Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 19.9.2025 perjantai  (Luettu 50 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
19.9.2025 perjantai
« : 19.09.25 - klo:07:38 »

Huomenta!

Harmaa aamu jälleen, ei just sada mutta melkein.

Taas olis sama meno edessä kun joka muukin perjantai, välillä kyllä joku toinenkin päivä tulee kaupoilla käytyä, kuten eilen Fazerin myymälässä.

Mukavaa päivää kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 19.9.2025 perjantai
« Vastaus #1 : 19.09.25 - klo:08:13 »

On tosi hempeänkaunis kuva  [:-)]

Arvatkaapas mitä??? Puhuin taas unissani  :-O. Olin miehen kanssa jossain missä istuimme pöydän vieressä. Yhtäkkiä siinä pöydällä oli kiemuralla kuollut käärme Koitin kädelläni huiskia sitä lattialle, mutta huiskeinkin tyynyä. Mies ihmetteli, että mitä oikein touhuan. Sanoin että jossain tässä on kuollut käärme. Mies koitti sanoa, että ei täällä ole mitään käärmeitä, mutta kesti hetken ennen kuin heräsin ja tajusin missä olen.  :-O. Voi kamala. Katsoin heti googlesta mitä tarkoittaa kuolleen käärmeen näkeminen ja löysin tällaisen:"Kuollut käärme unessa symboloi yleensä menneisyyden haitallisten asioiden, pelkojen tai negatiivisten tunteiden päättymistä ja uuden alun mahdollistumista. Se voi myös merkitä tilanteen tai elämänvaiheen loppumista, mutta useimmiten se on positiivinen merkki muutoksesta ja uudistumisesta, ei fyysistä kuolemaa."   
Täyttä humpuukia. Ei minun iässäni ole enää mitään uutta alkua.

Viettäkää mukava päivä.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 19.09.25 - klo:08:35 »

Huomenta  [:-)]

Soma kuva  [:-)]

9 astetta,ja puolpilvistä. Yöllä tuli vettä kuin sieltä erään eukon takalistosta  :-))

Mesis on alkannu näkemään eläväisiä unia  :-O
Mulla kaikki "jännittävät" esim. telkusta tai netistä näkemiset, tuppaa tulemaan uniin. Niinpä pidän huolen siitä, että illalla en mitään jännää katsele. Miksi ei hyvät ja kivat asiat tule uniin  [:-I] [:-I]

No siitäkin huolimatta..... :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 19.09.25 - klo:09:17 »

Tättärää vaan. Onpa hauska kuva :-))

Mulla kaikki "jännittävät" esim. telkusta tai netistä näkemiset, tuppaa tulemaan uniin. Niinpä pidän huolen siitä, että illalla en mitään jännää katsele. Miksi ei hyvät ja kivat asiat tule uniin  [:-I] [:-I]
Niinpä. Minä en yleensä telkkua katsele lainkaan, koska mies katselee urheiluja. Eilen illalla oli poikkeus, kun katselin "ensitreffit alttarilla", mutta ei siellä mitään käärmeitä näkynyt  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4 : 19.09.25 - klo:09:19 »

[:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

Media voi nauhoittaa unissa puhumisen ja sitten linkki pönttölään niin tulkitaan ja tehdään tulkinnat täällä.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #5 : 19.09.25 - klo:11:20 »

En minäkään mitään jännää katso telkasta. Enkä kyllä jostain syystä  näe unia saati puhu unissaan  :-))

Mesiksen pitäis koko päivän puhua pölöttää vaikka Millille jos mies ei jaksa kuunnella  :-)) niin yöllä ei olis niin paljon puhuttavaa.

Olipa räksiä ja viherpeippoja pihassa kun tultiin kaupasta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 19.09.25 - klo:19:36 »

ATP...

Media voi nauhoittaa unissa puhumisen ja sitten linkki pönttölään niin tulkitaan ja tehdään tulkinnat täällä.
Parempi kun ei tulkita  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #7 : 19.09.25 - klo:19:39 »

Kotona ja ruokaa tekemässä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 19.09.25 - klo:19:44 »

En minäkään mitään jännää katso telkasta. Enkä kyllä jostain syystä näe unia saati puhu unissaan  :-))

Mesiksen pitäis koko päivän puhua pölöttää vaikka Millille jos mies ei jaksa kuunnella  :-)) niin yöllä ei olis niin paljon puhuttavaa.
Ei minulla päivällä ole paljon mitään puhuttavaa  :-)). Just eilen, kun oli taas kerran sellainen pitkä hiljainen hetki, kun olin tietsikalla, mies käski minun olla vähän aikaa hiljaa etten puhu koko aikaa  :-)) :-)) 

"Jostain syystä", voisko syy olla se, että valvot niin paljon. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #9 : 19.09.25 - klo:21:49 »

[:60]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #10 : 20.09.25 - klo:07:17 »

En minäkään mitään jännää katso telkasta. Enkä kyllä jostain syystä näe unia saati puhu unissaan  :-))

Ei minulla päivällä ole paljon mitään puhuttavaa  :-)). Just eilen, kun oli taas kerran sellainen pitkä hiljainen hetki, kun olin tietsikalla, mies käski minun olla vähän aikaa hiljaa etten puhu koko aikaa  :-)) :-)) 

"Jostain syystä", voisko syy olla se, että valvot niin paljon. [:-)]

Ei sitä minullakaan puhuttavaa ole, mutta puhua pölötän niitä näitä, ettei ihan puhumattomia olla :-))

Juu kyllä.se unissapuhuminen minun kohdalla olis ihme??

Minniln laittama hupaisa kuva piristää :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 20.09.25 - klo:09:07 »

Kopio:"Ei sitä minullakaan puhuttavaa ole, mutta puhua pölötän niitä näitä, ettei ihan puhumattomia olla"

Meillä kyllä on pitkiä hiljaisia hetkiä, niin kuin nytkin. Itse olen tietsikalla ja mies on mennyt päiväpeitteen päälle nukkumaan. Millikin on hiljaa. Makailee tuossa tuolini takana ja pesee itseään. Nyt se tuli tuohon tietsikkapöydälle ja hyppäsi siitä miehen viereen nukkumaan.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.051 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.