Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.8.2025 keskiviikko  (Luettu 143 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
13.8.2025 keskiviikko
« : 13.08.25 - klo:07:14 »

Huomenta!

Aurinkoinen on aamu +12 lämmintä. Illalla satoi ja ukkosti, mutta meni tästä meistä kaukaa ohi.

Jos taas pikku lenkki tulis tehtyä [:-I]

Mukavaa päivää kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 13.8.2025 keskiviikko
« Vastaus #1 : 13.08.25 - klo:08:49 »

Oi kun on nätti kukkakori.

Eipä tässää sitten muuta olekaan näin aamutuimaan. Tosi pimeätä on yöllä. Sen totesin kun tulin vessasta ja pelkäsin sotkevani kissan päälle  :-)). Onneksi en kuitenkaan sotkenut.

Hyvää tätä päivää kaikille!
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 13.08.25 - klo:09:56 »

Huomenta  [:-)]

Soma kuva  [:-)]

17 astetta ja aurinkoista. Eiliset ukkosmöykyt meni joko huti, tai hajosivat kesken .muutama jyräys ja puol Milliä vettä.  [:-)]

jatketaan pinkkiä teemaa  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 13.08.25 - klo:10:56 »

:-)) Hauska pinkkiteema  :-))

Hyvä ettei kaikki ukkosmöykyt osu minnilään. -Ja tuli vain puoli Milliä vettäkin. Täällä satoi rakeitakin, mutta sulivat heti pois. Mies oli autolla liikkeellä ja jossain kohdassa oli tullut rakeita niin paljon, että maa oli hetken valkoisena.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : 13.08.25 - klo:11:35 »

Kiva kuva Minniltä [:-)]

Outoja on nämä säät, kuinka paljon oli salaman kubia eilen tutkassa täällä niin meidän yli meni tai ohi mutta jossain päin hämettä oli salama sytyttänyt maastopalon.

Aikamoiseen raekuuroon on Mesis miehesi osunut. Onneksi pääsi turvallisesti kotiin.

Aamulenkki toisella rannalla ja pakko kilpparit taas kerran kuvata [:-)] ja kamu tottakai  :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 13.08.25 - klo:11:43 »

Tuli vielä Mesiksen käsi mieleen, että vieläkö on kipuja ja kuinka sen kanssa pärjäät.

Oma käsi joka yli 12 vuotta sitten murtui on ruvennut kipetymään jos esim.puhelinta pidän pitkään kädessä. Tai jos vaikka kuorin perunoita ranne ei kestä ja peruna lipsahtaa lattialle ja vastaavaa tapahtuu.

Sinulla kun vasta tovi mennyt murtumasta niin varmasti vielä monet asiat on haastavia vai ???
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 13.08.25 - klo:15:59 »

Onpa taas ihanat kuvat Telkkiseltä.

Kysyit kädestäni. Se oli välillä kipeämpi kun menin kutomaan, mutta nyt taas pärjäilen ihan kohtalaisesti. Koitin taas kutoakin, eikä se kipeämmäksi siitä tullut. Kyllä minullakin tuottaa hankaluutta perunan kuoriminen, mutta olen sitä mieltä, että jos en nyt tee kaikkea, vaikka vähän sattuukin, niin kohta en pysty tekemään mitään. Fyssarikin sanoi silloin, että tämä toimii hyvänä apukätenä, ja niinhän se kyllä sellaisena toimiikin. Onneksi se on vasen käsi ja olen itse oikeakätinen. Että pärjäilen tämän kanssa oikein hyvin. Toivottavasti sinäkin. Onneksi Sinulla on mies, joka tekee huushollihommat. Meillä ei mies tee, enkä taitaisi antaakaan tehdä, kun joutuisin kuitenkin siivoamaan ne "sotkut"   :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 13.08.25 - klo:17:41 »

Kuva kommentista kiitos Mesis [:-)]

Onneksi vamma kätesi on vasuri kuten minullakin.

Sinulla kun todella on vielä niin vähän aikaa murtumisesta ei ihme että kipuilee. Itselläni vanhat vaivat nuortuu kuten mummoni tapasi sanoa.

Kokeilepa kerran antaa miehesi tehdä kotihommia voit yllättyä positiivisesti  :-))

Minulla ei ole oman puoliskoni tekemisistä mitään huomautettavaa päinvastoin kiitettävää johon hän toteaa mitä kiittämistä kotihommissa on, tämähän on meidän molempien koti. Siis hommatkin :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 13.08.25 - klo:18:06 »

Tällaiset terkut Millille [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 13.08.25 - klo:21:21 »

Kissahomma on niin totta  :-))

Sinulla tuo käsi meni pahemmin kuin minulla. Eikö se taittunut ihan kaksinkerroin? Ei ihme jos on "vähän" huonompi kuin toinen käsi.

En anna miehen tehdä kotitöitä.   :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #10 : 14.08.25 - klo:07:00 »

Juu käsi oli ihan vääntynyt eri asentoon ja sormukset sahattiin irti. Kyllä tämän kanssa pärjää ainakin toistaiseksi  :-))

Ai sinulla mies ei saa kotihommeleita tehdä :-)) toivottavasti ei edes haluakaan  :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #11 : 14.08.25 - klo:08:32 »

Kivoi kuvii  [:-)] [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 14.08.25 - klo:09:21 »

Ai sinulla mies ei saa kotihommeleita tehdä :-)) toivottavasti ei edes haluakaan  :-))
Ei halua  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 14.08.25 - klo:14:01 »

Selevä pyy :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 14.08.25 - klo:16:59 »

Meillä sanottiin jatkoksi tuohon "selvä pyy",- "sano Mannila varista"  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.