Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.9.2025 tiistai  (Luettu 114 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 9.9.2025 tiistai
« Vastaus #15 : 09.09.25 - klo:14:56 »

Mies ei anna tarkastaa silloin lottonumeroita, jos olen unohtanut loton. Olisi liian kurjaa jos olisi iso voitto tullut just silloin kun on jäänyt lottoamati.

Ikävä tapaus tuo koirajuttu  [:-(]. Tällä suunnallakin on ollut samanlaisia tapauksia, että koira on kuollut suden hampaisiin. Olen monta kertaa miettinyt, että silloin kun asuimme maalla, niin kuljin koirien kanssa pitkin metsiä, eikä kukaan puhunut susista yhtään mitään. Hirviä enimmäkseen pelkäsin, mutta nyt sudet ovat hurjasti lisääntyneet, enkä ymmärrä sitä, että viedään koira sinne missä on susia nähty. Susi tappaa nälkäänsä. Ei huvikseen.
Nyt on pakko perua se mitä kirjoitin. Mies sanoi äsken, että kaksi sutta oli Liedossa tappanut kahdeksan lammasta (uuhia) ja haavoittanut ainakin kahta. Nämäkin olivat vain tapettu, eikä syöty.
« Viimeksi muokattu: 09.09.25 - klo:18:15 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 09.09.25 - klo:16:35 »

Tämä susi oli tullut ihan pihapiiriin ja tehnyt sen ikävän lopun koirasta. Olisin kuvan saanut, KIELTÄYDYN vastaanottamatta kuvaa [:´(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 09.09.25 - klo:18:16 »

Mies ei anna tarkastaa silloin lottonumeroita, jos olen unohtanut loton. Olisi liian kurjaa jos olisi iso voitto tullut just silloin kun on jäänyt lottoamati.

Ikävä tapaus tuo koirajuttu  [:-(]. Tällä suunnallakin on ollut samanlaisia tapauksia, että koira on kuollut suden hampaisiin. Olen monta kertaa miettinyt, että silloin kun asuimme maalla, niin kuljin koirien kanssa pitkin metsiä, eikä kukaan puhunut susista yhtään mitään. Hirviä enimmäkseen pelkäsin, mutta nyt sudet ovat hurjasti lisääntyneet, enkä ymmärrä sitä, että viedään koira sinne missä on susia nähty. Susi tappaa nälkäänsä. Ei huvikseen.

Nyt on pakko perua se mitä kirjoitin. Mies sanoi äsken, että kaksi sutta oli Liedossa tappanut kahdeksan lammasta (uuhia) ja haavoittanut ainakin kahta. Nämäkin olivat vain tapettu, eikä syöty.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 09.09.25 - klo:18:17 »

Menipä lainaus hassusti  :-O
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #19 : 09.09.25 - klo:19:32 »

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 09.09.25 - klo:20:41 »

[:10] [:36] [:10] [:36] [:10] [:36]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #21 : 09.09.25 - klo:21:20 »

[:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 10.09.25 - klo:08:00 »

Hellyyttävä video [:35]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.269 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.