Minniiiii! Mul on asiaa. Mikä olikaan sen voiteen nimi jota käytit kipeille nivelille, -ja mista sitä saa? Onko apteekin tavaraa vai saako Tokmannilta tai luontaistuotekaupasta?
Minulle kylmäpakkaus on se kipujen turruttaja. Voltaren fortea lääkäri suositteli, ostin mutta kokeilematta on.Perskindoli kokeiltu polvikipuun, kuluma kipuun ei ilmeisesti auta.Täällä sataa, voipi taas makoilla kotona.Kivaa kun koiruudetkin on aamua aloittamassa.
Lainaus käyttäjältä: Mesis - 20.09.25 - klo:09:11Minniiiii! Mul on asiaa. Mikä olikaan sen voiteen nimi jota käytit kipeille nivelille, -ja mista sitä saa? Onko apteekin tavaraa vai saako Tokmannilta tai luontaistuotekaupasta?Apteekista https://www.pirkkalanapteekki.fi/fi/perskindol-kylma-lammin-geeli-ce-100-ml.html
Lainaus käyttäjältä: telkkinen - 20.09.25 - klo:09:24Minulle kylmäpakkaus on se kipujen turruttaja. Voltaren fortea lääkäri suositteli, ostin mutta kokeilematta on.Perskindoli kokeiltu polvikipuun, kuluma kipuun ei ilmeisesti auta.Täällä sataa, voipi taas makoilla kotona.Kivaa kun koiruudetkin on aamua aloittamassa. Ei se mullakaan kaikkeen kipuun auta, mut niska/selkäkivuissa ehdottomasti mulle,paras. Silloin kun iskias on repinyt takajalkaa, Perskindol yksistään ei auta, vaan silloin laitan ristiselkään Perskindolia, ja Feldeniä takareiteen ja polven taakse. Sitten on päässyt liikkeelle.
Perskindoli kokeiltu polvikipuun, kuluma kipuun ei ilmeisesti auta.