Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.8.2025 - Lauantai  (Luettu 44 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 9.8.2025 - Lauantai
« Vastaus #1 : tänään kello 07:36 »

Huomenta!

Pistän paremmaksi +12 lämmintä aurinkoinen paistaa :-))

Onpa hupaisa video :-))

Mukavaa päivää kaikille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : tänään kello 08:01 »

Just luin lehdestä, että kissataloon tuli 64 llytö kissaa  ja yksi on tiineenä. Rahat on vähissä kun ruokinta ja hoitokulut kasvaa. Voi kun surettaa. Siihen ei pikkuraha lahjoitus auta paitsi jos lahjoittajia  on paljon. No osallistun [:-)]

Pienistä puroista kasvaa suuri virta
« Viimeksi muokattu: tänään kello 08:07 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : tänään kello 08:14 »

Ikävää luettavaa, mutta olen kyllä sitä mieltä, että siellä hoidetaan ihan turhaan tosi sairaita kissoja joille olisi paljon parempi vaihtoehto päästää ne kissojen taivaaseen, kun eläimillä on sekin vaihtoehto. Toisin kuin meillä ihmisillä, enkä mielestäni ole mikään "raakalainen" vaikka noin sanonkin. Kaikki tietää, että tykkään tosi paljon kissoista ja muista eläimista. Ehkä juuri siksi ajattelen noin. -Ja kyse on nyt vain tosi sairaista kissoista, joita joutuu lääkitsemään koko loppuelämän.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #4 : tänään kello 08:16 »

Huomenta  [:-)]

Kivat kuvat  [:-)]

Aamun 10 astetta lämpenee , ja sateita ei ole juuri nyt näköpiirissä  :-O :-O :-O :-O :-O :-O :-))

Just luin lehdestä, että kissataloon tuli 64 llytö kissaa  ja yksi on tiineenä. Rahat on vähissä kun ruokinta ja hoitokulut kasvaa. Voi kun surettaa. Siihen ei pikkuraha lahjoitus auta paitsi jos lahjoittajia  on paljon. No osallistun [:-)]

Pienistä puroista kasvaa suuri virta

[:-)]

Ensilahoituksen jälkeen, jos mahdollista, niin kk-lahjoittajaksi kannattaa ryhtyä. Kissataloilta on aina rahat loppu.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : tänään kello 08:20 »

Nätit kuvat taas ja ihana video, josta kävi hyvin selväksi kissan luonne. Kissoilla menee helposti ns. "yli" tuo hyvänä pito. Videossakin se kävi lopussa selville hyvin, että nyt riitti.  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : tänään kello 08:22 »

Ihana kuva Minniltä  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : tänään kello 09:56 »

Kiva kuva Minniltä.  :-)) aamukävelyllä kun käytiin oli kiva kohtaaminen kun 2 pyöräilijää tuli vastaan molemmat aurinkoisen hymyn kanssa toivottivat good morning :-)) kiva oli toivottaa takaisin.

Kuukausilahjoittajia kissoille on ehkä jonkin verran, itse annan kerralla mitä annan. Näin olen tehnyt vuosia.

Lehdessä luki että hoitolan surullisia puolia on armahtaa huonossa kunnossa olevat, että sydämeen sattuu. Uskon tähän.
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : tänään kello 09:56 »

Selkälokki ruokki poikastaan [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : tänään kello 11:07 »

Lehdessä luki että hoitolan surullisia puolia on armahtaa huonossa kunnossa olevat, että sydämeen sattuu. Uskon tähän.
Minäkin uskon, mutta joskus on vaan pakko mennä eläimen ehdoilla, ettei sille aiheuteta lisää kärsimystä.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.224 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.