. Aika kurja on ollut varmasti oli kun humala päästä häipyy kaatuilevalla naisella. Ehkä mustelmiakin on siellä sun täällä ollut.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : tänään kello 21:03 »

Jäikin Mesiksin kertomus kolmesta naisesta jotenkin lukematta. Aika kurja on ollut varmasti oli kun humala päästä häipyy kaatuilevalla naisella. Ehkä mustelmiakin on siellä sun täällä ollut.
Varmasti löytyy mustelma jos toinenkin, mutta tuo on sitä humalaisen tuuria, että ei loukkaa pahasti, vaikka kaatuu. Selvänä olisi varmaan ollut käsi poikki.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.16 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.