Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.9.2025 tiistai  (Luettu 125 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
9.9.2025 tiistai
« : 09.09.25 - klo:07:37 »

Huomenta!

Vaihteeksi aurinkoinen ja selkeä aamu. +13 lämmintä, mutta ehkä päivä tästä lämpenee. Vaikka kotosalla olen niin ihan sama sataako vai paistaako :-))

Mukavaa päivää kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 9.9.2025 tiistai
« Vastaus #1 : 09.09.25 - klo:07:49 »

[:-)] [:-)] [:-)]

ATP...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 09.09.25 - klo:08:21 »

Nätti aamukuva  [:-)]

Mun piti jo sunnuntaiaamuna laittaa miehelle lotot vetämään, mutta unohdin, joten laitan ne nyt  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : 09.09.25 - klo:08:29 »

Enpä muista koska olen lotonnut.  [:-)]  ystävät lottoaa ja lupaavat minullekin vaikka sen mitä jos voitto kohdalle napsahtaa. Saas nähdä  :-)) kuin kävis jos jollekin voitto tulis??
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 09.09.25 - klo:08:58 »

En lottoa minäkään, mutta laitan miehelle lotot, ja enpä usko että siitä hyötyisin yhtään, vaikka hän voittaisi. Minun osaltani tämä on ihan hyväntekeväisyyttä. Enkä tiedä naapureista enkä muistakaan lottoavatko vai eivät, kun en ole heidän kanssaan missään tekemisissä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #5 : 09.09.25 - klo:09:05 »

Täällä lotottiin lomallakin Sallan ja Joensuun välillä, voittoja odotellaan [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #6 : 09.09.25 - klo:09:15 »

Huomenta  [:-)]

kiva kuva  [:-)]

Aamun 9 astetta lämpenee kovaa vauhtia, ja saattaa eilisen tapaan mennä helteelle. Tai sitten ei  :-))

Lottoan jos vaikka ties mitä lottoja  [NUT] [NUT] [NUT] [NUT] :-)) ei sitä koskaan tiiä, et jos se voitto omalle kohdalle osuisikin  [:-)] :-)) niillä rahoilla jotka olisin säästänyt, jos en olisi lotonnut viimeiseen 45 vuoteen, olisi varmaan tehnyt vaikka mitä, paitsi että niitä rahoja ei näkyisi missään, jollei olisi laittanut vaikka säästöpossuun. Mä olen nyt ollut just 10kk polttamati, ja vaikka yks aski maksaa jo yli kympin, en missään näe niitä säästyneitä rahoja  [:-I] [:-I] [NUT] :-))

Että kyl se lottovoitto on köyhän ainoa tapa rikastua, kun ei voi edes eläkeyhtiötä vaihtaa, jotta saisi parempaa eläkettä  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 09.09.25 - klo:09:48 »

Kiva kuva Minniltä jälleen.  [:-)]
Jos olis joku terveys lotto eli sairaudet sais pois voisin lotota, vaan??? ei oo.

Isä aikanaan pyöri työpaikan lottoporukassa ja kun ei mitään ikinä tullut jäi pois ja sanoi, että jos nyt voitatte  kait kahvit tarjoatte :-)) menipä aikaa tämä ko.porukka sai sen odotetun voiton. Ostivat uusia autoja, taloja ym. Oliko heitä 4 ukkoo porukassa isä olis ollut viides. No näin kävi että isä jäi sitten ilman isoja rahoja, eikä kukaan näistä voittajista kahvia edes tarjonnut. Niin ymmärrän hyvin lupaukset ovat ihan toista kun käytäntö.  [:-)]

Onneksi isä ei asiasta katkeraksi tullut, elämä jatkui ja oma eläke riitti vallan hyvin niihin tarpeisiin mitä elämään tarvitsi.
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 09.09.25 - klo:10:01 »

Sain just ystävältäni viestin, että susi on tappanut naapurin koiran ihan pihapiirissä. Hänen oma koirakin makoilee pihalla yksin ei lähde minnekään. Nyt ei ole enää yksin [:-(] ole pihalla.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #9 : 09.09.25 - klo:10:03 »

No voi hemmetti  [NUT] [NUT] [:-I] [:-I] [:-I] mä olisin aivan hajalla, jos voitto olisi niin lähellä ja sitten sössisin sen  [NUT] [NUT] [NUT] [:-I] [:-I] [:-I]
lotossa mulla on ollut 45 vuotta samat numerot. Jos on käynnyt niin, että jostain syystä lottonumerot eivät ole vetämässä, en tasantarkkaan katso lottolähetyksiä . Se ois liian kauhiaa, jos just silloin olisi päässyt köyhyydestä eroon, ja ei pääsiskään  [:´((] [:´((] [:´((] [NUT] [NUT] [NUT] :-)) :-)) :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #10 : 09.09.25 - klo:10:12 »

Ymmärrän hyvin, että Minni unohduksen jälkeen jättää lottojutut väliin [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #11 : 09.09.25 - klo:12:28 »

Ymmärrän hyvin, että Minni unohduksen jälkeen jättää lottojutut väliin [:-)]

En ole jättänyt,enkä jätä  [:-DD]

Missä susivahinko oli tapahtunut  [:´(]
Kirjattu

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #12 : 09.09.25 - klo:12:43 »

Tarkoitin tietty että et lottoa sillloin katso jos on jostain syystä jäänyt tekemättä. Ajatukset pätkii.

Uusin kipupolilta lääkkeet, soittivat niitä on vielä reseptillä [?] Hyvä minä. Mutta pääsin myös lääkärille lähettämään viestin kun toukokuussa otetut röntgenit ovat jääneet radiologilta tutkimatta. Nyt tuli kiire. Voivat soittaa jo tällä viikolla. Että muutkin unohtelee.

Hollolassa asuu ystäväni niin naapuri talon pihassa on tämä surullinen tapaus sattunut.  [:-(]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #13 : 09.09.25 - klo:13:22 »

Tarkoitin tietty että et lottoa sillloin katso jos on jostain syystä jäänyt tekemättä. Ajatukset pätkii.

niin tietty tarkoitit. Mulla pätkii  :-))

No johan on unohdus, jos toukokuusta asti röntgenit ollut tutkimatta  [:-I]
Kirjattu

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #14 : 09.09.25 - klo:13:32 »

Näin tääl Lahessa  :-))

Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.184 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.